10 Mart 2012 Cumartesi

POLITIK - İleri demokraside savunma hakkı budur işte...

--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    YALNIZLIK MACERASI  Oyle yalniz kaldim ki hayatimda Kimi gun oldum kimi gun ilah oldum Cok zaman annemin dizlerine hasret Koydum basimi kendi dizlerime Doya doya agladim Paylasirsa dost paylasirmis Insanin derdini sevincini Dost umidiyle ortaliga dusmeye gor Hangi kapiyi calsan kimseler yok Hangi omuza dokunsam yabanci cikar Asik mi olmadim taparcasina Bir Mecnun gecti o collerden bir de ben Diz mi cektirmedim alemde Kerem gibi Ferhat gibi gurz mu sallamadim daglara Ne Leyla yar oldu bana ne Asli ne Sirin O gun bugun sirtimi kendim sivazliyorum Sabahlari sokaga cikmadan evvel Cesaret sairim cesaret Kendi saclarimi oksuyorum geceleri Sevgilimin saclari niyetine.  Cahit Sitki TARANCI   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder