24 Ağustos 2015 Pazartesi

Yarbay Mehmet Alkan?

Kardeşi Jandarma Yüzbaşı Ali Alkan'ın PKK'lı teröristler tarafından şehit edilmesi karşısında kardeşinin gerçek katilinin kim olduğunu sorgulayan Jandarma Yarbay Mehmet Alkan aşağıdaki şıklardan hangisidir?

a)Dış güçlerin maşası bir provakatör
b)Deaşkapece(DHKP-C) üyesi bir anarşıt
c)Paralel örgütün elemanı
d)Hepsi

a45UyF587661-150824143734 Oraj Poyraz <cimcime@neomailbox.net>
2015/08/24  21:00 1  39  undefined undefined add_anadoluhareketi@googlegroups.com

 

Quae nocent docent
Yaralayan sey ogreticidir.

Latin Atasozu

Cabir b.
Abdullah (r.a.) den;
Resulullah demistir ki:
- Biriniz bir kadina dunurluk yaptigi zaman kendisini o kadinla evlenmeye sevk eden organlara bakmaya imkan buluyorsa, bunu yapsin-
(Cabir) dedi ki: ben bir cariyeyle evlenmek istedim, bunun uzerine (onun haberi olmadan gorebilmek icin) onu gizli gizli gozetlemeye basladim.
Nihayet beni kendisiyle evlenmeye sevk eden (organlar) ini gordum de onunla evlendim.

(Ebu Davud, K.en-Nikah (12) , Bab 17-18 C.8 S.148 Samil Yayinlari.)
Hadis No: 519

Evet Karabekir, Arapoglu nun yavelerini Turk ogullarina ogretmek icin Kuran i Turkce ye tercume ettirecegim ve boylece de okutturacagim, ta ki budalalik edip de aldanmakta devam etmesinler

Mustafa Kemal ATATURK
(Ataturk -Kazim Karabekir-Pasalarin Kavgasi Syf,159 )


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder