29 Mayıs 2011 Pazar

GENEL KULTUR - Fwd:Zübeyde Hanım "Olmaz" dedi, aşkları Balkanların kaderini paylaştı.


Eleni Karinte'nin Mustafa Kemal'e mektubu
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Önce Zübeyde Hanım "Olmaz" dedi, sonra da Eleni'nin babası.
Balkanların kaderini genç aşıklar da paylaştılar.
Osmanlı parçalanmasaydı, onlar da ayrılmak zorunda kalmayacaklardı.
 
Geriye sadece Eleni'nin yazdığı sımsıcak aşk ve hasret mektubu kaldı:
 
 
"Çok seneler geçti, ben halen her gün senden haber bekliyorum.
Herhangi bir zamanda mektubumu alırsan beni hatırla.
Kağıttaki gözyaşlarımı görebileceksin.
 
Yıllar ve olaylar geçiyor, seninle ilgili çok şeyler konuşuluyor.
Mektubumu okurken başka bir kadını seviyorsan, mektubumu yırt.
 
Manastırlı Ekleni Karinte, bir gün tanıdığı ve aşık olduğu adama bütün ömrünü harcamıştır.
 
Benim seni sevdiğim kadar, o kadını o kadar çok seviyorsan, kendisine hiçbir şey söyleme,
                                                                                                   senin kadar mutlu olmasını diliyorum.
 
Fakat, balkondaki kızı hatırlıyorsan, ve başkasını sevmiyorsan, seni beklediğimi
                                                                    ve ömrüm boyunca bekleyeceğimi bilmeni istiyorum.
 
Ebediyen seni seven ve seni bekleyen Eleni Karinte'n.
  
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder