10 Şubat 2018 Cumartesi

Güleriz ağlanacak halimize.....


--

BUYUK OLSUN
. . . . . .
Ben buyuk sarkilari severim; buyuk olsun
Deniz gibi, gokyuzu gibi hersey ve mahzun.
Seviyorsam seni ask olumsuzdur gonlumce
A$iksam kadinim degil tanricasin, ece.
Denizler yolculuga cagirir durur da beni
Gitmem dusunerek geri donecegim gunu.
Ben buyuk ruzgarlari severim buyuk olsun
Askim da, ozlemim de hepsi, hersey ve mahzun.
Insan bir yaninca Kerem misali yanmali,
Uykudan bile mahser gununde uyanmali.

Ahmet Muhip DRANAS

Zariyat-56 Ben cinleri de insanlari da ancak bana kulluk etsinler diye yarattim.

A raf-179 Andolsun ki, biz cinlerin ve insanlarin cogunu cehennem icin yarattik. Onlarin kalpleri vardir ama, anlamazlar. Gozleri vardir ama o gozlerle gormezler...

. . . . . .
HABER
. . . . . .
Aksamla bak yine gul rengi buhurdan
Bin bir hulyaya acik penceremin caminda.
Sukut orup bu sicak sonbahar aksaminda
Bir alem dogdu yine giden gunun ardindan.Sardi o her aksamki sessizlik yokuslari,
Bir alem dogdu yine giden gunle beraber;
Geldi medar ellerinden bekledigim haber
Basciviltiya canevimin kuslari.Gordum giden gunun ardindan sulara dalan
Gozlerin yeni bir dunyaya acildigini,
Bir ustuva alemine yaklasildigini,
Bu aksam kuslarinin ufuktan koptugu an.Kuruldu bir alem hergunku dunyamdan uzak,
Kayboldugum dusunceye ve kendime yakin.
Kuslar.. dizi dizi kuslar.. kuslar akin akin..
Ruyam benden bu aksam ve ben ruyamdan uzak...

Orhan Veli KANIK

Piyasalar, beklentiyi satin alir, gercegi satar.


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder