3 Mart 2019 Pazar

Bu nasıl bir Arap hayranlığı, tapınması ve Türk düşmanlığıdır.

Otomatik alternatif metin yok.
--
Komsunu sev ama bahce duvarini yikma.

G.herbert

--

Esli canli
ZARIYAT 49.her seyden de cift cift yarattik ki, dusunup ogut alasiniz.

--

. . . . . .
ESENLIK SIZE
. . . . . .
O gun bu gun size ozendim
Her yerde, hava, toprak, deniz
Bir seruvendi, gokteyseniz
Ciktim, yok, yerdeyseniz indim
. . . . . .
Ilkin, size ickiyi tattirdim
Omur boyunca sarhossunuz
Ne acsiniz artik ne susuz
Sizsiz ben de susuz kalirdim
. . . . . .
Size geceyi de ogrettim
Onda duslerle cogaldiniz
Yasantida yorgun ve yalniz
Degilsiniz; sizi urettim
. . . . . .
Biterdi belki bir uykuyla
Her sey ve tadindan oturu
Gordunuz ki bundan ileri
Bir sey var cagiran tutkuyla
. . . . . .
Cagirdim, cagirdim, cagirdim
Bir bocek gibi titreyerek
Kostunuz tukeninceye dek
Ha bir adim, daha bir adim
. . . . . .
Sizi olumle percinledim
Bana... ve sim$iki ve sicak
Usurdunuz ah, cirilciplak
Olum doseginde; onledim
. . . . . .
Size yani gunahi sundum
Optunuz ve guzellestiniz
Cirkindiniz ilkin, tek ve pis
Irmak oldunuz, sizde yundum
. . . . . .
Simdi olay, hep ya hic gibi
Vardan ve yoktan ozge bir sey
Sevgiden de ote bir duzey
Olmak ya da olmamak belki

Ahmet Muhip DRANAS

--

Sevmek icin zaman ayir, bu sevilmenin kaynagidir.
Baskalarina yardim ve dostlarina zaman ayir, bu mutlulugun kaynagidir.
Ibadet icin zaman ayir, bu yucelmenin ve arinmanin yoludur.
Dusunmeye zaman ayir, bu kudret ve kiymetin kaynagidir.
Hayal icin zaman ayir, bu ruhunu yildizlara eristirir.
Gulmek icin zaman ayir, bu yasamanin yukunu hafifletir.
Okumak icin zaman ayir, bu bilginin temelidir.
Eglenmek icin zaman ayir, bu genc kalmanin sirridir.
Calismak icin zaman ayir, bu basarinin bedelidir.
Plan icin zaman ayir, bu ilk dokuz isi yapabilmenin sirridir.

Anonim Nasihat

a45UyF587661
--


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder