25 Mayıs 2011 Çarşamba

POLİTİK - DİN, İMAN, YALAN, DOLAN - "Gizli tanık" denilen soytarılık...



 
Gizli tanık, Çiçek'e 'yeşil üniforma' giydirdi
 
“İrtica ile Mücadele Eylem Planı” davasında Albay Dusun Çiçek ile gizli tanık Efe arasında üniforma rengi tartışması yaşandı.“İrtica ile Mücadele Eylem Planı” davasında mahkeme heyeti önünde ifade vermeyi talep eden gizli tanık Efe ifadesi alındı. Duruşmada gizli tanık Efe ile davanın sanıklarından Albay Dursun Çiçek arasında üniforma rengi tartışması yaşandı.
 

 
 
Gizli tanık “Efe”, sanık Çiçek'in, “Beni net olarak hatırladığınızı söylüyorsunuz. Üzerimde ne renk elbise vardı?” sorusuna, “Üzerinizde yanlış hatırlamıyorsam yeşil renkli bir elbise vardı” yanıtını verdi. Çiçek de bunun üzerine, “Sayın başkanım, ben denizciyim” dedi.

Gizli tanık “Efe”nin, “Pardon özür diliyorum, yeşil diyorum, diğerleri yeşildi, sizde beyaz vardı” demesi üzerine Çiçek, “Denizciler beyaz giymez ocak ayında, siyah giyer” ifadesini kullandı. Gizli tanık “Efe” de “Ben bilemem. Ben de sık sık kıyafet değiştiriyorum” diye konuştu.
Sanık Dursun Çiçek'in, “Çok net hatırlıyorsunuz, siyahla beyaz birbirine çok yakın renkler” demesi üzerine araya giren Mahkeme Başkanı Köksal Şengün, “Karşılıklı konuşmak yok” diyerek tartışmanın bitirilmesini istedi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/17867350.asp?gid=381

_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder