21 Ağustos 2020 Cuma

VAY EFENDİM DIŞ GÜÇLER(!)


VAY EFEND??M DI?? G????LER(!)


Her T??rl?? Hatay?? Yanl?????? Yap Yap

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???

??ar????ya uymazsa evdeki hesap

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


D???? g????ler de h??rl?? de??il elbette

Ama ??nce kendine bak sen gitte

G??zleriniz malda m??lkte servette

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Liyakati almayarak hi?? k??le

Akrabaya tan??d????a ihale!. .

Cenab??-Hak koyunca da bu hale

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


F??rsat deyip d??rt tarafa dal g??t??r

Kitab??na uydur uydur mal g??t??r

Yol yaparken yolsuzluk yap ??al g??t??r

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Etraf??n??z hep yiyici tip dolu

Altlar??nda d??rt ??ekerli jip dolu

Hepisinde cukka sa??lam cep dolu

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Prof bile cehl???e hizmet ederse!

Uleman??z dahi ????yle halt yerse;

???Yolsuzluk h??rs??zl??k de??ildir?????? derse

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


D???? g???? m???? g???? diye ??tmeyin hadin

Ben inanmam ba??ka kap??ya gidin!

E??tim sisteminin i??ine edin

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Ne be?? y??ll??k ne on y??ll??k plan var

On laf duysam dokuzunda yalan var

D????tan ??nce i??imizde y??lan var

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Tekel S??mer Demir-??elik Limand??;

Telekomu Seka???lar?? kim ald??

Yabanc??ya sat??lmayan ne kald???

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Tek tek saysam ??ok sayar??m daha ??ok

Benim art??k bo?? laflara karn??m tok!

Sat??lmayan fabrika yok banka yok???

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Trabzon???a bile Katar???l?? girmi??

Uzun g??le Arap postunu sermi??!

Verenler vatan?? kiraya vermi??

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Utanmadan hadi satmad??k deyin

Dalga ge??in dalga g??n??l e??leyin!. .

Tek fabrika yapt??n??z m?? s??yleyin?

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Pirin?? bu??day nohut bulgur so??an et

Ne var ise hep d????ardan ithal et???

??retmeden ya??ar m?? bir memleket?

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Hi?? bir s??fat yokken ??a??r??l??p piste

Ben mi a????rland??m ???oval ofis???te?

Zeytin ya???? gibi ????kmay??n ??ste!

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


D???? g????lerle dostluklara giren kim?

Pi??lerine kol ve kanat geren kim?

Hatta onlar ne isterse veren kim?

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


??erefli T??rk Ordusuna pusu kur

???Ergenekon??? ???Balyoz??? diye darbe vur

G??vur yapamazd?? bunu lan g??vur

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???



Her gelen dolmu??a bindirsin seni!

Her ??n??ne gelen kand??rs??n seni!

??p??lm???? s??paya d??nd??rs??n seni!

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Koktu art??k bu d???? g????ler s??ylemi!

Kimin i??i ???BOP??? ba??kanl??k eylemi?

Yani sizde hi?? bir su?? yok ??yle mi?

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???


Arif der ki; d???? g????lere uyup be

B??rak??n bu a????zlar?? ay??p be

Sayenizde y??llar??m??z kay??p be

Ondan sonra ???vay efendim d???? g????ler!???



Ozan Arif

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Biz Turkler butun tarihimiz boyunca hurriyet ve istiklle timsal olmus bir milletiz.

Gazi Mustafa Kemal ATATURK

- - - - - - - - - - - - -
JEAN MESLIER : SAGDUYU TANRISIZLIGIN ILMIHALI

8. HURAFENIN KOKENI

En cok mumkun olmayan seyin, kendileri icin en esasli sey olduguna insanlari inandirmayi nasil basardilar?

Cunku, insanlara korku saldilar. Korktugunda, insanin muhakemesi artik islemez; insan dusunemez, degerlendirme yapamaz. Ote yandan insanlara, akil ve muhakemelerine guvenmemeleri de ogutlendi; zihin boyle karistirilinca artik her seye inanilir ve hicbir sey arastirilmaz.

- - - - - - - - - - - - -
Biz olmusuz, dedi Winston.Biz olmusuz, diye yineledi Julia, gorev bilircesine.Siz olmussunuz, deyiverdi arkalarindan acimasiz bir ses.

George Orwell1984

- - - - - - - - - - - - -
Bir ateistin, gorunmez bir destegi olmayan insan olarak tanimlandigini duydum.

BUCHAN,JOHN (1875-1940) Iskocyali yazar ve devlet adami.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
TCK Madde 303 Dusmanla isbirligi yapmak

1) Turkiye Cumhuriyeti Devleti ile savas halinde olan devletin ordusunda hizmet kabul eden dusman devletin yaninda Turkiye Cumhuriyeti Devletine karsi silahli mucadeleye giren vatandas muebbet hapis cezasi ile cezalandirilir.
2) Dusman devlet ordusunda herhangi bir komuta gorevi ustlenen vatandas agirlastirilmis muebbet hapis cezasi ile cezalandirilir.
3) Bir ve ikinci fikralarda tanimlanan suclarin islenmesi sirasinda baska suclarin islenmesi halinde ayrica bu suclardan dolayi ilgili hukumlere gore cezaya hukmolunur.
4) Savas zamaninda dusman devlet topraginda bulunup da bu devlet ordusunda hizmete alinmak mecburiyetinde kalan vatandas hakkinda bu nedenle cezaya hukmolunmaz.
??????????????????????????????????????? 1 30 4 2008 tarihli ve 5759 sayili Kanunun 1 inci maddesiyle bu madde basligi ???Turklugu Cumhuriyeti Devletin kurum ve organlarini asagilama??? iken metne islendigi sekilde degistirilmistir.9038


- - - - - - - - - - - - -
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder