25 Kasım 2010 Perşembe

Samsun'dan muhteşem bir üçüncü sayfa haberi....

Üç kadınla yaşayan adamın feci sonu!

Kızgın yağla haşlandı bıçakla öldürüldü...
Üç kadınla         yaşayan adamın feci sonu!Cinayeti işleyen kadınlardan Seda Ateş, “Kumalarım Şerife ve Songül ile birlikte plan yaptık. Olayı ben gerçekleştirdim” dedi.

SAMSUN’da biri boşandığı eski eşi, 3 kadınla aynı evde yaşayan Ali Göçek’i (41) üzerine kaynar yağ döküp ardından bıçaklayarak öldürdüğü suçlamasıyla tutuklu yargılanan Seda Ateş (25) ve onu azmettirdikleri iddiasıyla tutuksuz yargılanan Şerife Kabadayı (30) ve Songül Kaya (27) hakim karşısına çıktı.

Seda Ateş, “Kalacak yerim olmadığı için beni biri boşandığı diğeri nikahsız olarak yaşadığı 2 kadının kaldığı eve götürdü. Sonra da bizim ilişkimiz başladı. İlerleyen günlerde içkili olarak eve geldiğinde beni ve diğerlerini dövüyordu. Daha önce diğer iki dostu iki kez yemeğine zehir koyarak öldürmek istemiş, ancak yapamamışlar. Bunu bana anlatıp, ondan kurtulmak istediklerini söylediler. Beni ters ilişkiye zorluyordu. Kabul etmeyince de dövüyordu. Olayın olduğu akşam da yine beni döverek ters ilişkiye girdi. Artık ondan kurtulmak istiyordum. Diğer kumalar Şerife ve Songül de ondan kurtulmak istiyordu. Birlikte plan yaptık ve olayı gerçekleştirdim. Çok pişmanım” dedi.

15 yıla indi

Mahkeme heyeti, 3 kadından Seda Ateş’e önce ağırlaştırılmış ömür boyu hapis cezası verdi. Ancak, Ali Göçek’in genç kadını döverek ters ilişkiye zorladığına kanaat getirip Ateş’in cezasını 15 yıla indirdi. Sanığın duruşmadaki iyi halini ve sabıkalı olmamasını dikkate alan mahkeme heyeti Seda Ateş’i 15 yıl hapis cezasına çarptırdı. Songül Kaya ve Şerife Kabadayı’nın ise delil yetersizliğinden beraatlerine karar verildi.
--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ In situ Aynı yer üzerinde  Latin Atasözü  oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder