13 Eylül 2019 Cuma

KENDİNİ YAKMADAN ÖNCE MEKTUP YAZMIŞ: ' TEK GÜVENDİĞİM ADALET YOKMUŞ'

Hani bir meşhur laf vardır.
ANKARA'DA HAKİMLER VAR...

Abi fena halde anlamış, Ankara'da hakim neyim yokmuş.
Ne varmış, muhteris, muktedirler varmış.

Bir de ne derler?
ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR..

Demek ki, buradan anlamamız gereken adalet muhteris ve muktedirlerin mülkünü korumakla görevliymiş.
Yanlış anlaşılmasın.

Abi kendini ateşe vermiş.
Ama rahat olmayın.
Bu ateş yakar.
Bir bakarsınız saman alevi gibi hızla yayılmış, çoğalmış.
Önü alınmaz, kontrol altına alınmaz olmuş.

Bu nedenle bir diktatöre akıl vermek gerekirse benim önerim.
Beştepe'deki sarayın tahkim edilmesi olacak.
Duvarlar yükseltilmeli, burçlar, kuleler eklenmeli.
Sarayın derinlerine belki de birkaç yüz metre derinlerine nüfuz edici bombalara dayanıklı sığınak zindanlar yapılmalı.
Vardır diye düşünüyorum ama eğer yoksa, saraydan uzaklaşan derin tüneller yapılmalı.
Kıtalar arası tek ayakta dünyanın yarısını gidebilen jumbo jetler hazırda tutulmalı.
Yakıtları tam, pilotları hazır.
Ve paralar.....
En önemlisi paraları emin bir yerelere stoklamak lazım.
Çünkü kaçtıktan sonra her işi para kudreti ile halletmek şart olacak.

Beştepe böyle.

Ama diğerleri ne yapacak?
Onu bilemiyorum.
Doğrusu hiç de umurumda değil.
Ne olacaksa, hak ettikleri olacak.

Ben dalgamı geçer, keyfime bakarım.
Suçu, ayıbı olanlar düşünsün.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


================================

KENDİNİ YAKMADAN ÖNCE MEKTUP YAZMIŞ: ' TEK GÜVENDİĞİM ADALET YOKMUŞ'

Emekli maaşına el konulduğu için Ankara Güvenpark'ta kendini yakan Recep Peker'in eylemden önce iki sayfalık mektup yazdığı ortaya çıktı.

Peker'in mektubunda "Aç kaldım adaletten umudumu kesmedim.

Ama şimdi adaletin zenginin yanında olduğunu anladım" ifadelerini kullanmış.

13 Eylül 2019 Cuma 11:28

Kendini yakmadan önce mektup yazmış: ' Tek güvendiğim adalet yokmuş'

Ankara Kızılay'da üzerine benzin dökerek kendini yakmak isteyen Recep Peker (59) isimli vatandaşın 7 yıldır büyük bir mağduriyet yaşadığı ortaya çıktı.

Sözcü'den Veli Toprak'ın haberine göre eylemden önce iki sayfalık bir mektup yazan ve kendini yakacağını anlatan Peker "Aç kaldım adaletten umudumu kesmemiştim ama adaletin zenginin gücü olanın yanında olduğunu anladım" ifadesini kullandı.

İşte kendini yakan Peker'in o mektubu:

5 AYDIR AÇIM

"Ziraat Bankası Sincan Şubesi'nden ihtiyaç kredisi çekmiştim.

Kredi çekerken zorunlu 750 TL'lik kredi kartı verdiler evim olmadığı için harcamak zorunda kaldım.

Kartın ekstresi geldi 100 TL. Benim 80 liram vardı onu yatırdım.

Zaten maaşım 550 TL. 2013 tarihinde maaşımın tamamına el konuldu.

5 ay boyunca açlığa mahkum edildim.

Tüketici Mahkemesi'ne dava açtım.

Mahkeme bir sene sürdü.

İcra Müdürlüğü'ne dava açtım.

Fakat 30. gün olduğu halde dosyayı işleme koymadılar.

Tüketici Mahkemesi dosyayı tekrar Yargıtay'a gönderdi.

Yedi sene sonra beni Tüketici Mahkemesi'ne çağırdılar.

Eksik evrak dediler ve bir kağıt imzalattılar.

Bana bir üst mahkemeye dava açmayacağına dair imza attırmışlar.

BENİ BİTİRDİLER

3 gün sonra Yargıtay davamı tekrar ret etti.

Sebebini birine sorduğumda bütün emeklilere emsal teşkil ettiğimden davanın aleyhime olmayacağını söyledi.

Şimdi ben soruyorum adalet bunun neresinde?

Tek bir çarem kaldı Sayın büyüklerim.

Allah'a ant olsun ki Yargıtay'ın önünde kendime benzin döküp yakacağım.

Ben bir kere yanarım bu davanın çıkmaması için kimlerin parmağı varsa Allahın gazabı üstlerine olsun.

Tek güvendiğim adalet yokmuş.

7 sene süründürdüler.

Ama ayakkabı kutularındaki paraları bizim değil FETÖ'nün kumpası dediler ve faiziyle birlikte geri aldılar.

Bense 7 sene çile çektim aç kaldım ama adaletten umudumu kesmemiştim.

Adaletin zenginin gücü olanın yanında olduğunu anladım.

Adalet beni bitirdi diyeceklerim bu kadar…. "

https://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/kendini-yakmadan-once-mektup-yazmis-tek-guvendigim-adalet-h138714.html

================================

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Kadinlarimiz icin asil mucadele alani asil zafer kazanilmasi gereken alan bicim ve kilikta basaridan cok isikla bilgi ve kulturle gercek faziletle suslenip donanmaktir.
Ben muhterem hanimlarimizin Avrupa kadinlarinin asagisinda kalmayacak aksine pek cok yonden onlarin ustune cikacak sekilde isikla bilgi ve kulturle donanacaklarindan asla suphe etmeyen ve buna kesinlikle emin olanlardanim.

Gazi Mustafa Kemal ATATURK

- - - - - - - - - - - - -
JEAN MESLIER : SAGDUYU TANRISIZLIGIN ILMIHALI

44. EVRENIN OLUSUMUNDAKI AMACIN INSANIN MUTLULUGU OLDUGU DOGRU DEGILDIR

Evreni icat ederken, Allah'in insani mutlu etmekten baska bir amac gutmedigini iddia ederler. Ancak, ozellikle kendisi icin yapilmis ve her seye gucu yeterli Allah tarafindan yonetilmekte olan bir alemde, insan, gercekten mutlu mudur? Tasarruflari kalici midir? Hazlari acilarla karisik degil midir? Durumlarindan hosnut olanlar cok mudur? Insan turu maddi ve manevi surekli dert ve felaketlerin kurbani degil midir?

Yaratanin sanatinin saheseri olarak gosterilen insan vucudu makinesinin bin tarzda bozulmasi yok mudur? Bize, ikide bir duran ve bir sure sonra kendiliginden bozulup kirilacak olan karmasik bir makine sunan bir makinecinin ustaligina hayran olur muyuz?

- - - - - - - - - - - - -
Agir kosullarda calismaktan, bogaz kavgasindan, komsularla didismekten, sinema, futbol, bira ve en onemlisi de kumar yuzunden kafalarini calistirmaya firsat bulamiyorlardi.
Onlari denetim altinda tutmak hic de zor degildi.

George Orwell1984

- - - - - - - - - - - - -
Curumus bedenimden cicekler cikacak ve ben de onlarin icinde olacagim.

MUNCH,EDVARD (1863-1944) Norvecli ressam.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder