23 Haziran 2013 Pazar

15-Bekir Coşkun: Göbeği Çatlayacak…

Bekir Coşkun: Göbeği Çatlayacak…

23 Haziran 2013

Akdeniz'in İngilizce adını da söyledi:

"White Sea…"

Alkışladılar tabii…

Yani iyi ki "Ordular ilk hedefiniz Akdeniz'dir" diyen bu değil…

Yoksa Necdet Paşası kutuplarda kaybolmuş "White Sea"yi arıyordu…

"VVhiteSea" Rusya'nın kuzeyinde çünkü…

Arkasından "Size göbeğini kaşıyan adam dediler" dedi…

"Yuh" bize geldi ne de olsa…

Bu tam kırk oldu…

Saydık, kürsüden ve ekranlardan tam kırk kez bunu söyledi…

Kırka kadar sabır hadi…

Ben milleti aşağılamam…

Onların parçasıyım…

"Köylü" olduğum köşemin tepesinde yazılıdır…

Ama kızmıştım onlara…

İngilizce bilen Başbakan (!) seçtikleri için…

İşte:

Öğrendiği ilk iki kelime "Van minit" ile Akdeniz'i savaş alanı yapıp canlara mal olduktan sonra…

Öğrendiği ikinci iki kelime ile de -muhtemelen İsrail'e selam- Akdeniz'in (Mediterranean Sea) uluslararası adını "White Sea" koyarak, güya barış denizi yapmaya kalkması…

Bir tek denizin yerini tutturamadı…

Peki niçin kırk kere "Göbeğini kaşıyan adam" dedi...

Ona "Göbeğini kaşıyan adam" lazım…

Unutturmak istemiyor…

Her söylediğinde bize küfür, hakaret, tehdit yağarken o ancak "göbeğini kaşıyan adamı" arkasına alarak yürüyebileceğini biliyor…

Eminim göbeğini kaşıyan adam başını kaşımaya başladı…

Oyları indi yüzde 35…

Asla tek başına iktidar olamıyor…

"Size göbeğini kaşıyan adam dedi" diye diye oyları yukarı çekmek istese de…

İndi mi çıkmaz…

Burası Akdeniz…

Penguenler burada değil…

Cumhuriyet


a45UyF587661-201306231126-15
^^^^^ - vvvvv


--

zaryop:jaro

BENI BU HAVALAR MAHVETTI
. . . . . .
Beni bu guzel havalar mahvetti,
Boyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tutune boyle havada alistim,
Boyle havada asik oldum;
Eve ekmekle tuz goturmeyi
Boyle havalarda unuttum;
Siir yazma hastaligim
Hep boyle havalarda nuksetti;
Beni bu guzel havalar mahvetti.

Orhan Veli KANIK
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder