13 Ocak 2018 Cumartesi

Dün bir can kendisini yaktı...

Sözde milli medyamız bu olay karşısında gözlerini kapadı.
Kılıçdaroğlu neden Meclis'de kendini yaktın, Meclis'in zaten bir etkisi kalmadı, kendini Cumhurbaşkanlığı Sarayı önünde yaksaydın belki bir etkisi olurdu anlamında bir laf etti.
Amma bu laf da olayın ciddiyetini bence çok iyi göstermedi.

Bu olayı doğru bir yere oturtmak lazım.
Evet, halkın isyanı olabilir.
Kendini yakan abi derdimi anlatmak istedim demiş.
O halde kendini anlatmak isteyen, ya da derdini anlatmak isteyen, ya da isyanını ifade etmek isteyen bence daha verimli bir yol bulmalı.

Bana göre insan yaşamı kutsaldır.
Açlık grevleri, yaşamı hiçe sayan politik eylemler bence çok da saygın değil.
İnsanlık yok oldukça değil, yaşadıkça var olacak bir bütün bence.
Millet için özellikle bunu düşünüyorum.
Ölmeye hevesli olanlara bakıyorum ve özellikle milletin yaşaması gerektiğini düşünüyorum.

Çok uzun süredir saygımı yitirdiğim için Türkçe konuşabilen Anadolu ve Trakya halkları diye ifade ediyorum.
Bu insan kalabalığı içerisinde hala daha kendisine saygısı olan insanlar var demek ki!..

İşte bunlara sesleniyorum.
Tercihlerinizi değiştirin.
Etrafınızı etkileyin.
Demokrasicilik oyununa katılın.
Kendini yakmak bu oyunun kuralları arasında değil.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA     



Otomatik alternatif metin yok.
a45UyF587661-180114021053 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/01/14  03:30 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder