25 Temmuz 2021 Pazar

ERDOĞAN 'KÜRDİSTAN İMPARATORLUĞU' ŞİİRİNİ OKUDU

ERDOĞAN 'KÜRDİSTAN İMPARATORLUĞU' ŞİİRİNİ OKUDU

11.07.2021 16:39

Diyarbakır'da iki gün önce 'Biji Serok Erdoğan' sloganlarıyla karşılanan AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan şair Molla Cezeri'nin şiirinden bir bölüm okumuştu. AKP Diyarbakır eski milletvekili Cuma İçten 'Kürtlerin teveccüh göstereceğini mi sanıyor. . Aman Bahçeli duymasın' notuyla yaptığı paylaşımda Erdoğan'ın okuduğu şiir hakkında ilginç bir iddiada bulundu.

Cumhur İttifakı'nda Diyarbakır ve sözde 'çözüm süreci' krizi yaşanıyor. . Ankara kulislerinde MHP lideri Bahçeli'nin grup toplantısında geniş bir değerlendirmeye yapacağı konuşuluyor. .

Önceki gün önce toplu açılış törenine katılmak için Diyarbakır'a giden Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan bazı AKP'liler tarafından 'Biji Serok Erdoğan' sloganlarıyla karşılanmıştı. Erdoğan açılış töreninde yaptığı konuşmanın ardından da Kürt şair Molla Cezeri'nin bir şiirinden dizeler okumuştu.

MOLLA CEZERİ'NİN ŞİİRİNİ OKUMUŞTU

Sözcü'den Hakan KAYA'nın haberinin detayları şöyle;

Erdoğan açılış törenine gelen AKP'lilere de seslenerek şu ifadeleri kullanmıştı:

"Şimdi hazır mıyız? Molla Cezeri'den şöyle sizlere bir sesleneyim. 'Ey Şehinşahê Mu'ezzem Heq Nigehdarê Te Bî Sûreyê Inna Fetehna Dor Û Madarê Te Bî'… Anladınız mı? Ama siz söylemediniz… Hadi bir de beraber söyleyelim tamam mı? Molla Cezeri'nin ona göre. 'Ey Şehinşahê Mu'ezzem Heq Nigehdarê Te Bî Sûreyê Inna Fetehna Dor Û Madarê Te Bî'. Manasını da söyleyeyim: 'Ey yüce şahlar şahı hak koruyucun olsun senin. İnna fetahna suresi çevrende surun olsun senin. '"

"KÜRTLERİN TEVECCÜH GÖSTERECEĞİNİ Mİ SANIYOR"

Halen Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu'nun danışmanı olan AKP Diyarbakır eski milletvekili Cuma İçten Erdoğan'ın okuduğu şiir hakkında ilginç bir iddiada bulundu.

11.07.2021

Cumhur İttifakında 'Biji' krizi

İLGİLİ HABER

https://www.birhaberoku.com/cumhur-ittifakinda-biji-krizi-29502

"AMAN BAHÇELİ DUYMASIN"

Şiirin tam metnini sosyal medya hesabından paylaşan İçten "Sayın Cumhurbaşkanı Melayê Cizîrî'nin Botan hükümdarı Xan Şeref'e methiye olarak yazdığı Tebriz ve Horasan'a kadar olan bölgenin Kürdistan İmparatorluğu içinde olmasını temenni eden şiirini Diyarbakır'da okuyarak Kürtlerin teveccüh göstereceğini mi sanıyor? Aman Bahçeli duymasın" ifadesini kullandı.

Kaynak: Sözcü Gazetesi

https://www.birhaberoku.com/erdogan-kurdistan-imparatorlugu-siirini-okudu-29503?fbclid=IwAR1dY2wc9QtLmU4LLz1Asrr6_2elpHi5L8LRxwYtfZyUgv8kslk4_sa5xEc

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Oyle horozlar vardir ki, ottukleri icin gunesin dogdugunu sanirlar.

H.Dunant

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir elde kadeh, bir elde kuran; bir helaldir isimiz, bir haram.
Su yarim yamalak dunyada ne tam kafiriz, ne tam Musluman.

Omer HAYYAM

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ölmüş Bir Arkadaştan Mektup

Eskisi gibi yaşıyorum
Gezerek, düşünerek..
Yalnız biletsiz biniyorum vapura, trene
Pazarlıksız alış-veriş ediyorum.

Geceleri evimdeyim, rahatım yerinde
(Bir de sıkılınca pencereyi açabilsem)
Ah... başımı kaşımak, çiçek koparmak
El sıkmak istiyorum arada bir..

Melih Cevdet Anday

- - - - - - - - - - - - - - - -

Halktan yana olmayan, ona karsidir.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Elbette benim dinsel inançlarım konusunda okuduklarınız yalandı, öyle bir yalan ki, sistematik olarak tekrarlanıyor.
Ben kişisel bir Tanrı'ya inanmıyorum ve bunu hiçbir zaman inkar etmedim ve açık bir şekilde ifade ettim.
Eğer bende dinsel olarak adlandırılabilecek bir şey varsa, o sadece, bilimsel çabamızın ortaya çıkarabildiği kadarıyla dünyanın yapısına duyduğum sınırsız hayranlıktır.
"It was, off course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated.
I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly.

in a letter March 24, 1954; from Albert Einstein the Human Side, Helen Dukas and Banesh Hoffman, eds., Princeton, New Jersey: Princeton University Press, 1981, p.43.

- - - - - - - - - - - - - - - -

En İyi Öğüdü Ancak Kendine Verebilirsin.

CİCERO

- - - - - - - - - - - - - - - -

En iyi hükümet en az hükmedendir.

Davir Thoreau

İş dünyasına devlet yardımı devlet işkencesi kadar fecidir.
Devletin ulusal kalkınmaya yardımı yalnızca uzak kalmasıyla mümkün olur.

Ayn Rand

- - - - - - - - - - - - - - - -

Savaşta verilen ilk kayıp gerçektir.

Aeschylus

- - - - - - - - - - - - - - - -

Sevmek zor geliyor. Alismamisim yoruluyorum. Her an sevdigimi dusunemiyorum. Bazen atliyorum. Bosluklar oluyor. Bunlari bos sozlerle doldurmaya calisiyorum. Oysa ben her an sana bakmak, bir sozunu kacirmamak; bir kipirdanisini, yuzunun her an degisen butun golgelerini izlemek, her an yeni sozler bulup soylemek istiyorum. Her mevsimde,... her gittigimiz yerde, insanlarla ve insanlarsiz, askin degisen yansimalarini gormek istiyorum. Butun bunlar beni yoruyor. Sen orada duruyorsun ve beni seyrediyorsun sadece. Senin icin sevmek, su icmek gibi rahat bir eylem. Ben, her an uyanik
olmaliyim
. . . . . .
Tutunamayanlar | Oguz Atay
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
0
- - - - - - - - - - - - -
Bilgeligin baslangici, bir tanrinin ya da tanrilarin bizi yarattigina dair yeterli kanit olmadiginin farkindaligina ve kaderimizin kendi ellerimizde oldugunun bilincine sahip olmaktir.

KURTZ,PAUL (1925) ABD'li filozof ve yazar.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
TCK Madde 8 Yer bakimindan uygulama

1) Turkiye de islenen suclar hakkinda Turk kanunlari uygulanir. Fiilin kismen veya tamamen Turkiye de islenmesi veya neticenin Turkiye de gerceklesmesi halinde suc Turkiye de islenmis sayilir.
2) Suc
a Turk kara ve hava sahalari ile Turk karasularinda
b Acik denizde ve bunun uzerindeki hava sahasinda Turk deniz ve hava araclarinda veya bu araclarla
c Turk deniz ve hava savas araclarinda veya bu araclarla
d Turkiye nin kit a sahanliginda veya munhasir ekonomik bolgesinde tesis edilmis sabit platformlarda veya bunlara karsi
Islendiginde Turkiye de islenmis sayilir.


- - - - - - - - - - - - -
Nefi

Bize kafir demis mufti efendi
Dutalim ben ana diyem Muselman
Varildikta yarin divan-i Hakk'a
Ikimiz de cikariz anda yalan.

- - - - - - - - - - - - -
0
- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder