4 Ekim 2011 Salı

Re: Genel Kurrmay Bşk.na "BARIŞTA TESLİM EDEN KOMUTAN,SAVAŞTA NASIL KORUYACAK ? "

Oldu o zaman Güneş Bey,
Zaten Kabil de Habil'i öldürmüştü, hatta onun soyu da durmadı melanetine devam etti.
Tarih boyunca öldürdü durdu,
Kabil tarihin ilk katiliydi, zaten onun soyundan da bir sürü katil çıktı.
Anlıyoruz ki, Kabil soyunun tıyniyeti bozuk, bunlar islah olmayacak.
Değil mi ki, bunlar geçmişte hep cinayetler işlemişti, bundan sonra da cinayetler işleyecekleri kesin.
O halde testi kırılmadan önce bunların cezasını vermeli.
Fakat bu işe nereden başlamalı.
Ben diyorum ki, cezalandırmaya Kabil soyunun bir ferdi olarak sizden başlasak en uygunu olur.
Çünkü, biliyorum atalarınız içinden taaa Kabil'e kadar hep katiller çıktı durdu.
O halde sizde bir potansiyel katilsiniz.
Sizin de huyunuz bozuk, zihniyetiniz bozuk.
Ben öyle anladım, öyle gördüm.
Nasıl?
İyi mi?

On 04.10.2011 01:08, gtiecer@aol.com wrote:
Emekli Tümgeneral Osman Özbek, Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'e söyle seslenmis:

Genelkurmay Başkanı Işık Koşaner'in veda mektubunu yargıya taşımasını istedi:
"Orgeneral ışık koşaner'in ayrılırken yaptığı veda mesajını yargıya taşıyınız. Ondan önceki 3 tane orgeneralin yaptıklarına, söylediklerine baktığımızda iktidarla ve emperyalizmle el ele ve beraberce TSK'nın bu hale gelmesine neden olmuşlardır. Sayın Hilmi Özkök, Yaşar Büyükanıt ve İlker Başbuğ'a söylüyorum. Siz bu komplonun ortağısınız, Türkiye Cumhuriyeti'ne ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ne kurulan tuzağın ortağısınız. Bundan kurtulamayacaksınız.. Benim komutanım beni savaşta koruyacak. Beni barışta teslim eden komutanım, savaşta nasıl koruyacak?"

Özbek, açıklamasında Özel Görevli Mahkemeler'in varlık nedenini de değerlendirdi:
""Bu mahkemeler bir defa muhalefeti susturmak amacıyla var. İkincis iktidarı korumak amacıyla var. Demek ki biz bu mahkemelere iktidarı koruma mahkemeleri diyebiliriz."
Bu sozlerinden ben ne anliyorum?

Bu pasa demokrasi nasil isler bilmiyor.
Yargi prosesi nasil isler bilmiyor.
Siyasette taraf olmus; 'emperyalizmden, TSK'ya kurulan tuzaktan, iktidardan, iktidari koruyan mahkemelerden' bahsediyor.

Komutani kanunlara aykiri bir emir verdiginde, buna karsi gelmesi gerektigini bilmiyor; veya, bilmiyormus gibi davraniyor.
Karsi geldiginde, kanunlarin O'nu koruyacagini bilmiyor. Sucu, ustlerine atiyor.

Ozel gorevli mahkemeler, kendilerini devletin, milletin ustunde goren bir sebekenin verdigi gucle kanundan kacabilecek suclularin cezalarini cekmesi icin var. Ozel mahkemeler olmasa idi, normal mahkemeleri TSK samar oglanina cevirirdi.
Var olmalarina ragmen goruyoruz nasil kanunlardan hala kacmaya calisyorlar.

Ayrica, eger suc silsilesi emir-komuta zinciri icinde ise, mutlaka en bastaki komutan da yargi onune cikarilacaktir.

Kimse darbe plani yapmadi diyemiyor.
TSK gecmisinde darbe ustune darbe yapmadi diyemiyor.
Cete uretmez diyemiyor.

Bos konusuyor.

Gunes



-----Original Message-----
From: ilmay teker <teker.ilmay1@gmail.com>
To: undisclosed-recipients:;
Sent: Mon, Oct 3, 2011 1:27 pm
Subject: Fwd: Genel Kurrmay Bşk.na "BARIŞTA TESLİM EDEN KOMUTAN,SAVAŞTA NASIL KORUYACAK ? "


"BARIŞTA TESLİM EDEN SAVAŞTA NASIL KORUYACAK?"

Pazartesi, 03 Ekim 2011 16:47 Güncel
e-Posta Yazdır PDF
Share

Emekli bir general bugün Silivri'de 2. Balyoz Davası'nı izledi. Duruşmaya ara verildiğinde yaptığı açıklamada Genelkurmay Başkanı'na seslendi: "Beni barışta teslim eden komutanım, savaşta nasıl koruyacak?"

Emekli Tümgeneral Osman Özbek, Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'e böyle seslendi. Silivri'de 2. Balyoz Davası'nı izleyen Özbek, Genelkurmay Başkanı Özel'den, eski Genelkurmay Başkanı Işık Koşaner'in veda mektubunu yargıya taşımasını istedi:
"Orgeneral ışık koşaner'in ayrılırken yaptığı veda mesajını yargıya taşıyınız. Ondan önceki 3 tane orgeneralin yaptıklarına, söylediklerine baktığımızda iktidarla ve emperyalizmle el ele ve beraberce TSK'nın bu hale gelmesine neden olmuşlardır. Sayın Hilmi Özkök, Yaşar Büyükanıt ve İlker Başbuğ'a söylüyorum. Siz bu komplonun ortağısınız, Türkiye Cumhuriyeti'ne ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ne kurulan tuzağın ortağısınız. Bundan kurtulamayacaksınız.. Benim komutanım beni savaşta koruyacak. Beni barışta teslim eden komutanım, savaşta nasıl koruyacak?"

Özbek, açıklamasında Özel Görevli Mahkemeler'in varlık nedenini de değerlendirdi:
""Bu mahkemeler bir defa muhalefeti susturmak amacıyla var. İkincis iktidarı korumak amacıyla var. Demek ki biz bu mahkemelere iktidarı koruma mahkemeleri diyebiliriz."

Duruşmadan bir gün önce Silivri Cezaevi önündeki "Özel Görevli Mahkemeler Kaldırılsın" nöbetine gelen Emekli Tümgeneral Özbek; akşam yurttaşlarla toplu yemek yedi. Türkü dinletisine katıldı ve gece de saat 1 ile 3 arası nöbet tuttu.
< Önceki   Sonraki >

 
Not; ULUSAL KANAL HABERİ
 

--
Saygılarımla,
İlmay Teker,Dişhekimi  İZMİR
AYDINLARI KORKAK OLAN MİLLETLER ,EZİLMEĞE MAHKUMDUR.
"Uluslar, egemenliklerini geçici bile olsa,
bırakacağı meclislere dahi
gereğinden fazla inanmamalı
ve güvenmemelidir.
Çünkü meclisler bile despotluk yapabilir
ve bu despotluk
bireysel despotluktan daha tehlikeli olabilir.
Meclislerin öyle kararları olabilir ki,
bu kararlar ulusun yaşamına
giderilmesi olanaklı olmayan
zararlar verebilir."
Mustafa Kemal Atatürk


Not;Bazı e postalar geri veya iki kere gelebilir,özür dilerim.
      Adres listemden çıkmak isteyenlerin  e posta göndermesi yeterlidir.



--
Saygılarımla,
İlmay TEKER
Diş Hekimi
 AYDINLARI KORKAK OLAN MİLLETLER EZİLMEĞE MAHKUMDUR.



--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Asıl uğraşmaya mecbur olduğumuz şey, yüksek kültürde ve fazilette dünya birinciliğini tutmaktır.   K.Atatürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder