6 Ekim 2011 Perşembe

POLITIK - ESKİ LÜBNAN BAKANI ERDOĞAN'A KARPUZCU dedi.

Hala daha NeoOsmanlı hülyasında olanlara sesleniyorum.
Araplar Osmanlı'dan isyan ederek, çatışmalarla, batılı güçlerle işbirliği yaparak kurtulmuştur.
Çok ararsanız, Osmanlı'yı özleyen üçbeş kişi elbette bulabilirsiniz.
Arap milliyetçiliği göz ardı edilebilecek, bir faktör değildir.
Üstelik de, Türk milliyetçiliğini makbul sayıp, Arap milliyetçiliğini Baasçılık diye küçümsemeye çalışmak abuk bir düşünce tarzıdır.
İşte bakın, AKP hükümeti üzerinden, Türklerin Araplara yönelik emperyal tavırları, neredeyse 100 yıldır unutulmuş olan eski kinleri ortaya çıkarmıştır.
Bu maceralar bir gün bittiğinde bu sefer karşımızda açıkça Türk düşmanı radikalizme kaymış, Arap milliyetçileri bulacağız.
Eski yaraları kaşımak, Türk milletinin lehine değildir.
Evet, biz kendimizi üstün görüyoruz, ama unutmayın Araplar ve Farslar da kendilerini üstün görüyor.
Bu vakitten sonra sidik yarışına girmeye var mısınız?

Bırakın artık, Suriye bizim iç işimizdir laflalarını, ayaklarını.
Açıkça batılıların tetikçiliğini yapmak bize sadece zarar verecektir.
Hep söylenir ayakçılığın sonu kıyakçılıktır diye.

İşte güzel bir örnek, bakın Arap kökenli eski Lübnan Bakanı ne kadar keskin laflar etmiş.
Ve üstelik haklı da..
Neymiş 100 bin füze üstümüze düşermiş.
Efendiler biz, İsrail'in paratorneri olmaya mı soyunduk?
İsrail ve Yahudilere yönelik olan öfke ve kin kıvılcımlarını üstümüze çekmeye neden bu kadar hevesliyiz.

ESKİ  LÜBNAN BAKANI  ERDOĞAN'A KARPUZCU  dedi.

Wiam Wahhab

Lübnan'ın eski   Çevre Bakanı   Wiam Wahhab Lübnan TV'sindeki bir roportaj'da Türkiye Başbakanı   Sn. Erdoğan için '' KARPUZ   SATICISI''   tabiri kullandı   ve Türkiye   Suriye'ye bir adım atarsa   100 bin   füze   Türkiye Başbakanının kafasının üzerine düşer dedi.

Aşağıda   sözkonusu roportajın ingilizce alt yazılı videosu ile   Türkçe tercümesini bulacaksınız.

Türkiye'nin ARAP   dünyasına ne kadar güvenebileceğinin ilginç bir   kanıtı olarak   takdim ediyorum.

RAFAEL SADİ

WW.Gel istersen Erdoğan ile başlayalım , şu KARPUZ   satıcısı ile.
Bir karpuz satıcısı ile başlamakta bir hata yok. 

Sunucu: Siz   ona karpuz Satıcısı mı diyorsunuz?
Daha bir sene önce kendisini Pan-Arap kahramanı olarak değerlendirdiniz.

WW.Kendisini asla böyle   isimlendirmedim.
Kendisini yanlış değerlendirenler   Suriyeliler olmuştur.
Ben kendisini   asla yanlış değerlendirmedim.
Ve bunu bir defadan fazla da   söyledim.
O'nun   tek hedefi Filistin   bayrağını İranlıların elinden kapabilmektir.
Tek hedefi budur.

[…]  

Erdoğan yüksek sesle bağıran bir   Karpuz Satıcısının daha fazla karpuz   satabileceğini   zannediyor.
Kendisine şunu söylemek isterim ki   şayet Suriye   topraklarına 1 metre bile girerse   kafasının üzerine 100 bin füze yiyecektir.
Suriyeden ve başka yerlerden.
Ve bu sadece 1 metre bile girerse Suriyeye olacaktır...

Sunucu : Ne yapmaya çalışıyorsun   Suriye ile Türkiye   arasında savaş çıkartmak öı istiyorsun?

WW.Şayet   Suriye topraklaraında   1 metre bile ilerlerse ….
Ben   bir tane bile   füze atamayacağım ,çünkü   bende bir tane bile   füze   yok..
Ancak ben sana olabilecekleri söylüyorum.
Bu Suriye'nin kararıdır.
Bu Başar Esad'ın ve Suriye Ordusu'nun   kararıdır.
Suriye   topraklarına 1 metre bile girerler vede topraklarını işgal ederlerse … Ben   de   gidip savaşacak insanlardan biri olacağım , ve aynı zamanda   bu milliyet'e inanan bütün Lübnanlıları Suriye'ye girebilecek olan Türkiye ile savaşmak için çağıracağım.

Ancak Erdoğan böyle bir şey yapmayacaktır.
Kendisi oldukça ödlek ve korkaktır.
Bir metre Suriye toprağına   bir   adım atarsa   100 bin füze Türk şehirlerinin   üzerine   yağacaktır.

Sunucu :   Ve   bu Suriye'nin kararıdır diyorsunuz?

WW.Evet bu Suriye'nin kararıdır ve çevresindeki direnişin tamamı öyle   düşünüyor.
Şayet Suriye toprağı işgal edilirse ....
Herşeyden evvel Türkiye İşgalcidir, aynen İsrail gibi.
Gelin bu konuda şeffaf olalım.
  İsrail   Filistini aldı , Türkiye de   İskenderun'u aldı.
Bu benim görüşüm.
Ben ARAP milliyetine   inanıyorum.
Ben Türkiye için söylenebilecek herhangi iyi bir söz duymadım bugün'e kadar, asla duymadım.

Şayet NATO uçak gönderirse   ve ilk füzesini   Suriye'ye karşı ateşlerse , bu demektir ki 100 bin füze   Filistin'e düşecektir.
Bu karar   alınmıştır ve ben   Suriye'nin İran'ın , direniş'in   ve herkesin adına konuşuyorum.
Bu  gerçekleştirilecek bir anlaşmadır.

Sunucu: Füzeler   Suriye ve Lübnan'dan da mı ateşlenecek?
Hizbullah tarafından mı?

WW.Her taraftan .
Bütün   bölge ateşler içinde olacak.

Şayet hükümet   ABD ve İsrail kararı ile ,Hizbullah'ı kuvvet ile silahlarından arındırmak istediğini söyleyecekse tabii ki karşı geleceğiz ve hükümet düşmanımız haline dönüşecektir.

Wiam Wahhab kimdir

http://fr.wikipedia.org/wiki/Wiam_Wahhab

http://www.youtube.com/watch?v=GhEtxzU8Mio&feature=player_embedded

--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Kendini fazla ciddiye alma, kimse almıyor ki zaten!  Ohio'lu 90 yaşındaki Regina Brett'in kaleminden ......................................  Blog sayfam buradad1r: http://orajpoyraz.blogspot.com/  Gurubuma uye olun: Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder