24 Mayıs 2011 Salı

POLİTİK - DİN, İMAN, YALAN, DOLAN - Hiç tedirgin olan var mı?

Tablo çok açık:
Demokratik Toplum Kongresi Sivas-Amasya-Erzurum Kongreleri gibi kurucu bir meclis olmaya öykünüyor.
Kürt liderler ise kurucu liderlik postunu kapmaya çalışıyor.
Hesapta Türkiye K. Irak'da etkin, kara verici olacakken, tam tersine Barzani ülkemizdeki siyasi trafiği yönetiyor.
Biz de hükümran bir devletimiz var diye avunup duruyoruz.
Ben bu oyunu sevmedim, misketlerimi alıp gitmek istiyorum, masayı takla attırıp, yeni oyunlar kurmak istiyorum, top kiminse topunu alsın gitsin, ben kendi topumla oynamak istiyorum.
Olamaz mı?
Herkes kendi isteklerini beyan ediyor, hatta zorluyor. Ben de istiyorum.

DEMOKRATİK Toplum Kongresi 'nin olağanüstü kurulunda alınan karar gereği Ahmet Türk, Şerafettin Elçi, Bayram Bozyel ve Hamit Geylani, Irak bölgesel Kürt yönetimi başkanı Mesut Barzani ve Kürt yönetimi ile görüşmek üzere bugün bu ülkeye gidiyor.
Oraz POYRAZ



--  SABAH DUASI  Sen doğmana bak güzel gün Gözümü alan aydınlık Dağlar seninle heybetli Ovalar seninle sonsuz. Şükür sayabildiğime Şehrimin bacalarını Duası anacığımın Her bacada duman gerek. Bir neşedir ağaçlarda Yaprak yaprak ışıldayan Uçan kuşa güle güle Gönlüm kanatlarındadır. Artık ayırd ediyorum Fabrikayı mezardan Meydan şimdi meydan oldu Yollar şimdi yola benzer. Kulak ver ne musikidir Her doğan günle beraber Şehirden gelen uğultu Dinlemeye doyamadığım. Dilerim ulu Tanrı?dan Bu mübarek sabah vakti Okula giden çocuğa Zihin açıklığı versin. İşçisine memuruna Cümlesine cesaret sabır Açılan pencerelere Kalkan kepeneklere selam. Sen doğmana bak güzel gün Gözümü alan aydınlık Trenler seninle gider Vapurlar seninle gelir Senden her beklediğimiz.  Cahit Sıtkı TARANCI oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder