31 Temmuz 2016 Pazar

İngiltere Ankara Büyükelçisi Richarda Moore : "Darbe başarılı olsaydı Türkiye için bir felaket olacaktı"

Söz İngiltere büyükelçisine ait, şu darbenin dumanları tüterken Kayseri'de konuşuyor, Kayseri Belediyesi araçları hala daha Erkilet Hava üssünün önünü kapatmış durumda ve ikinci bir emre kadar üssün elektrikleri kesik vaziyette.
Sayın Büyük elçi ne kadar rahat değil mi?
Bence çok anlamlı bu.

Anlaşılan ülkemiz BRICS sistemine doğru direksiyon kırıyor.
Yine batı düzeni içindeyiz.
Ancak, Judeo-Hristiyan dünyasına daha yakınız.
İsrail'le daha yakın, Rusya, Çin, Brezilya, Hindistan, Güney Afrika kısacası Kraliçenin domine ettiği küresel şirketlere, onun şirketlerinin operasyonlarını yoğunlaştırdığı ülkelere daha yakın.

Bana sorarsanız, düzen değişmiş olabilir.
Ama düzülen hep aynı.
Benim aradığım şey bu değil oysa.
Ben, insanların çok daha fazla kıymet taşıdığı bir ülkede yaşamak istiyorum.
Aldanmanın, aldatılmanın, sömürünün en aza indirgendiği bir ülkede yaşamak istiyorum.

Darbe oldu, püskürtüldü.
Peki ya bize sunulan yakın gelecek nedir?
Fitnebaz Ağlayan Hoca Efendi Hazretleri yerine İsmail Ağa Efendi Hazretleri.
Fitnebaz Hoca müritleri yerine İmam Hatipliler.
Ölelim biz.
Yok mu başka seçenek.

İlmi hür, irfanı hür, insanlar.

Hayırlı olsun, inşallah, hamdolsun!...

Oraj POYRAZ(cimcime@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA     


"Darbe başarılı olsaydı Türkiye için bir felaket olacaktı"

İngiltere Ankara Büyükelçisi Richarda Moore, Kayseri'de Ticaret Odası'nın davetlisi olarak katıldığı toplantıda, "Eğer bu darbe başarılı olsaydı Türkiye için bir felaket olacaktı" dedi.

"Darbe başarılı olsaydı Türkiye için bir felaket olacaktı"

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu ile İngiltere Büyükelçisi Richard Moore, Kayseri'de sivil toplum kuruluşları ile Ticaret Odasının ev sahipliğinde düzenlenen toplantıda bir araya geldi.

Toplantıda konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, İngiltere Büyükelçisi Moore'u Kayseri'de misafir etmekten mutluluk duyduklarını belirterek, "İngiltere dünya açısından çok önemli. Dünyanın en büyük ekonomilerinden birisine sahip. İngiltere bizim en büyük ticari partnerlerimizden birisi. Bu kapsamda özellikle beyaz eşya ve sanayi malları konusunda ihraç noktasında bizim en önemli üslerimizden bir tanesi. Bu kapsamda İngiltere Büyükelçimizin Kayseri'yi ziyaret etmesinden dolayı teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

İngiltere Büyükelçisi Moore ise, "Kayseri'de olmaktan dolayı mutluluk duyuyorum. 2016'daki Kayseri'ye bakacak olursak inanılmaz gelişmiş, sanayileşmiş bir kent görüyoruz. Bu kent ülkenin ekonomisinde önemli bir rol oynuyor. Kayseri'ye gelmek benim için çok önemli" dedi.

Bir basın mensubun darbe girişimi ile ilgili sorusunu yanıtlayan Moore, "Ben Avrupa'yı temsil etmiyorum. Birleşik Krallığı temsil ediyorum. Biz bu darbe girişimini şiddetle kınadık. Ben bu konuda Mevlüt Çavuşoğlu ile konuştum. Biz ilk günden beri bu darbeyi kınadık. Çünkü, eğer bu darbe başarılı olsaydı Türkiye için bir felaket olacaktı" diye konuştu.

 
a45UyF587661-160731120542 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2016/07/31  17:20 2  65  adaletvekalkinma@yahoogroups.com


 


Ercument Ekrem Camlica da genis bahceli bir evde oturuyordu. Bir cuma gunu Yahya Kemal ziyaretine gitti.
Evi kolayca buldu ama kapidaki Kopek vardir, dikkat ediniz yazili levhayi gorunce irkildi birden:
- Eyvah, dedi. Iceriye ihtiyatla girmek lazim.
Once kapidaki cingiragi caldi kuvvetlice.
Gelen giden olmayinca ne olur, ne olmaz diye eline irice bir tas alip tedirgin adimlarla bahceye girdi.
En ufak citirtiya kulak kabartarak, eve dogru yururken bir tane daha gordu ayni levhadan.
Tedirginligi artti ama yurumeyi surdurdu. Ama o da ne?
Bir normal Kopek vardir dikkat ediniz levhasi daha! ..
Artik adim atacak cesareti kalmamisti.
-Ercument!.. Ercument!.. diye bagirmaya basladi.
Ama sesine ses veren olmadi...
Yahya Kemal cesaretini toplayip eve kadar yurumekten baska caresi kalmadigini anladi. Ihtiyati elden birakmayarak yurumeye basladi.
On bes-yirmi adim sonra evin kapisinin onunde buldu kendini.
O sirada da Ercument Ekrem bahcenin diger kosesinden cikageldi. Dostunu gorunce sevindi.
- Vay, safa geldin Yahya Kemal!..
- Safa bulduk azizim ama odum de patladi.
- Odun mu patladi? Sebep?.
- Daha ne olsun, her yanda levha asili. Bagli mi bari?
- Bagli mi? Aman Yahyacigim nasil kiyar da baglarim?
Ercument Ekrem, tam da o sirada evin arkasindan dolasip gelen yumruk kadar fino yavrusunu gosterdi:
- Bak!..
Yahya Kemal kopegi gorunce sasirdi:
- Ay! O levhalar bunun icin miydi?
- Degil mi ya, iki gozum? Zavalli yavrucagizi gormeyip ustune basarlar diye astim o levhalari!..

Risale-i Nur u sadece kuslar degil, gokte ve havada bulunan tum varliklar alkislar

Said-i Nursi
Islam dinine gore basta insan olmak uzere, butun yaratiklar kendi dillerince Tanrinin adini anarlar.

Ben size manevi miras olarak hicbir ayet, hicbir dogma, hicbir donmus ve kaliplasmis kural birakmiyorum.
Benim manevi mirasim bilim ve akildir.
Zaman suratle ilerliyor, milletlerin, cemiyetlerin, fertlerin saadet ve bedbahtlik telakkileri bile degisiyor.
Boyle bir dunyada, asla degismeyecek hukumler getirdigini iddia etmek, aklin ve ilmin gelisimini inkar etmek olur

ATATURK, 1933, Milli Egitim Bakani Dr. Resit Galip e hitaben, Ismet Giritli, Kemalist Devrim ve Ideolojisi


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder