19 Aralık 2014 Cuma

AK PARTİ 02.ŞUBAT.2012'DAN ÖNCE CEMAAT HAKKINDA NE DEMİŞTİ ???



a45UyF587661-141219134816-06
^^^^^ - vvvvv

 

ROBENSON ..
. . . . . .
Robenson, akilli Robenson?um
Ne imreniyorum sana bilsen!
Gostersen adana giden yolu,
Basimi dinlemek istiyorum.
Ben gemi olurum sen kaptan ol,
Yelken acariz bir sabah vakti
Guneste golgemiz olur deniz
Yolculuk! Derken adamizdayiz.
Isterdim tercumanim olasin,
Tanitasin beni baliklara
Vahsi kuslara ve ciceklere,
Bizdendir diyesin benim icin.
Agaca cikmasini bilirim,
Tanirim meyvanin olmusunu,
Tas kirmak da gelir elimizden,
Ates yakmak da, as pisirmek de.
Robenson, halden bilir Robenson
Adan hala batmadiysa eger,
Alip gotursen beni oraya,
Deniz yolu kapanmadan evvel!

Cahit Sitki TARANCI

9. De ki:
Siz gercekten yeri iki gunde yaratani inkar edip duracak misiniz?
Birde O na esler mi kosuyorsunuz?
O, butun alemlerin Rabbidir.
10. O, dort gun icinde, yeryuzunde yukselen sabit daglar yaratti, orada bolluk ve bereket meydana getirdi ve orada rizik arayanlarin ihtiyaclarina uygun olarak riziklar takdir etti.
11. Sonra goge dogruldu da o bir duman iken ona ve yere:
Ikiniz de ister istemez gelin! dedi.
Ikisi de: isteye isteye geldik. dediler.
12. Boylece onlari iki gunde yedi gok olmak uzere yerine koydu ve her gokte (bulunan meleklere) islerine ait emrini vahyetti.
Dunya gokyuzunu kandillerle donattik ve koruduk, iste bu, hep o cok guclu ve herseyi bilenin takdiridir.

Fussilet suresinde

Size cok onemli bir soru soracagim.
Dunyayi kontrol etmenin en etkili ve verimli yolu nedir?
Iki kelime : Akil Kontrolu!

George Carlin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder