27 Haziran 2016 Pazartesi

Vah Türkiyem vah : Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi’ni okumayı siyasi eylem saydılar!..

Bu işlerde ön plana çıkanlar bilmem ne yaptıklarını fark ediyorlar mı?

Aslında kendilerini fosforlu kalemle işaretliyorlar.
Yarın devran döndüğünde hedef tahtasının tam da ortasında kendilerini bulacaklar.
Bunu farkında mı bu şerefsiz herifler.

Ben şimdiden uyarayım.
Yarın, vay biz mağdur olduk, vay biz gadre uğradık, biz masumduk falan diye ovunup dövünmesinler.
Pasaportlarını, göç edeceklerin memleketleri şimdiden ayarlasınlar.

Ya da tam tersi, devrimciler, çağdaş insanlar valizlerini hazırlasınlar.
Bu tahammül edilmez, affedilmez bir iştir.
Bir karşı devrim mutlaka bir yöne devrilir.
Ya istikametini korur, ya da ezilir.

Karşı devrimciler de, devrimciler de pozisyonlarını seçmeli.
Bu iş tarafsız kalmakla atlatılabilebilecek basit bir olay değildir.

Büyük düşünür, yüce önder Recep Tayyip ERDOĞAN(RTE)'nın dediği gibi, BİTARAF OLAN BERTARAF OLUR.
Gerçekten de böyle olur.

Saygılar.

Oraj POYRAZ  L2fSIJNoA0xfSNxA


Vah Türkiyem vah : Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okumayı siyasi eylem saydılar!..

HEMEN SÖZLÜ SAVUNMASI ALINDI
ÖĞRETMENE GÖRE TEHLİKELİYMİŞ
ANNESİ: DOĞRU OLANI YAPTI

Can ÖZÇELİK

27 Haziran 2016

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okumayı siyasi eylem saydılar!..

Son yıllarda Atatürk'e saldırılar arttı. Cumhuriyet'in değerleri yok edilmeye başlandı.

  • T.C. ve Andımız kaldırıldı.

      • 10. Yıl Marşı yasaklandı.

        • Şimdi de hedefte Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi var!

          Bursa'da bir öğrenci, karne töreninde Gençliğe Hitabe'yi okudu diye disipline sevk edildi…

Skandal olay Bursa'da Hasan Ali Yücel Anadolu Lisesi'nde yaşandı. 10. sınıf öğrencisi Begüm Özkan, karne töreninde Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okudu. Okul yönetimi, bunu 'siyasi eylem' olarak saydı ve öğrenci hakkında disiplin süreci başlatıldı.

HEMEN SÖZLÜ SAVUNMASI ALINDI

Amacının, liselilerin "Gericiliğe karşı laik ve bilimsel eğitim" eylemlerine destek vermek olduğunu söyleyen Begüm Özkan, 'Gençliğe Hitabe'yi okurken okul müdürünün yanına gelerek "Çık dışarı. Senin hakkında yasal işlem yapacağım" dediğini öne sürdü, okul yönetimi tarafından da sözlü savunmasının alındığını söyledi. Rehber öğretmenin kendisine neden bu eylemi yaptığını sorduğunu aktaran liseli genç, o görüşmeyi şöyle anlattı:

ÖĞRETMENE GÖRE TEHLİKELİYMİŞ

"Öğretmenim bana 'Türkiye Liseliler Birliği ile bağın ne? Seni araştırdım. Fotoğraflarını gördüm' diyerek neden böyle bir eylem yaptığımı sordu. Ben de kendisine bunun bir eylem olmadığını belirttim. Öğretmen bana ısrarla bunun siyasi bir eylem ve bu işin çok tehlikeli olduğunu söyledi. Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okumak bir eylem değildir. Cumhuriyetin okulunda Gençliğe Hitabeyi okumak meşru bir haktır diye yanıt verdim."

ANNESİ: DOĞRU OLANI YAPTI

'CUMHURİYETİN OKULUNDA GENÇLİĞE HİTABEYİ OKUMAK MEŞRU HAKTIR' Lise öğrencisi Begüm Özkan, kendisine "Neden bu eylemi yaptın" diye soran öğretmene "Cumhuriyetin okulunda Gençliğe Hitabe'yi okumak meşru bir haktır" yanıtını verdiğini anlattı. Anne Özlem Özkan da kızına sahip çıktı ve "Kızım doğru olanı yaptı" dedi.

Liseli Begüm Özkan, Gençliğe Hitabe'yi okumasına okul yöntemi tepki gösterirken öğretmen ve arkadaşlarının kendisine destek olduğunu da ifade etti. Özkan, kendisine "Atatürk'ün unutturulmaya çalışıldığı bir dönemde Gençliğe Hitabe'yi okuman çok cesurca bir davranış. Seni tebrik ediyoruz" diyerek destek verdiklerini anlattı. Anne Özlem Özkan da kızını desteklediğini belirterek, "Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi'ni okumak suç değil. Kızım doğru olanı yaptı" diye konuştu.



http://www.sozcu.com.tr/2016/gundem/vah-turkiyem-vah-2-1292198/

 
a45UyF587661-160627114040 Oraj Poyraz At Neomailbox.net cimcime@neomailbox.ch
2016/06/27  12:00 1  39  1923atamizindeyiz@googlegroups.com


 



--

Arabistan in muhtelif yerlerinde insan heykellerinden ve nebat resim ve suretlerinden ibaret agactan ve tastan putlarin muhafazasina mahsup yerler vardi.
Muhammed in nes et etmis oldugu Mekke de ki Kabe denilen mabet bu yerlerin en buyuklerinden idi.
Ibrahim oglu Ismail ile birlikte Kabe yi bina etmislerdi.
Cebrail kendilerine o zaman beyaz ve mucella olan Haceriesvedi getirmisti, bu tas sonradan gunahkarlarin ellerini surmelerinden dolayi kararmisti.
Bunlarin hepsi, bittabi sonradan uydurulmus masallardir.


Hicret etmeyen muslumanlar
NISA 97.kendilerine yazik eden kimselere melekler, canlarini alirken: ne isde idiniz! dediler.
Bunlar: biz yeryuzunde caresizdik diye cevap verdiler.
Melekler de: Allah in yeri genis degil miydi?
Hicret etseydiniz ya! dediler.
Iste onlarin barinagi cehennemdir; orasi ne kotu bir gidis yeridir.
NISA 89.sizin de kendileri gibi inkar etmenizi istediler ki onlarla esit olasiniz.
O halde Allah yolunda goc edinceye kadar onlardan hicbirini dost edinmeyin.
Eger yuz cevirirlerse onlari yakalayin, buldugunuz yerde oldurun ve hicbirini dost ve yardimci edinmeyin.
NAHL 41.zulme ugradiktan sonra Allah yolunda hicret edenlere gelince, onlari dunyada guzel bir sekilde yerlestirecegiz.
Eger bilirlerse ahiretin mukafati elbette daha buyuktur.

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder