30 Temmuz 2021 Cuma

CÜBBELİ’YE AÇIK ÇAĞRI

CÜBBELİ'YE AÇIK ÇAĞRI

Kimsenin inancıyla ilgili eleştiri yapmam. Yalnızca inançların sömürülmesi konusunda bildiğim kadarıyla bir kaç kelime ederim. Cübbeli konusu da benzer durumda özellikle şu an.

Cübbeli'ye açık çağrı

Bu haber 30 Temmuz 2021 - 20:37

Bu güne kadar cübbelinin satışa çıkardığı ne terlikler ne de yanmaz! kefenler hakkında tek kelime etmedim ama bu kez cübbeli bardağı taşırdı.

Tekbir yangınları söndürür dedi.

Ne güzel dedi. Ağzına sağlık.

Bütün Türkiye bu konuda için için ağlarken çözümün bu kadar basit olduğunu kimse düşünemedi.

Yalnız iki günlük gelişmelere bakınca ortada bir sorun olduğu anlaşılıyor.

Evde getirilen tekbirler sanırım yerine ulaşmıyor. Belki yangının yaydığı duman arasında boğuluyorlardır. Çünkü sürekli başka başka yerlerde yangınlar patlamaya başladı.

Benim cübbeli'ye çağrım şu:

Tarikatlar olarak toplanıp sahaya inin. Yangın bölgelerinde ormanlara dağılıp en güçlü nefesinizle getirin o tekbiri.

Dini lidersiniz ya siz sahaya inip tekbire başlarsanız cemaatleriniz de size katılır. Gururla liderlik vasfını yerine getirip yangınları söndürürsünüz.

Bu ülkenin uzun zamandır yeni bir kahramana ihtiyacı var zaten.

Unutmadan

Yangını tekbirle söndürün ki bakan da şu uçak konusundan yırtsın sayenizde.

Onu da rahatlatmış olursunuz.

Hadi benim kahraman tarikatlarım.

İni verin sahaya.

https://www.gunlukbakis.com/cubbeliye-acik-cagri/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Demokrasi Bir Tramvaydır, Gideceğiniz Yere Kadar Gider Orada Inersiniz.

Recep Tayyip ERDOĞAN(RTE)
Türkiye denilen ülkenin başbakanı

- - - - - - - - - - - - - - - -

Din gerçek sefaletin ifadesi, gerçek sefalete karşı protesto, ezilen yaratıkların iç geçirmesi, kalpsiz bir dünyanın duygusu, ruhsuz koşulların ruhu… İnsanların afyonudur.

Karl Marx

- - - - - - - - - - - - - - - -

PAYDOS
. . . . . .
Paydos bundan boyle cilginliklara
Aldigini geri vermez dalgalar.
Meyhaneler, sabahci kahveleri,
Cumle es dost, sair, ressam serseri,
Artik cumbuste yoksam geceleri
Sanmayin tarafimdan hiyanet var.
Yas ilerliyor... Artik gecti bizden;
Kisi ev bark edinmeli vakitken.
Gun gelince biz degil miyiz olen?
Cenazemiz yerde kalmasin dostlar

Cahit Sitki TARANCI

- - - - - - - - - - - - - - - -

Icimde bir cok buyukleri severim. Onlara karsi muhabbetim vardir, ama aciga vurmam. Bir iki kere acikladim. Bende gecmis hayatimdan bir tecrube kaldi. Bir muhabbet vardir ki asla sogumaz, fakat bu dostlugun degerini kimse bilmez ve takdir etmez. Halbuki benim Mevlanaya acikladigim sevgi artti ve eksilmedi, dogrusunu soyleyemiyorum. Ben dogruluga basladiktan sonra beni disari attilar. Eger tam dogruluk gosterecek olsaydim beni bir hamlede butun sehirlerden surer, kapi disina ederlerdi.

Makalat | Sems-i Tebrizi

- - - - - - - - - - - - - - - -

Savaşı bilmeyen, barışı da bilmez.

Japon atasözü

- - - - - - - - - - - - - - - -

TURKUN ILAHISI
. . . . . .
Sarmis matem boralari,
Saz benizli ovalari,
Boynu buyuk yuvalari
Sen himaye et Yarabbi
. . . . . .
Her cehre bize yabanci,
Bari sen bir parca aci,
Surundurme altin taci
Sen vikaye et Yarabbi

Kemalettin Kamu

- - - - - - - - - - - - - - - -

SERENAD..
. . . . . .
Yesil pencerenden bir gul at bana
Isiklarla dolsun kalbimin ici.
Geldim iste mevsim gibi kapina,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.
. . . . . .
Acilan bir gulsun sen yaprak yaprak
Ben askimla bahar getirdim sana.
Tozlu yollardan gectigim uzak
iklimden sarkilar getirdim sana.
. . . . . .
Seffaf damlalarla titreyen agir
Goncanin altinda bukulmus her sak;
Senincin dallardan suzulen itir,
Senincin yasemin, karanfil, zambak...
. . . . . .
Bir kus sesi gelir dudaklarindan
Gozlerin gonlumde acar nergisler,
Dusen bin opustur yanaklarindan
Mor akasyalarla urperen seher.
. . . . . .
Pencerenden bir gul attigin zaman
Isiklarla dolacak kalbimin ici..
Geciyorum mevsim gibi kapindan,
Gozlerimde bulut, saclarimda cig.

Ahmet Muhip DRANAS

- - - - - - - - - - - - - - - -

Propaganda oyle bir sanattir ki, insan baskasinin ayagina basarken kendisi ah der.

Bob hope

- - - - - - - - - - - - - - - -

Doğal dünyada her yıl çekilen acı düşünülebilir makul sınırların ötesinde.
Benim bu cümleyi kurduğum dakika içinde, binlerce hayvan canlı canlı yeniyor, başka bir sürü hayvan hayatları için kaçıyor, korkuyla bağırıyorlar, diğerleri acımasız parazitler tarafından yavaşça tüketiliyor, her türden binlercesi açlıktan, susuzluktan ve hastalıktan ölüyor.
Ve öyle olmalı.
Eğer bolluk dönemi olursa, bu gerçek, açlık ve sefalet tekrar gelene kadar nüfusta otomatik olarak bir artışa yol açacaktır.
Elektronlarla, bencil genlerle, kör fiziksel güçlerle ve genetik kopyalamayla dolu bir evrende bazı insanlar acı çekecek, bazıları daha şanslı olacak ve bunda asla bir ritim, bir mantık veya bir adalet bulamazsınız.
Gözlemlediğimiz evren, eğer bir dizayn, bir amaç, bir kötülük, bir iyilik yoksa ama sadece acımasız bir aldırmazlık varsa bekleyebileceğimiz özelliklere sahip.

Richard Dawkins
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder