18 Ocak 2018 Perşembe

HAMİLE ÇOCUKLAR SKANDALINI GİZLEYEN HASTANEDE SIKIYÖNETİM

Big Brother is watching you.
George Orwell'in kara bilim kurgusu gerçek oldu.
Oldu da alıştık bile.
Bakalım daha nelere alışacağız.

Belki de bir gün bize soracaklar, aynen Almanlara sordukları gibi.
Bunca katliam yaşanırken görmediniz mi, duymadınız mı?
Biz de yalandan görmedik, duymadık diyeceğiz.

Sonuçta iç savaş muhabbetleri yapılan, hatta ciddi ciddi de halkın bir bölümünün silahlandığı bir ülkede yaşıyoruz.
Her şey olabilir.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA     



HAMİLE ÇOCUKLAR SKANDALINI GİZLEYEN HASTANEDE SIKIYÖNETİM

İstanbul Küçükçekmece'deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde ortaya çıkan 115 hamile çocuğun gizlenip sümenaltı edilmesi skandalının ardından hastane emekçileri adeta sıkıyönetim altına alındı. soL Haber'e konuşan bir hastane çalışanı telefonlarının dinlendiğini yeni bir bilgi sızarsa işten atılmakla tehdit edildiklerini söyledi.

Perşembe 18 Ocak 2018 17:14

İstanbul Küçükçekmece'deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde ortaya çıkan 115 hamile çocuğun gizlenip sümenaltı edilmesi skandalının ardından hastane emekçileri adeta sıkıyönetim altına alındı.

soL Haber'e konuşan bir hastane çalışanı telefonlarının dinlendiğini yeni bir bilgi sızarsa işten atılmakla tehdit edildiklerini söyledi.

Tüm hastane çalışanlarının büyük bir gözetim altında olduğunu ifade eden sağlık emekçisi "Telefonlarımız dinleniyor. Herhangi bir şekilde dışarıya yeni bir bilgi sızarsa işten atılmakla tehdit ediliyoruz. Şu anda bundan daha fazlasını söyleyemem işten atılmak istemiyorum" dedi.

http://haber.sol.org.tr/toplum/hamile-cocuklar-skandalini-gizleyen-hastanede-sikiyonetim-225497


a45UyF587661-180118191512 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/01/18  20:45 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder