10 Şubat 2018 Cumartesi

Güleriz ağlanacak halimize.....


--

DALGIN OLU
. . . . . .
Dun guzel bir kadin gecti
Kabrimin yakinindan
Doya doya seyrettim
Gun hazinesi bacaklarini
Gecemi altust eden
Soylesem inanmazsiniz
Kalkip verecek oldum
Dusurunce mendilini
Oldugumu unutmusum

Cahit Sitki TARANCI

Risale-i Nur peygamberimizin risaletini yani peygamberliginin bir mirasini ustada verir

Said-i Nursi Iman Hakikatleri baslikli yazisinda.

ATATURK LAPTA DA...

Tanrinin her gununde,
Kuzeye baktim Lapta dan
Turkiye vardi oralarda
Akdeniz in ta otesinde...

O gun
Durgun denizin ufuklarinda,
Baktim, karli daglar Toroslar
Bir ruya gibi ta uzaklarda,

Akdeniz, Karadeniz, Marmara,
Cepecevre
Bayrak olmus Anadolu m
Dalgalaniyordu gonlumde,

Denizin siril siril sulari,
Sahilde,
Sisler kaplamis ufuklari,
Derinden derinden,

Gokler kadar bayragim ve,
Ataturk dahi goklerde,
Mavi mavi cakmak cakmak gozleri,
Mayis in o gununde....

Husu icinde kaldim ki,
Baktim,
Ataturk dile geldi
Bir cift sozu vardi bana, herkese...

Ey Turk geleceginin Kibris taki evladi!
Birinci vazifen,
Kibris Turk bagimsizligini ebediyen,
Korumak ve savunmaktir.

Dedimse de,
Dusman vahsi, dusman arsiz, vicdansiz...
Dedi ki;
Muhtac oldugun kudret,
Damarlarindaki asil kanda mevcuttur.

Bilir misiniz utandim dediklerimden,
Titreyip geldim kendime...
Dedim ki,
Uzulme fazla,
Gozlerin gezinsin hep ufuklarda,
Seni sen korursun, bu topraklarda...

19 Mayis 2014 Huseyin LAPTALI

Senden cok fazla veya cok az parasi olanlarla para konusma!

Anonim Nasihat


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/



BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder