8 Ekim 2014 Çarşamba

Bülent ESİNOĞLU : Siyasetin bittiği yerdeyiz!

Bazı yaramaz erkek çocukları vardır.
Ben de öyleydim, ordan biliyorum.

Misal anam gitme mi dedi, gözünün içine baka baka giderdim.
Yapma mı dedi, gözünün içine baka baka yapardım.
İnsanların gözününü içine baka baka altıma ettiğimi bile hatırlarım.

Bunun keyfi şurada.
Anam çığrışırdı.
Herkes çığrışırdı.
Onu bağırtıp durmaktan keyif alırdım.
İnsanları kumanda etmenin keyfiydi.

Şimdiki iktidar, onun oy verenleri, ayrılıkçı Kürtler.
Özetle aykırı giden herkes aynı şekilde.
İnat etmenin keyfini yaşıyor.

Fakat ben aynı zamanda inat etmenin maliyetini de yaşamıştım.
Anamın yapma dediğini yaptığımda bazen kaşım, gözüm yarıldı.
Bedenim her maceranın yara beresinin izleriyle dolu.
Bir sürü kez acil servise gittim, dikişler atıldı.
Atılan dikişlerin bazıları enfekte oldu, günlerce akıntı geldi.
Öylesine anlarım oldu ki, beni gören anamın benzi soldu, bayıldı, yerlere serildi.
Babam her defasında beni sırtında taşıdı.

Kürtlerin, irticanın , ayrılıkçıların peşine takılmışların kaderi de böyle işte.
Dur dediğinde git demek sanki.
Yapma yap demek gibi.

Ama bedeli var.
Bu sefer benim ki gibi değil, daha ağır, daha kanlı.
Bin yıllara varan bir ızdırap.


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


Bülent ESİNOĞLU : Siyasetin bittiği yerdeyiz!

Suriye'de vekâlet savaşı, yani terörle işbirliği, içeride, PKK ve uzantılarıyla işbirliği, böyle bir durumda, Türk Devletinin gelebileceği başka bir yer yoktu.

İki terör örgütü ile beraber yatıp kalkarak, ülkeyi kaosun içine attılar.

Ümmetçilik ve mezhepçiliğin geleceği yer de, bu kaostan başka bir yer olamazdı.

PKK ile "mücadele yerine müzakere", IŞİD'a sınırları kapatmak yerine, lojistik destek, sorunları çözülmez noktaya taşıdı.

Siyasetin sorunları çözmek yerine, daha karmaşık hale getirdiği yerde, stratejiler kökten değişmek zorundadır.

Siyasetin çözemediği, ya da çözmek istemediği sorunlar dayatınca, yürütülen siyasetin değişmesi mecburiyeti ortaya çıkar.

Hep yığınakta yanlış yaparak kazanılmış savaş yoktur.

PKK, ben Türkiye'yi böleceğim, hatta yolunu bulabilirsem, tüm Türkiye'yi ben yöneteceğim derken, siyasi iktidar, PKK ile uzlaşmakta ısrar edegeldi.

Türk Devletiyle, biraz silahlı mücadele biraz siyasi mücadeleyle, PKK, hem doğuda, hem de büyük şehirlerde örgütlendi.

Dünkü PKK kalkışması; PKK'nın uyuyan hücrelerini harekete geçirdiğini göstermektedir.

Dün yaşadığımız terör, sadece PKK'nın ülkeyi nasıl bir kaosun içine sokacağının göstergesi olmanın dışında, teröre karşı ne yapılması gerektiğini de(eğer öğrenmişlerse) öğretir durumdadır.

Vekâlet savaşları, yani terör guruplarıyla ulus/milli devletleri istikrarsızlaştırma, Amerika'nın öteden beri yürüttüğü, bizlerin de defalarca yazdığımız bir husustur.

Bu anlamda, hem IŞİD hem PKK terörü ulus devleti yıkmak için ABD'nin istikrarsızlaştırma araçlarıdır.

Petrol bölgelerine ve ABD'nin kuracağı Birleşik Kürdistan bölgesine saldırdığı için, IŞİD yeniden düzene sokulacaktır.

Bu tür terör örgütleri, yeri ve zamanı gelince Amerika tarafından kullanılan örgütlerdir.

Bu tür örgütler, bazen çok desteklenirler ve büyürler, bazen destekler kesilir küçültülürler.

Ama hiçbir zaman tamamen yok edilmezler.

Etnik ve mezhepsel parçalama stratejisi, ABD'nin değişmez yol göstericisidir.

Ülkemiz olağandışı bir kaos dönemine girmiştir.

Siyasi iktidar çok büyük suçlar işlemiş, ülkeyi uçurumun kenarına getirmiştir.

Dış politika olarak; Suriye'de Sünni temelde bir devlet kurdurma amacı, başlı başına bir felakettir.

Savaşları göze almış, bu kadar çok suça bulaşmış bir iktidarın, demokratik seçimlerle alaşağı edilmesini düşünmek, saflıktan başka bir şey değildir.

Siyasi iktidarın Amerika'dan istediği tek bir şey var.   Suriye'de Sünni temelde bir devlet kurmaktır.

Bunu daha önce Amerika Irak'ta yapmıştı. Sünni Saddam iktidarını ve devletini yıkıp, yerine Şii bir devlet kurmuştu. Bir buçuk milyon insan ölmüştü.

Bir yerdeki kurulu devleti dağıtarak, oraya istikrar getirilemeyeceği, Irak'tan çıkarılacak en önemli derstir.

Siyasi iktidarın izlediği Suriye politikasıyla Suriye'ye istikrar gelmez. Bölgeye de istikrar gelmez. Mezhep çatışmaları daha da büyür.

Bölge insanları ABD'nin bölgeye yaydığı vekâlet savaşlarından mustaripken, yenilerini yaratarak istikrar sağlamak imkânsızdır.

Bölgedeki istikrarsızlığın tek nedeni; AKP, ABD, PKK işbirliğidir.

Bu siyaset bölgeyi kana bulamıştır.

PKK'yı ezmeden, sınırları denetim altına almadan, Türkiye'nin alabileceği bir yol yoktur.

Siyasetin bittiği yerde savaş başlar.

8.10.2014, bulentesinoglu@gmail.com


a45UyF587661-141008142234-03
^^^^^ - vvvvv

 



ESKILER ALIYORUM
. . . . . .
Eskiler aliyorum
Alip yildiz yapiyorum
Mu$iki ruhun gidasidir
Mu$ikiye bayiliyorum
Siir yaziyorum
Siir yazip eskiler aliyorum
Eskiler verip mu$ikiler aliyorum
Bir de raki sisesinde balik olsam



ZARIYAT - 56 Ben cinleri de insanlari da ancak bana kulluk etsinler diye yarattim.
A RAF - 179 Andolsun ki, biz cinlerin ve insanlarin cogunu cehennem icin yarattik.
Onlarin kalpleri vardir ama, anlamazlar.
Gozleri vardir ama o gozlerle gormezler...

 
Hz.Aise radiyallahu anha ya bir zat misafir oldu.
Adam sabahleyin, elbisesini yikamaya basladi.
Hz.Aise ona:
Sana, (meni) bulasan yeri (gorduysen) orasini yikaman kafi idi, goremedigin takdirde etrafini yikardin.
Ben, Resulullah aleyhissalatu vesselam in elbisesinden (meni bulasigini) ovalamak suretiyle cikardigimi biliyorum.
O, (bir de yikamaksizin) onun icinde namaz kilardi.
Bir diger rivayette soyle gelmistir:
Iyi biliyorum kurumus meni bulasigini Resulullah aleyhissalatu vesselam in camasirindan tirnagimla kaziyarak cikariyordum.

Muslim, Taharet 105, 109, (288, 290).
Hadis No: 3490


Lokman suresinin 22.ayeti de Risale-i Nur a isaret ediyormus.
Ayetin Turkce anlami:
Iyilik yaparak kendini Allah a veren kimse, suphesiz en saglam kulpa sarilmis olur...
Said-i Nursi ye gore; bu ayette sozu edilen en saglam kulp , Risale-i Nur dur
O zaman ayetin anlami su oluyor: Kim iyilik yaparak Risale-i Nur okursa o, en saglam kulpa sarilmis olur.
Kime hikmet verildiyse, ona hayirdan cok sey verildi demektir
Allah onlara kitabi ve hikmeti ogretir.
Ve onlari arttirir
Sizi artirir ve size kitabi ve hikmeti ogretir anlamindaki ayetler de Risale-i Nur a isaret ediyorlarmis.
Said-i Nursi ye gore: Ayetlerde belirtilen Hikmet sozuyle anlatilmak istenen, Risale-i Nur dur
Buna gore ayetlerin anlami su oluyor:
Kime Risale-i Nur verildiyse, ona hayirdan cok sey verdi demektir
Allah onlara kitabi ve Risale-i Nur u ogretir.
Ve onlari arttirir
Allah sizi artirir ve size kitabi ve Risale-i Nur u ogretir

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.


Tevfik Pasa Ingiltere ile gizli bir anlasmaya varilarak Osmanli Devleti'nin Ingiltere'ye bagliliginin saglanmasini istedi.

Yuksek Komiser Amiral Calt Horpe'un raporundan. 06.06.1919


Ingiliz subaylari tarafindan sevk ve idare edilen alti bin kisi olduklari tahmin edilen Ermeni kuvvetinin Nahcivan ve havalisini isgal ettikleri ...

(11 Haziran 1919)

K. ATATURK


Mantigi, analitik felsefeyi, matematigi ve bilimi sizi yoldan cikarmak icin Seytan icat etti.
Fazla rasyonel olmadan tovbe edin!
Tanri dinozor fosillerini (ve evrim icin var olan tum genetik ve antropolojik delilleri) sizi kandirip, onun var olmadigina inandirmak ve boylece sizi sonsuz cehennemle cezalandirmak icin yaratti.
COK GEC OLMADAN TOVBE EDIN!

Akilli bir kisi..


"Tanri kotulukten ve acidan korumak istiyor mu?
Fakat bunu yapmaya gucu mu yok?
Eger yoksa, O gucsuz, ya da kesinlikle her seye gucu yeten degildir.
Her seye gucu yeten fakat istemeyen mi?
Eger oyle ise , O kotudur, ya da kesinlikle tum iyilik degildir.
O, ne gucu yetiyor, ne de istemiyor mu?
O zaman. O'nu Tanri diye cagirmak sacma olur.
O, hem gucu yetiyor hem de istiyor mu?
O zaman kotuluk nereden geliyor?"


(Istencin Ozgur Secimi Uzerine. Giris.)
EPICURE


Yahudi devletinin sinirlari, sonsuza dek kesinlesmeyecektir

David Ben Gurion, Israil Basbakani
Yilmaz Dikbas-EFENDI TERORISTLER
0532 233 31 52


Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder