19 Aralık 2014 Cuma

TUBİTAK ULAKBİM Cahit Arf Bilgi Merkezi Müdür Yardımcısının CV'si.

Ben bu adamı en fazla sahada pazarlama görevlisi olarak, haydi bilemedin bölge pazarlamasında istihdam ederdim.
Bu vakitten sonra bana iş başvurusu yapsa TUBİTAK Başkan Yardımcılığına atanma şekline bakarak yanıma bile yanaştırmam.
Elini bile sıkmam, selamını da almam.

Bir de kültür merkezinin başkan yardımcısı konumunda çalışıyor.
Şaka değil kültür merkezi.
Bu ülkenin bahtsızlığı bu işte.
Sınanamaz lafları bilgi zanneten geniş kalabalıkların ürettiği arızalı insanlar bunlar.

Diğer din pazarlama görevlilerinin CV'lerine ulaşamadım.
Ve şunu da biliyorum.
Akademik yaşamda da mürteciler cemaat rüzgarını tepelere çıkmak için kullanıyorlar.
Aslında bu cemaat işleri bildiğiniz Mason Localarının, Rotaryan ve Lionların Müslüman görünümlü olanı.
Emin olun yirmi yıl sonra bunların küresel boyutta organize gizli ve okült gurupların alt birimleri olduğunu öğrenecek ve şaşıracaksınız.
Hem din hem de gizli örgüt..
Bu en kötü kombinasyon.
Tek tek sıkıntı kaynağı olan bu iki arızalı unsur, sinerjik bir etkiyle şeytani bir yapı kazanıyor.

Piyasa ne cevval adamlarla dolu.
Zehir gibi insanlar.
Fakat hepsinin bir kusuru var.
İmam Hatip Mezunu değiller.
Cemaat mensubu değiller.
Diniyle adam dövenlerin çetesinden değil diğerleri.


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA




a45UyF587661-141219100222-06
^^^^^ - vvvvv

 

https://xa.yimg.com/kq/groups/2632731/hr/82760172/name/Ekran+Resmi+2014-12-19+07.21.40.jpg

Kendini tanimayan kimse kurtulus yolundan uzaklasarak cehalet ve sapiklik yoluna giriverir.

Hz.Ali

Usame ( Radiyallahu Anh ) soyle dedi : Nebi ( Sallallahu Aleyhi ve Sellem ) :
...Lakin ates ehli atese girmeye emrolunmuslardi. Ben cehennemin kapisi onunde de durdum. Oraya girenlerin cogunun kadinlar oldugunu gordum buyurdu

( Buhari - Tirmizi ) Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Mutareke gununden beri Rum ve Ermenilerin, Itilaf Devletleri tesvik ve himayesi altinda nasil milli izzeti nefsimizi yaraladiklarini, ne suretle saltanat ve hukumet hakkini ayaklar altina aldiklarini ...

(17 Eylul 1919)
K.ATATURK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder