29 Mart 2012 Perşembe

Fwd: GÜLER MİSİN, AĞLAR MISIN? FIKRA DEĞİL GERÇEK...

İşte AKP'li milletvekili yaptığı işe bu kadar hakim.
Yarın ülke bölününce, içsavaş çıkınca da aynı şeyi yapacaklar.
Ben bilmiyordum, ben duymamıştım, haberim yoktu vb. vb.

-------- Original Message --------
Date: Thu, 29 Mar 2012 14:05:21 +0300
From: ahmet kalkan <kalkanoz@windowslive.com>


Buyuk bir ilimizde Yeni Turk Ticaret Kanunu nu anlattigimda, ozellikle hapis cezalarina ve dunyada ornegi olmayan bazi uygulamalara, salondakilerden buyuk tepki geldi.
O sirada en onde oturan ve devamli not alan biri ayaga kalkti;
-Sayin Hocam, bu anlattiklarinizin hepsini not aldim. Ben Meclis Sanayi ve Ticaret Komisyonu uyesiyim. Siz ve hemserilerim rahat olun. Komisyona gelince hepsine mudahale edip duzelttirecegim.
Tebessum ederek yanit verdim;
-Sayin milletvekilim, bu anlattiklarim uyesi oldugunuz komisyondan coktan gecti. Hatta Meclis te de kabul edilip yasalasti...
Ardindan devam ettim;
-YaklasIk bir yil oluyor!..


Sukru KIZILOT un 25 Mart 2012 tarihli HURRIYET Gazetesi ndeki yazisindan...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder