28 Aralık 2014 Pazar

Karikaturler!....





--

ELOGLU
. . . . . .
Eloglu binlik bozdurur
Ben bozduramam
. . . . . .
Eloglu basini yastiga kor komaz uyur
Ben uyuyamam
. . . . . .
Eloglu sofrasinda dokuz turlu
Benim ac yattigim olur bazen
. . . . . .
Benim evim gecekondu
Eloglunda apartiman
. . . . . .
Eloglunda ince muzik
Benimkisi aman aman
. . . . . .
Benim kuru basim bana yeter
Eloglunda kari kizan
. . . . . .
Ben kecileri kaybettim
Eloglunda usta coban
. . . . . .
Bu soyadi bana haram

Metin Eloglu

6 gunde yaratmak
KAF 38.
Andolsun biz, gokleri, yeri ve ikisi arasinda bulunanlari alti gunde yarattik.
Bize hicbir yorgunluk cokmedi.
FURKAN 59.gokleri, yeri ve ikisinin arasindakileri alti gunde yaratan, sonra ars a istiva eden (ona hukmeden) rahman dir.
Bunu bir bilene sor.
FUSSILLET 9.de ki: gercekten siz, yeri iki gunde yaratani inkar edip o na ortaklar mi kosuyorsunuz?
O, alemlerin rabbidir.
FUSSILLET 10.o, yeryuzune sabit daglar yerlestirdi.
Orada bereketler yaratti ve orada tam dort gunde isteyenler icin fark gozetmeden gidalar takdir etti.
FUSSILLET 12.boylece onlari, iki gunde yedi gok olarak yaratti ve her goge gorevini vahyetti.
Ve biz, yakin semayi kandillerle donattik, bozulmaktan da koruduk.
Iste bu, aziz, alim Allah in takdiridir.
BAKARA 117.(o), goklerin ve yerin essiz yaraticisidir.
Bir seyi dilediginde ona sadece ol! der, o da hemen oluverir.

Evrenin sirlarinin kabul edilebilir bir aciklamasinin olmamasi, bir tane uydurmamizi gerektirmez.
J.Benbasset



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder