24 Temmuz 2016 Pazar

Müjdat Gezen'den darbe değil tiyatro diyenlere tepki

 


Müjdat Gezen'den darbe değil tiyatro diyenlere tepki

Ahmet Hakan, FETÖ'nün darbe teşebbüsüne tiyatro diyenlere, ünlü tiyatrocu Müjdat Gezen'in sözleriyle karşılık verdi.

Müjdat Gezen'e ait olduğu iddia edilen sosyal medya hesabından, "15 Temmuz darbe girişiminin bir tiyatro olduğu" paylaşımı yapılmıştı.

Ahmet Hakan, yapılan paylaşımı sorduğu Müjdat Gezen'in açıklamasına Hürriyet'teki köşesinde yer verdi.

"AKILLARINI PEYNİR EKMEKLE YEMİŞLER"

Sosyal medyada Müjdat Gezen'e ait olduğu iddia edilen bir hesaptan "Bu darbe değil, tiyatro" cümlesi paylaşılmış.

Mujdat Gezen'le konuştum. Söylediği şu:

Sosyal medyada yokum. Böyle bir şey söylemedim. Ben hayatımı tiyatrodan kazanıyorum, tiyatro benim onurum, namusumdur.. 12 Eylül'de darbenin prangalarına maruz kalmıştım...

Benim gibi bir adamın "Bu darbe değil, tiyatro" diyeceğini sanmak için insanın aklını peynir ekmekle yemiş olması lazım.

ulusalkanal.com.tr

http://www.ulusalpost.com/mujdat-gezenden-darbe-degil-tiyatro-diyenlere-tepki-49311h.htm 
a45UyF587661-160724163631 Oraj Poyraz At Neomailbox.net cimcime@neomailbox.ch
2016/07/25  00:20 2  65  adaletvekalkinma@yahoogroups.com


 



--

Nil desperandum
Asla vazgecme.

Latin Atasozu

Ankara dakilerin Yunanlilara hala meydan okumalarina cilginliktan baska bir sifat verilemez. Yunanlilarla aramizda akilca da, ilimce de, kuvvet bakimindan ve her acidan bu kadar fark varken onlarla muhabereye girisilemez.

Yazar Refik Halit Karay - 07.08.1920

Osmanli da Memur Memurlar yine parasizliktan yakiniyor. Osmanli da oyle her ay maas almak yok. Bir yilda memurlar 6 ay maas alir ya da almaz. Aldiklari maasi da kosa kosa sarraflara goturup kirdirirlarmis. Sarraflar yuz lira maasi 10 - 15 liraya kirar, memurun adeta kanini emerlermis. Memura maas vermemek sadece parasizliktan mi? Hayir... Padisah Abdulhamit esas nedeni anlatiyor: Memurlar mutekaitler (emekliler) terfih edilirlerse, karinlari doyarsa artik kendilerini dusunmezler siyasetle ugrasmaya baslarlar. Siyasetle ugrasmak da sarayla ugrasmak, benim saltanatimla ugrasmaktir. Acliktan olmuyorlar ya, varsinlar biraz zaruret ceksinler. Ben rahat nefes almaliyim (Eski Istanbul Hatiralari - Sadri Sema- S.18) Melih A$ik: Daha tehlikeli!


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder