25 Ekim 2011 Salı

[Oraj-79][2011/10/25] AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM: İYİ Kİ ASKERİMİZ VAR - Ertuğrul ÖZKÖK

AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM: İYİ Kİ ASKERİMİZ VAR

Bu çocuklar bana yine "İyi ki askerimiz var" dedirtiyor.
Sadece ben değil, civar kasabadan gelen ilkyardım ekipleri de aynı şeyi söylüyor.
Enkazın üstünde bir komutan, elinde megafonla kurtarma faaliyetini yönetiyor.
Birden "Durun" diyor.
Herkes duruyor.
Aşağıdan bir ses geliyor.
Hayatın sesi.
Sonra tekrar
"Devam" diyor.
Bölgede makineli tüfekler susmuş.
Onun yerini betonu delen matkapların sesi almış.
Bir tarakka hayatları söndürüyor.
Bir başka tarakka ise betonun altındaki hayatı kurtarmaya çalışıyor.
Van'dan ayrılırken aklıma yine enkazın altından çıkan o kitap geliyor:
"Yalan söyleyen tarih utansın."(Yazarı:Fitneci Gülen)
Ama bu ülkenin makûs talihini yazanlar ne olsun...

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/19076066.asp

--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Bir sanat eserini yikmak, cinayetlerin en buyugudur.  Hz.Ali   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder