29 Mart 2012 Perşembe

Fwd: "14 mart" ile ilgili gecikmiş bir anektot...

--- 28/03/12 Çar tarihinde Hasan Kus <hasankus67@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hasan Kus <hasankus67@gmail.com>
Konu: Fwd: "14 mart" ile ilgili gecikmiş bir anektot...
Kime:
Tarihi: 28 Mart 2012 Çarşamba, 23:02



"‎14 mart için bir anektot..
sevgili Dr.Haluk Çokuğraş anlatmış..........................

''Artık pek buraya takilamiyorum. Ama dün gece Cerrahpasa. Hastanesinin karşısındaki Yunus Bufede sandviç yerken yaşadığım olayı 14 Mart nedeniyle anlatıp kaçayım:
Bufe sahibi Yunus, 25 yaslarında olan ve kebapci önlüğü ile şapkası giyen karayagiz bir delikanlıyı kolundan çekerek yanıma getirdi.
"hocam" dedi;
"bir asistanın maaşı ne kadardır..?"
"1800-2000 TL arasındadır, neden sordun..?" dedim...
Yunus cevap vermeden yanındaki kebapciya dondü,
"duydun mü lan dumbuk..? Adamlar 20 sene okuyup bu kadar para alıyorlar. Ben sana 2800 TL veriyorum, sen beğenmiyorsun..." deyip çekip gitti ...
Kebapci bana dondü
"Ama abi, doktor dediğin adam, ac bakiiim ağzını deyip bir reçete yazıyor. Benim isim öyle kolay değil ki...Sabahtan aksama anam ağlıyor. Ne var ki doktorluk yapmakta..." diye sizlandi.
"haklisin evladım" dedim;
"sen başbakan olacak adamsın valla. En azından saglık Bakanı falan kesin olursun.."
Eyyyy bu ülkenin bilumum ezilmiş kebapcilari..! Birleşin..! Zincirlerinizden başka kaybedeceğiniz bisey yoktur... Haaa, bir de bu kadar acı koymayın len kebaba...
Doktor milleti..! Kebapcilar kadar akillanmadikca size Bayram mayram haram. Daha cooooook enseye Tokat yeriz biz."



Dr.Hasan Kuş
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
Afetlerde Sağlık Organizasyon Birimi
--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Dusme, basarisizlik degildir. Basarisizlik dustugumuz yerde kalmaktir.  Sokrates   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/  Dinlerin kitaplar1n1;  Okuyup anlayana 'ateist', Okuyup anlamayana 'dindar', Hem okumay1p hem de anlamayana, 'yobaz' denir.  Nikola Tesla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder