28 Temmuz 2021 Çarşamba

EMEP ÜYESİ NAİL ULUTAŞ’A "CUMHURBAŞKANINA HAKARET" GEREKÇESİYLE DAVA AÇILDI

EMEP ÜYESİ NAİL ULUTAŞ'A "CUMHURBAŞKANINA HAKARET" GEREKÇESİYLE DAVA AÇILDI

28 Temmuz 2021 13:43

Emek Partisi üyesi Nail Ulutaş hakkında sosyal medyada 2015 ve 2019 yıllarında yaptığı paylaşımlar "Cumhurbaşkanına hakaret" gerekçe gösterilerek dava açıldı.

Nail Ulutaş ve Avukat Tarık Alpdoğan

Nail Ulutaş (solda) Avukat Tarık Alpdoğan (sağda) | Fotoğraf: Evrensel

Antep'te Emek Partisi (EMEP) üyesi olan Nail Ulutaş hakkında 2015 ve 2019 yıllarında Facebook'tan yaptığı paylaşımlar "Cumhurbaşkanına hakaret" olarak gösterilip dava açıldı.

Nail Ulutaş'ın ifadesinde hesabın kendisine ait olduğunu ve paylaşımların kendisi tarafında yapıldığını Evrensel Gazetesinden alarak paylaştığı içerikleri kendisinin üretmediğini paylaşımların ifade özgürlüğü çerçevesinde olduğunu Cumhurbaşkanına hakaret etmediğini eleştiri amacıyla yapılmış paylaşımlar olduğunu ve suçlamaları kabul etmediğini belirtti.

Avukat Tarık Alpdoğan dava ile ilgili Nail Ulutaş'ın yaptığı paylaşımların gazete paylaşımı olduğunu ve o haberlerin de eleştiri niteliğinde haberler olduğunu dile getirdi. Eleştirmenin ifade özgürlüğü kapsamında anayasal bir hak olduğunu söyleyen Alpdoğan "Tamamen ifade özgürlüğü kapsamında siyasi eleştiri niteliğinde. O yüzden bunda herhangi bir suç yok. Bu davanın açılmış olması bile son derece hatalı" dedi.

Duruşma 12 Kasım 2021'de görülecek. (Antep/EVRENSEL)

https://www.evrensel.net/haber/438939/emep-uyesi-nail-ulutasa-cumhurbaskanina-hakaret-gerekcesiyle-dava-acildi?utm_source=rss_feed&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_syndication

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Maarif Takvimi

Anne, ne zaman bahar gelecek?
Kış gelsin de öyle, yavrum.

Can Yücel

- - - - - - - - - - - - - - - -

Sevmek zor geliyor. Alismamisim yoruluyorum. Her an sevdigimi dusunemiyorum. Bazen atliyorum. Bosluklar oluyor. Bunlari bos sozlerle doldurmaya calisiyorum. Oysa ben her an sana bakmak, bir sozunu kacirmamak; bir kipirdanisini, yuzunun her an degisen butun golgelerini izlemek, her an yeni sozler bulup soylemek istiyorum. Her mevsimde,... her gittigimiz yerde, insanlarla ve insanlarsiz, askin degisen yansimalarini gormek istiyorum. Butun bunlar beni yoruyor. Sen orada duruyorsun ve beni seyrediyorsun sadece. Senin icin sevmek, su icmek gibi rahat bir eylem. Ben, her an uyanik
olmaliyim
. . . . . .
Tutunamayanlar | Oguz Atay

- - - - - - - - - - - - - - - -

Marangoz hatası sonucu sen oradasın

Çetin ALTAN

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kirli Soru

Benim oralarda hiçbir işim yoktu
Şeytana uydum
Aç ahtapotlar kaynaşırken dipte
Kaypak kalabalıkta sürükleniyordum

İnce yüzünüzde üzgünce bir bakış
Birden sizi gördüm
Açtı arı doruklarda bir safran
Durdum

İlk sevgili güldü yitik anılardan
Mutsuz, yalnız
Sessiz kınamanızı, utançlarda küçülmüş
Aldım, geri döndüm

Gelsem
Siz yine orda mısınız?

Behçet Necatigil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder