19 Haziran 2013 Çarşamba

15-COK ONEMLI DUYURU; İnsan Hakları Derneği

Gıdıklayan olursa, bu dernekle ilgili de söylenecek sözler var.
Ancak, şimdi olay denize düşen yılana sarılır havasında.
O yüzden fazla depreşmiyorum.

Oraj POYRAZ

COK ONEMLI DUYURU; İnsan Hakları Derneği

COK ONEMLI DUYURU;İnsan Hakları Derneği (İHD) 27 Mayıs 2013 günü Taksim Gezi Parkı'nda başlayan ve tüm Türkiye'ye yayılan olaylarla ilgili olarak Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne (AİHM İç Tüzüğü'nün Geçici Önlemlerle İlgili 39.maddesi çerçevesinde) başvuru yapmak için gerekli hazırlıklara başlamıştır.
Söz konusu başvuruyu gerçekleştirmek için yaklaşık 500 bireysel şikayet belgesi toplamamız gerekmektedir.
Belgede olaylar sırasında nasıl zarar gördüğünüzü (gaza/işkence ve kötü muameleye maruz kaldım/gözaltına alındım/yaralandım) ayrıntılı ve somut olarak (şu gün ve saatte, gaza/işkence ve kötü muameleye maruz kaldım/gözaltına alındım/yaralandım /gözaltı sırasında şunlara maruz kaldım/şu belgeler zorla imzalatılmak istendi/imzalatıldı/şurada serbest bırakıldım ya da şurada yaralandım/şurada tedavi gördüm/şu tetkikler yapıldı ve şu raporu aldım/aileme ya da avukatıma haber verilmedi) belirtmeniz gerekmektedir.
Kayıtların (yazılı/görsel/işitsel) ve belgelerin şikayet belgesiyle sunulması çok önemlidir.

Kamu görevlilerinin ve onların yönlendirdiği kişilerin eylemlerinden dolayı siz ya da bir yakınınız zarar gördüyse en kısa sürede, yazılı beyanlarınızla, İHD şubelerine ve temsilciliklerine başvurun.

Ayrıca daha fazla bilgi için ihd@ihd.org.tr adresine yazabilirsiniz.

lütfen kopyala yapıştır ile yayalım..

a45UyF587661-201306191439-15
^^^^^ - vvvvv


--

zaryop:jaro

ROBENSON ..
. . . . . .
Robenson, akilli Robenson?um
Ne imreniyorum sana bilsen!
Gostersen adana giden yolu,
Basimi dinlemek istiyorum.
Ben gemi olurum sen kaptan ol,
Yelken acariz bir sabah vakti
Guneste golgemiz olur deniz
Yolculuk! Derken adamizdayiz.
Isterdim tercumanim olasin,
Tanitasin beni baliklara
Vahsi kuslara ve ciceklere,
Bizdendir diyesin benim icin.
Agaca cikmasini bilirim,
Tanirim meyvanin olmusunu,
Tas kirmak da gelir elimizden,
Ates yakmak da, as pisirmek de.
Robenson, halden bilir Robenson
Adan hala batmadiysa eger,
Alip gotursen beni oraya,
Deniz yolu kapanmadan evvel!

Cahit Sitki TARANCI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder