25 Şubat 2011 Cuma

Ağır laf olmuş be abiii...


" ’Tüfek icat oldu mertlik bozuldu’ derlerdi.

Şimdi namertlik kavramı da değişti.

3 kuruşluk mermi yerini 25 kuruşluk CD’ye bıraktı.

Gez, göz, arpacığın yerini, CD, bilgisayar ve enter aldı.

’Kasten" yapılan işlemlerin yerini ise ’Sehven’ aldı.

Hedef dün olduğu gibi bugün de Türk askeri.

Çanakkale’de yenemediler, Sarıkamış’ta yok edemediler, Kurtuluş Savaşı’nda da yenemediler.

Şimdi bizi üfleyerek yok etmeye çalışıyorlar.

Biz Mustafa Kemal’in askerleriyiz. Işığımız o"


Tutuklu Sanık Teğmen Mehmet Ali Çelebi

-- 
-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
GÖRE

Bana göre dağ
Yalnızdır
Uykusuzumdur
Dağa göre ben
Ben
Dağa
Göre
Deliyim
Dağ
Bana
Göre

Dağa göre ben
Uzanamam
Ulaşamaz
Dağ bana göre

Fazıl Hüsnü DAĞLARCA

oO-------------------------------------------------------------------Oo

http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder