25 Ocak 2018 Perşembe

ATİLLA TAŞ: ATATÜRKÇÜYÜM LAİKİM BENDEN TERÖRİST ÇIKMAZ

Evet Atilla Taş'ın hakkı çok yendi.
Pek çokları onun gerçekten de Fettulahçı olduğunu ifade etti.
Ben doğrusu bunu pek inandırıcı bulmadım.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

ATİLLA TAŞ: ATATÜRKÇÜYÜM LAİKİM BENDEN TERÖRİST ÇIKMAZ

FETÖ'den yargılanan şarkıcı Atilla Taş cezaevinde geçen 14 ayını Sakıncalı Çökelek isimli kitabında anlattı.

25 Ocak 2018

Atilla Taş: Atatürkçüyüm laikim benden terörist çıkmaz

Atilla Taş "Mustafa Kemal'in askeriyim. En çok gurur duyduğum budur. Benden terörist çıkmaz. Bu halimle alacak cemaat varsa hemen gideyim ama hiçbir cemaat kabul etmez" dedi.

Atilla Taş yeni kitabı Sakıncalı Çökelek kitabı için "devir sosyal medya devri hemen dönüşleri alıyorsunuz. Kitapla ilgili beni en çok sevindiren olay herkesin 'Elimize alınca okumadan bırakamadık' demeleri. Çok kolay okunan bir kitap. Yaşadığım 14 ayın dertlerini acılarını okurlarla paylaştım içimi döktüm. Bazı okurlarım özellikle hapisteki panik atak krizlerimin sıkıntılarından çok etkilenmiş. Benim klostrofobim de olduğu için mapusluk çok zor oldu" dedi.

GEZİ PROTESTOLARI...

"Benim miladım İngiltere'de lisan Amerika'da sinema eğitimi almamla başladı. Türkiye'ye dönüşümde yaldızları dökülmüş ama artık hayata çok daha güzel bakabilen bilinçli bir Atilla Taş vardı. Cehaleti üzerimden atmıştım. Mizah yapıyordum sürekli ve biliyorsunuz mizahın önünde hiçbir güç duramaz" diyen Atilla Taş "Taksim'e çıkıp biber gazı yediğim gün şöyle bir tweet attım 'Bu kadar biber gazına hiç gerek yoktu. Ben Taksim Meydanı'nda bir konser verseydim herkes dağılırdı zaten…' Gezi'nin moral kaynaklarından biri oldum. Ancak Ali İsmail Korkmaz Berkin Elvan Ethem Sarısülük ve diğer gençler öldürülünce yıkıldım. Bu ölümler benim kırılma noktam oldu. Ondan sonra asla apolitik olamazdım geri dönemezdim. Hani derler ya 'Cehalet mutluluktur' diye çok doğru. Bilgisiz bilinçsiz olunca her şey kolay. Bilince sorgulayınca görünce yazıyorsun konuşuyorsun mücadele ediyorsun. Ham Çökelek ve Zennube şarkılarını söyleyen Atilla Taş artık çoktan ölmüştü" ifadelerini kullandı.

Taş FETÖ'den yargılanması için de "Bir bakan bey çıktı 'tweetten içerde yatan bir Allah'ın kulu gösteremezsiniz' dedi. Hakim bey ben Zeus'un kulu muyum elbette ben de Allah'ın kuluyum dedim. Ben Atatürkçüyüm laikim sosyal demokratım. Mustafa Kemal'in askeriyim. En çok gurur duyduğum budur. Benden terörist çıkmaz. Beni bu halimle alacak cemaat varsa hemen gideyim ama hiçbir cemaat kabul etmez" dedi. (Sözcü)

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/atilla-tas-ataturkcuyum-laikim-benden-terorist-cikmaz-h72417.html


a45UyF587661-180125164933 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2018/01/25  19:47 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Cehalet her zaman kendisine hayran olmaya hazirdir. Santra guitry

Peygamberimiz; Deri islendi mi temiz olur dedi.
Sonra olu bir koyuna rast geldi ve Onun derisinden faydalansaniza dedi.

Buhari 72/30
***
Peygamberimiz Olu hayvanin ne derisinden ne de sinirinden faydalaniniz.
Dedi.

Hanbel 4/310,311

Ben kesinlikle bir ateist degilim ve kendime panteist diyecegimi de sanmiyorum.
Sozkonusu problem, sinirli zihnimize gore cok genistir.
Cesitli dillerde yazilmis kitaplarla dolu buyuk bir kutuphaneye giren kucuk bir cocuk gibiyiz.
Cocuk bu kitaplari birinin yazmis oldugunu bilir.
Nasil oldugunu bilmez.
Kitaplarin yazildiklari dilleri anlamaz.
Cocuk bulanik bir sekilde bu kitaplarin duzenlenisinde gizemli bir duzen olduundan suphe duyar, ama onun ne oldugunu bilmez.
Bana oyle geliyor ki Tanri ya yonelen en aydin insan varliginin dahi tutumu boyle bir seydir.
Evrenin harikulade duzenlenmis oldugunu ve belli yasalara uygun hareket ettigini goruyoruz ama bu yasalari sadece bulanik bir sekilde anlayabiliyoruz.
Spinoza nin panteizmine hayranim, ama onun modern dusunceye katkisina cok daha fazla hayranim, cunku o ruh ve bedeni, iki ayri sey degil de bir butunmus gibi goren ilk filozoftur.

I m absolutely not an atheist and I don t think I can call myself a pantheist.
The problem involved is too vast for our limited minds.
We are in the position of a little child entering a huge library filled with books in many languages.
The child knows someone must have written those books.
It does not know how.
It does not understand the languages in which they are written.
The child dimly suspects a mysterious order in the arrangements of the books, but doesn t know what it is.
That, it seems to me, is the attitude of even the most intelligent human being toward God.
We see the universe marvelously arranged and obeying certain laws but only dimly understand these laws.
(...) I am fascinated by Spinoza s pantheism, but admire even more his contribution to modern thought because he is the first philosopher to deal with the soul and body as one, and not two separate things

Frankenberry, Nancy K.(2009-08-11).The Faith of Scientists: In Their Own Words.Princeton University Press.p.153.ISBN 978-0-691-13487-1.
(Einstein, burada ateist olmadigini acikca belirtiyor.
Spinoza nin panteizmine hayran oldugunu ama kendisini bir panteist olarak belirtemeyecegini de soyluyor.)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/



BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder