16 Mayıs 2012 Çarşamba

POLITIK - Ergenekon'da "Gizli Kaçık" rezaleti

Ergenekon'da "Gizli Kaçık" rezaleti
+++++++++++++++++++++++++++++
 
Ali Serdar Bolat   16 Mayıs 2012
 
Aydınlık, 15 Mayıs 2012
 
Ergenekon'da hukuk yok, kanun yok diyorduk ya.
Vicdan yok diyorduk ya.
Gizli tanık AKDENİZ'i dinledikten sonra anlaşıldı:
Akıl da kalmamış.
********
Öz yeğenine fuhuş yaptıran, ablasını öldüren, uyuşturucu işi yapan gizli tanıklar dinlendi şimdiye kadar.
Bunların tümü az veya çok kafayı sıyırmışlardı.
Son dinlenen gizli tanık ise tamamen zırdeli.
********
AKDENİZ, tanınmaması için kapalı dinleme odasına konuldu.
Sesi ve görüntüsü bozularak mahkeme salonuna yansıtıldı.
İşte gizli tanık AKDENİZ'in anlattıkları:
(Parantez içleri, konunun daha iyi anlaşılması için tarafımdan eklenmiştir)
********
"1998 - 2003 yıllarında JİTEM (Jandarma İstihbarat) içinde bulundum.
Genelkurmay'a giderek, tehditler aldığımı söyledim.
Bunun üzerine JİTEM'ciler tarafından sorgulandım.
O akşam (JİTEM'ciler tarafından) bana yarım bardak kola ikram edildi.
(Herhalde kolaya uyku ilacı kattıkları için uyuyakalmışım)
Sabah kalktığımda bademciklerim yoktu, bademcik ameliyatı olmuşum.
(Beni ilaçlı kola verip uyuttuktan sonra JİTEM'ciler bademciklerimi almışlar)"
********
"Aynı gün eve giderek eski eşime de yaş pasta götürmüşler.
O pastayı yiyen eski eşim de rahatsızlık geçirdi, başörtüsünü çıkarıp çırılçıplak sokağa çıktı"
********
"2007 yılında seçimlere 3-4 gün vardı.
O gün rüyamda AKP'nin iktidar olacağını gördüm.
Duyduğum rahatsızlıkla gidip Zekeriya Öz'e ifade verdim"
********
"İstihareyi bilir misiniz?
Ben istihareye yattım, Başbakan'ın eşini (Emine Erdoğan) gördüm.
Bir daha istihareye yattım. Yine Başbakan'ın eşini gördüm"
********
Dünya Bankası Başkanı Türkiye'ye geldiğinde hibe krediler ile ilgili olarak Swiss bank yeminli tercümanı benimle irtibata geçti. Bir süre ofisimde kaldılar."
********
 
Gizli kaçık (pardon tanık) AKDENİZ, daha sonra soruları yanıtladı.
 
Hiçbir sanığı teşhis edemedi.
Örneğin kendisine 2008 yılından beri tutuklu olan Mehmet Demirtaş gösterilerek kim olduğu soruldu.
Gizli kaçık: "Çok iyi tanırım, bu kişi MİT'çi Korkut Eken" dedi.
 
Hiçbir sanığı tanımayan gizli kaçık, bu sanıkların Ergenekon üyeliği hakkında ifade vermeye gelmişti.
 
********
Kaçıklık gösterisine hakimler ve savcılar da katıldı.
Hakimler ve savcılar, bu deli saçmalarını büyük bir zevk içinde hiç kesmeden dinlediler.
Hakimler ara sıra sanıklara manalı bakışlar fırlatarak sanki "Vay, ilaçlı kola ha, bakalım kendinizi nasıl kurtaracaksınız. Yaktım sizi" diyorlardı.
"Demek ilaçlı pasta ile kadıncağızı anadan üryan soydunuz ha? Adi Ergenekoncular sizi, ırz düşmanları..."
Savcı acele önindeki kağıda not alıyordu:
"JİTEM'in, insanları çırılçıplak soyunduran ilacı Ergenekon'un hangi hücresinden aldığının araştırılmasına..."
********
********
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder