11 Nisan 2019 Perşembe

Kur'an şeriatının hakim kılınması Allahın emridir.

Mealini söylüyorum.

Kur'an hükümlerine göre şeriatçı olamak zorundasınız.

Her kim ki Allahın indirdiği ile hükmedilmesin diyor bunlar kafirdir zalimdir ve her şeyden daha elim ve vahim olmak üzere fasıktır.

İşte Allahın ayetleri aşağıda.

Lütfen kimse heva ve hevesine göre din icat etmesin.


Kur'an şeriatının hakim kılınması Allahın emridir.

Ya bu dini bu şekliyle olduğu gibi kabul edecek ve hem bütün dünyaya hem de yurdumuzda sizin gibi düşünmeyen herkese can düşmanı olacaksınız.

Ya da bu dini terk edip islah olacaksınız.



Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



"Kim Allah'ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir. " (Mâide 5/44)

"Kim Allah'ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar zalimlerin ta kendileridir. " (Mâide 5/45)

"Kim Allah'ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar fasıkların ta kendileridir. " (Mâide 5/47)

Allah'ın indirdiği ile hükmetmeyerek ilâhî emir ve yasakları çiğneyenlerin durumu bu bağlamda üç açıdan değerlendirilmiş olup işledikleri kusur ve günahın cinsine göre nitelendirilmişlerdir:

Birincisi (44. âyet) Allah'ın indirdiğini inkâr ettikleri veya hafife aldıkları için onunla hükmetmeyenler olup bunlar kâfirlerdir.

İkincisi (45. âyet) Allah'ın indirdiğine inandığı halde onunla hükmetmeyenlerdir. Allah'ın hükmü adaleti onun zıddı zulmü temsil ettiğinden onunla hükmetmeyenler zalimlerdir.

Üçüncüsü (47. âyet) Allah'ın indirdiği ile hükmetmemek O'nun emrinden çıkmak mânasına geldiği için onunla hükmetmeyenler fâsıklardır.

Bazı müfessirler bu âyetleri şöyle yorumlamışlardır: "Eğer bir kişi ilâhî hükmü yanlış kendisinin veya başkasının hükmünü doğru kabul ederek buna göre hüküm verirse bu kişi kâfir zalim ve fâsıktır. Eğer bir kişi ilâhî hükmün doğruluğunu kabul eder ve buna aykırı bir hüküm verirse İslâm'ın dışına çıkmış olmazsa da imanına zulüm ve fıskı karıştırmış olur. Eğer bir kişi hayatın her alanında Allah'ın hükmünü inkâr ve reddederse her bakımdan kâfir zalim ve fâsık sayılacaktır. İlâhî hükmü bazı noktalarda kabul eder bazılarında reddederse iman ve İslâm'ını küfür zulüm ve fıskla karıştırmış olur" (Elmalılı III 1696; Mevdûdî I 429). 44 ve 45. âyetler yahudiler 47. âyet ise hıristiyanlar hakkında inmiş olmakla birlikte bu hükümler bütün insanlar için geçerli genel kurallar niteliğindedir.

Kaynak : Kur'an Yolu Tefsiri Cilt: 2 Sayfa: 278-279


- - - - - - - - - - - - -

a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Siyasi askeri zaferler ne kadar buyuk olurlarsa olsunlar ekonomik zaferlerle taclandirilmazlarsa meydana gelen zaferler devamli olamaz az zamanda soner.

Gazi Mustafa Kemal ATATURK

- - - - - - - - - - - - -
JEAN MESLIER : SAGDUYU TANRISIZLIGIN ILMIHALI

41. TEOLOJININ ALLAH'INA VERDIGI BUTUN NITELIK YINE TEOLOJININ ALLAH'TA VARSAYDIGI ICERIGE AYKIRIDIR

Allah'a verilen butun bu sifatlar, icerigi bakimindan, insan turunun bireylerine her turlu benzerlikten yoksun bir zata hicbir sekilde uygun gelmez. Gerci tanrisalligi suslemis olmak icin kullandiklari insan yaratilisindan gelen seyleri abartarak isin icinden cikilabilecegini saniyorlar. Insani yaratilistan gelen ozellikler sonsuza kadar surer ve bu andan itibaren artik anlasmak olanagi ortadan kalkar. Insanin Allah ile birlesmesi demek olan Theantropie'den ne sonuc cikar? Yalnizca bir batil hayal cikar. Vucuda getirilmesi icin dunyanin zahmeti cekilmis olan hayali hemen gozden saklamaksizin, o batil hayalin hicbir seyi, hicbir sifati kabul edilmez. Dante, "Cennet" (Paradis) ezgisinde, tanrisalligin, kendisine, keskin renkleri birbirinden cikan bir gokkusagi olusturan uc daire seklinde gorunmus oldugunu oykulestirir; ancak goz kamastiran isigin kaynagini tespit etmek istediginde, sair, kendi cehresinden baska bir sey gormemistir. Insan Allah'a taparken dogrudan dogruya kendi kendisine tapar.

Allah'in insana ait yaratilistan gelen seylerden, erdemlerden ya da olgunluktan hicbirine sahip olamayacagini bize kanitlamak icin en yuzeysel bir dusunce ile yetinmek gerekmez miydi? Erdemlerimiz ve olgunlugumuz, degismis mizacimizin sonuclaridir. Allah'in da bizim gibi mizaci var mi? Bizim olumlu niteliklerimiz, kendileriyle birlikte yasadigimiz kimseler hakkindaki iyi niyetlerimizdir. Size gore Allah yalniz basina bir zattir, topluluk halinde yasamaz. Bu durumda kendi ilkelerinize gore kabul ediniz ki, bizim erdemler dedigimiz seylere Allah sahip olamaz ve onun hakkinda da insanlar erdemli olamazlar.

- - - - - - - - - - - - -
Ilk makinenin ortaya ciktigi andan baslayarak, akli basinda butun insanlar, agir calisma kosullari ve esitsizligin surmesine gerek kalmadigini acik secik anlamislardi.
Makineler bilincli olarak bu amacla kullanilmis olsaydi, aclik, asiri calisma, pislik, cehalet ve hastalik birkac kusak sonra yok edilebilirdi.

George Orwell1984

- - - - - - - - - - - - -
Iklimi icin cennete, muhabbeti icin cehenneme gidin.

TWAIN,MARK (Samuel Langhorne Clemens) (1835-1910) ABD'li yazar.
Dua akilli insanlarin oldugu yerde, amaca erismek icin gerceklestirilen elle tutulur cabalarin onune hicbir zaman gecmemistir.
TWAIN,MARK (Samuel Langhorne Clemens) (1835-1910) ABD'li yazar.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder