24 Temmuz 2021 Cumartesi

İNCİL MÜSLÜMANLIĞI! HEDEF İÇERİDEN HRİSTİYANLAŞTIRMA

Bunların derdi de İslamı korumak.
Yahu koruma, bırak dağınık kalsın.
Korunacak bir değer var mı/
At çöpe gitsin.

Haaaa, Hristiyan İslamı sanki daha iyi.
Aynı mokun başka bir laciverdi.

İstediğin gibi ambalajla.
Hepsi de safsata.

Bırakın İslamı, Hristiyanlığı, Yahudiliği, Budizmi falan.
Bırakın dinleri
Dinler ne kadar çok olursa akıl o kadar az olur.
Hep öyle olmuştur.

Bundan sonra da başka türlü olmayacak.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


İNCİL MÜSLÜMANLIĞI! HEDEF İÇERİDEN HRİSTİYANLAŞTIRMA

Uzun araştırmalar sonucu hazırlanan "İncil Müslümanları" kitabı Türkiye'de aynı dönemde başlayan "içeride Hristiyanlaştırma" projesini gözler önüne seriyor. 8 bölümden oluşan 192 sayfalık kitapta Gülen'in vaazları kitapları ve Gülen'in kontrol ettiği dergilerin satır araları titizlikle incelenip Hristiyanlık kaynaklarıyla karşılaştırılıyor.

Tarih: 24-07-2021 12:27

1974 yılında Lozan Hareketi bildirisiyle örgütlenen misyoner teşkilatları Müslüman ülkelerde "İncil Müslümanlığı" için harekete geçti. İşte misyonerlerin bu tanımlamasından hareketle

Birlikte Dağıtım'ın FETÖ'nün maskesini düşüren "Alamut'tan Pensilvanya'ya" serisinin ikinci kitabı yayında. 1974 yılında Lozan Hareketi bildirisiyle örgütlenen misyoner teşkilatları Müslüman ülkelerde "İncil Müslümanlığı" için harekete geçti. Misyonerlerin bu tanımlamasından hareketle hazırlanan "İncil Müslümanları - Altın Nesil" kitabı Türkiye'de aynı dönemde başlayan "içeriden Hristiyanlaştırma" projesini gözler önüne seriyor. 8 bölüm ve 192 sayfadan oluşan eser Gülen'in sistematik Hristiyanlaştırma faaliyetini nasıl yürüttüğünü ortaya koyuyor.

HRİSTİYANLIK SOLUYAN İNSANLAR

FETÖ'nün mühendisliğini üstlenen yapının 15 Temmuz sonrası "Gülen Örgütünü Koruyun" acil kodlu çağrısı Gülen'in Hristiyan inanç esaslarını zihinlere kodlama çabasına ilişkin örnekler tasavvuf adı altında Hristiyan ruhbanlığının işlenmesi FETÖ ve benzeri örgütlerin hikayesi perde misyonerlerin dilinden anlatılıyor. Gülen'in "Hristiyanlık soluyan insanlar yetiştirme vazifeleri olduğuna" ilişkin şok itiraflarının bulunduğu kitapta "Hizmet Hareketi" olarak tanıtılan terör örgütünün "Hristiyanlıkta belirli seviyeye ulaştığına" ilişkin hiç bilinmeyen açıklamalar yer alıyor.

FETÖ elebaşı Gülen

ÖRGÜTÜN EN BÜYÜK VAZİFESİ

Eserde Gülen ve örgütünün en büyük vazifesi şöyle özetleniyor: "FETÖ'nün iki yüzü vardır. Çünkü 1974'ten sonra kurgulanan mühendisliğe göre kullandığı kavramlardan dış görünüşüne ibadetlerinden gösterdiği hedefe her şeyiyle dışarıya gösterdiği yüz birebir Müslüman olacaktır. Operasyonu içten yapabilmenin tek yolu karşıdaki din ve kültürle tamamen özdeşleşmekten geçer. Geliştirilen bu mühendislik metoduna haç misyonerler adı verilmiştir. Bu tür yapılara dışarıdan bakıldığında bir şey anlaşılamaz. Gerçek yüzleri ancak iç dünyalarına girildiğinde görülür. "

MESİH'E HAZIR HALE GETİRMEK

"Hristiyan ruhuna sahip insanlar yetiştirmek. Uygun ortamı oluşturarak İsa-Mesih'in yolunu hazırlamak. " Gülen bu talimatını Fasıldan Fasıla kitabında şöyle yazıyor: "Bu temel bilgiler ışığında Hz. Mesih ister şahıs isterse şahs-ı manevi olarak algılansın onun yeryüzüne inmesi öncesinde bize düşen vazifeler vardır. Ortamın onun temsil ettiği ruh ve manaya hazır hale getirilmesi Mehdiyet Mesihiyet soluyan insanların yetiştirilmesi dünya-ıkba dengelerinin yeniden yerlerine oturtulması sayılabilir. " Bu sözlerle Gülen yürüttüğü tüm faaliyetlerini deşifre etmiştir.

KENDİ AĞZINDAN HRİSTİYAN DAVASI

Gülen'in 1989'da Şadırvan Camii'nde Hristiyanlık davası ile ilgili verdiği vaaz da dikkat çekici: "Hz. Mesih... Ama cemaati arkadan gerçekten çarmıhların gölgesi altında sizin mükellef olduğunuz o mükellefiyetleri o mesajları sunmadan bir lahza geriye durmamışlardır. Bir lahza geriye durmamışlardır. Ölürken hepsi Allah'ım Paul kimse onu. . Allah'ım Yunanna'yı Allah'ım Marküs'ü Allah'ım başkasını Allah'ım şunu Allah'ım bunu Allah'ım Brabası... Allah'ım affet. Mesih imdadımıza yetiş diye çarmıhlarda ruhlarını teslim ederken ciddi bir vefa hissi içinde büyük bir davayı temsil etmenin şuuru içindeydiler. "

KAPILAR BÖYLE AÇILDI

Eserde FETÖ'nün yurt içinde çökertildiği yurt dışında ise can çekiştiği 2017 sonlarında "www.lausanne.org " adlı web sitesinde dünya çapındaki tüm misyoner ve Hristiyanlara FETÖ'ye sahip çıkılması için özel bir çağrı yayınlandığı belirtiliyor. Bu çağrıyla bütün Hristiyan liderlere de Türkiye'de çöküşe geçen FETÖ'nün Türkiye dışında beslenip büyütülebileceği söylendi. Gülen'in 2001'de El Ezher Üniversitesi'nin Papa'ya yönelttiği "Haçlı Seferleri için resmi özür dileyin" teklifinin karşısında durması da eserde yer alıyor. Gülen'in bu çağrısının örgüt için bir vize-pasaport mahiyetinde olduğu belirtiliyor.

SIZINTI'DA SIK SIK İŞLEDİ

Elebaşı Fetullah Gülen'in 1970'lerin ortalarından itibaren kendi "altın" neslinin önüne mesihler olma hedefi koyduğu ve bunun için günümüze kadar çalışıldığı dile getiriliyor. Örgütün yayın organı Sızıntı dergisinin 5'inci cildinde müsamaha başyazısında "İyileri iyilikleriyle alkışla inanmış gönüllere karşı mürüvvetli ol inançsızlara öyle yumuşak yanaş ki kinleri nefretleri eriyip gitsin ve sen soluklarında daima Mesih ol. . !" deniliyor.

YENİ ŞAFAK

http://turkiyebulteni.com/incil-muslumanligi-hedef-iceriden-hristiyanlastirma/89926/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kara Toprak

Dost dost diye nicesine sarıldım
Benim sadık yarim kara topraktır.
beyhude dolandım, boşa yoruldum
Benim sadık yarim kara topraktır.
Nice güzellere bağlandım kaldım
Ne bir vefa gördüm ne fayda buldum
Her türlü istediğim topraktan aldım
Benim sadık yarim kara topraktır

Koyun verdi, kuzu verdi, süt verdi
Yemek verdi, ekmek verdi, et verdi
Kazma ile dövmeyince kıt verdi
Benim sadık yarim kara topraktır

Adem'den bu deme neslim getirdi
Bana türlü türlü meyve bitirdi
Her gün beni tepesinde götürdü
Benim sadık yarim kara topraktır.

Karnın yardım kazmayınan, belinen
Yüzün yırttım tırnağınan, elinen
Yine beni karşıladı gülünen
Benim sadık yarim kara topraktır

İşkence yaptıkça bana gülerdi
bunda yalan yoktur herkes de gördü
Bir çekirdek verdim, dört bostan verdi
Benim sadık yarim kara topraktır.

Havaya bakarsam hava alırım
Toprağa bakarsam dua alırım
Topraktan ayrılsam nerde kalırım
Benim sadık yarim kara topraktır.

Bir dileğin varsa iste Allah'tan
Almak için uzak gitme topraktan
Cömertlik toprağa verilmiş Hak'tan
Benim sadık yarim kara topraktır.

Hakikat istersen açık bir nokta
Allah kula yakın, kul da Allah'a
Hakkın gizli hazinesi toprakta
Benim sadık yarim kara topraktır.

Bütün kusurumu toprak gizliyor
Melhem çalıp yaralarım düzlüyor
Kolun açmış yollarımı gözlüyor
Benim sadık yarim kara topraktır.

Her kim ki olursa bu sırra mazhar
Dünyaya bırakır ölmez bir eser
Gün gelir Veysel'i bağrına basar
Benim sadık yarim kara topraktır.

Aşık Veysel

- - - - - - - - - - - - - - - -

hata degil care bulun.

HENRY FORD

- - - - - - - - - - - - - - - -

Iki seye hakkim olduguna karar verdim: ozgurluk ve olum.
Birine sahip olamazsam otekini isterim cunku hic kimse beni canli tutsak edemez.

Harriet tubman

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cehalet ilmin perdesidir.

Hadis

- - - - - - - - - - - - - - - -

Giderayak

Handan,hamamdan geçtik
Gün ışığındaki hissemize razıydık
Saadetinden geçtik
Ümidine razıydık
Hiçbirini bulamadık
Kendimize hüzünler icadettik
Avunamadık
Yoksa biz...
Biz bu dünyadan değil miydik?

Orhan Veli Kanık

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ansızın Yükseliveren Kişiler Pek Beğenilirler.

Ama Toprağa Hızla Basın Bir Kere, Tozun, Samanların, Tüylerin Yükseldiğini Göreceksiniz.

HARE

- - - - - - - - - - - - - - - -

Hicbir seye esaret edemeyen, hicbir seye umit beslemesin.

SHILLER

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bu kurdun gordugu ilk kis degil.

- - - - - - - - - - - - - - - -

"İnsanlığın kaderi boyunca, öteki dünyanın neye benzediğini bulma çabasıyla ne çok zaman heba edildi Onu bulmak için ne kadar istekli olduysa, yaşadığı hayat hakkında da o kadar az şey öğrendi."

SEAN O'CASEY
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
0
- - - - - - - - - - - - -
Bilgeligin baslangici, bir tanrinin ya da tanrilarin bizi yarattigina dair yeterli kanit olmadiginin farkindaligina ve kaderimizin kendi ellerimizde oldugunun bilincine sahip olmaktir.

KURTZ,PAUL (1925) ABD'li filozof ve yazar.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
TCK Madde 8 Yer bakimindan uygulama

1) Turkiye de islenen suclar hakkinda Turk kanunlari uygulanir. Fiilin kismen veya tamamen Turkiye de islenmesi veya neticenin Turkiye de gerceklesmesi halinde suc Turkiye de islenmis sayilir.
2) Suc
a Turk kara ve hava sahalari ile Turk karasularinda
b Acik denizde ve bunun uzerindeki hava sahasinda Turk deniz ve hava araclarinda veya bu araclarla
c Turk deniz ve hava savas araclarinda veya bu araclarla
d Turkiye nin kit a sahanliginda veya munhasir ekonomik bolgesinde tesis edilmis sabit platformlarda veya bunlara karsi
Islendiginde Turkiye de islenmis sayilir.


- - - - - - - - - - - - -
Nefi

Bize kafir demis mufti efendi
Dutalim ben ana diyem Muselman
Varildikta yarin divan-i Hakk'a
Ikimiz de cikariz anda yalan.

- - - - - - - - - - - - -
0
- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder