23 Haziran 2013 Pazar

15-Mustafa Mutlu: Babasının kahramanı!

Mustafa Mutlu: Babasının kahramanı!

23 Haziran 2013

Babalar, kızlarının en büyük aşkı ve tek kahramanıdır…

Ama kimi kızlar vardır ki; babalarının "kahramanı" olurlar…

Tıpkı artık sona gelen Ergenekon Davası sanıklarından Veli Küçük'ün kızı Avukat Zeynep Küçük gibi…

Cuma günü Silivri'deydim…

Sanıkların son sözü alındı ama hiçbiri âdet olduğu üzere, "Ben masumum, beraatimi istiyorum" falan demedi!

İstanbul 13.Ağır Ceza Mahkemesi Heyeti Başkanı Hasan Hüseyin Özese de hükmün açıklanması için duruşmanın 5 Ağustos'a ertelendiğini bildirdi.

Dedektif gibi…

Tüm bunlar yaşanmadan önce, Zeynep Küçük öyle bir "sunum" yaptı ki; savcılar ve hakimler hariç, salonda bulunan herkes için bu dava zaten o anda düştü!

Zeynep, sanıklardan Ufuk Akkaya'nın "iki saatlik son savunması"nın bir saat 22 dakikalık bölümünü kullandı.

Bir "dedektif" gibi aylarca telefon sinyallerinin, banka hesaplarının, sanık ve tanık ifadelerinin izini sürdü.
Son sunumunu da harita üzerinde yaptı.

Sözde Ergenekon Terör Örgütü üyesi olmakla yargılanan sanıkların, Cumhuriyet Gazetesi saldırılarıyla ve Danıştay cinayetiyle en küçük bir ilişkilerinin olmadığını kanıtladı.

Bu alçakça saldırılarla, diğer sanıkların tek ilişkisinin; savcılar tarafından beraatı istenen sanık Osman Yıldırım'ın verdiği yalan ifadeler olduğunu belgeledi.

Davanın bu şekilde sonuçlandırılmasının, Danıştay saldırısında öldürülen hakimin kanının yerde bırakılması anlamına geleceğini gösterdi.

Son talebi de Danıştay Davası'nın, bu davadan ayrılması oldu.

'Kanınızı içeceğim!'

Zeynep, tam savunmasını bitirmişti ki; salonda bulunan Osman Yıldırım hakaret yağdırmaya başladı.
Yıldırım, salondan çıkarılırken sanıklara ve avukatlara dönerek, "Hepinizin kanını içeceğim" diye tehdit etti.

Kısacası…

İlk gözaltılarla birlikte yedi yıldır süren Ergenekon kumpası, bir "kız çocuğu"nun inadıyla ve çabasıyla son duruşmada çökertildi!

Kumpasçılar her şeyi hesaplamıştı ama "bir kız çocuğu"nun, babası için neler yapabileceğini göz ardı etmişti!

Karar ne olursa olsun; bu davada benim kahramanım Zeynep'tir!

Son sözleri…

Mustafa Balbay: Mahkeme, yasaları yok saydı, hukuksuzluk yaptı.

Mehmet Haberal: Hayatım gasp edildi.

Fatih Hilmioğlu: Yaşam hakkını ihlal eden bir mahkemeden adil bir karar beklemiyorum!

Hasan Iğsız: Adil yargılanmadım.
O yüzden bir şey söylemeye gerek duymuyorum.

Tuncay Özkan: Sözlerim asla 'son' olmayacak.
Daha, çooook konuşacağım.

Doğu Perinçek: Bu salonda suçlular vardır ama sanık sandalyesinde değildir!
Son sözü Türk milleti söyleyecektir!

Muzaffer Tekin: Hukuku dört yıldır askıya alanlardan bir kez bile beraat istemedim, yine istemeyeceğim!

Hurşit Tolon: Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum.

Naçiz canımı da aziz Mustafa Kemal'in kurduğu cumhuriyete feda ediyorum.

GÜNÜN SORUSU

Atatürk, "Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklı olanını severim" diyordu; şimdikiler Taksim direnişçilerine, "Sizin yaptığınız eylemi s…..m.Allah belanızı versin eylemci çapulcular" diye tweet atan Rıza Kayaalp isimli güreşçiye Akdeniz oyunlarında ülkemizin bayrağını taşıtıyorlar.

İktidarı elinde bulunduranlar, sorum size:

Neden sevilmediğinizi hâlâ anlamıyor musunuz?

Gökçek'ten komplo teorileri!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "oğlunun" sahip olduğu Beyaz TV'ye "yine" çıkmış ve "dış güçlerin Türkiye'yi karıştırmak için tehlikeli senaryolar üretebileceği"ni söylemiş…

Sonra da devam etmiş:

"Şiddetsiz devrimin Türkiye'de olma ihtimali kalmamıştır.
Bu aşamayı başaramayınca, bu güçlerin uyguladığı metot, suikastlar yapmak…

Tercih sırasını nasıl yaparlar onu bilemiyorum.
Ama onlar için birinci tercih devletin üst kademesinden olabilir…

Ses getirebilecek birisi olmalı.
Bu Melih Gökçek de olabilir.
Bu isimlerden bir tanesine suikast yaparak ortalığı birbirine katmak, ortalığı kan gölüne çevirmek.
Veya iki tane işadamını öldürecekler…

Ya da Gezi eylemlerinde adı sivrilen birilerini öldürecekler.
Bir suikast zinciri başlatacaklar.
İnsanları birbirine kırdırmak için…

Beni de vurabilirler.
Beni vurdukları için kimse sokağa dökülmesin…

Bu dış güçlerin ve ajanların işidir.
Türkiye'nin bekasını bozup, bizi birbirimize düşürmeye çalışan, alçakların işidir."

Melih Gökçek; MİT Başkanı mı?

İçişleri Bakanı mı?

Elinde iddialarını kanıtlayacak bilgi ve belge var mı?

Yoksa…

Halkı galeyana getirebilecek böylesine vahim iddiaları nasıl dile getirebiliyor.

Hadi o kafasına göre takılıyor; iyi de neden tek bir savcı bile çıkıp "Gel bakalım arkadaş; bu bilgeleri nereden aldın?"diye sormuyor.

VATAN


a45UyF587661-201306231126-15
^^^^^ - vvvvv

--

zaryop:jaro

PAYDOS
. . . . . .
Paydos bundan boyle cilginliklara!
Sert konusmaya basladi aynalar,
Yetisir kostum askin pesi sira;
Bitirdi beni bu icki, bu kumar.
Ne saklayayim gaflet ettigimi,
Elimle batirmisim gencligimi;
Binip gidecegim en guzel gemi!
Aldigini geri vermez dalgalar.
Meyhaneler, sabahci kahveleri,
Cumle es dost, sair, ressam serseri,
Artik cumbuste yoksam geceleri
Sanmayin tarafimdan hiyanet var.
Yas ilerliyor... Artik gecti bizden;
Kisi ev bark edinmeli vakitken.
Gun gelince biz degil miyiz olen?
Cenazemiz yerde kalmasin dostlar!

Cahit Sitki TARANCI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder