24 Kasım 2014 Pazartesi

Seyyitler hakkında....

LANETLİYORUM, AYIPLIYORUM!.

Karnından konuşanları, alacalı laflar edenleri.
Dersim olaylarını Kerbelaya benzetenleri, AtaTürk'e Yezid diyenleri, cumhuriyeti Emevilere benzetenleri lanetliyorum.
Cumhuriyet kurcusu bir partiyi işbirlikçi bir Saros partisi haline sokanları, halkı solcuyum diye kandıranları lanetliyorum.
Cumhuriyetle, kurucularıyla kavga edenleri, tarihte cumhuriyete isyan etmiş olanları makbul, önder sayanları...
Bunların peşine takılanları da ayıplıyorum.

Ayrıca peygamber soyundan gelmekle övünenleri özellikle ayıplıyorum.
Seyyid olduğunu ifade edenler için özellikle bunu söylüyorum.
Hileli, falsolu, içten pazarlıklı, sinsi hareketlerdir bunlar.

Böyle bir iddiası olmayanları ezen, olanlara ise haksız güç, menfaat veren adice, basit sahtekarlıklardır bunlar.
Asla ahlaklı işler değildir.

Bu nedenle Kılıçdaroğlunu siyasi meydanlara böyle bir iddiayla çıktığı için şiddetle ayıplıyorum.
Ve onu Recep Tayyip ERDOĞAN(RTE)'nın kötü bir kopyası olarak gördüğümü açıklıyorum.
Vıcıkvıcık bir din suistimalidir.
Sağcılar zaten bu işin bokunu çıkarmıştır.

Ve bilmeyenlere şunu da ifade edeyim.
Sizler kendinizden çok emin olabilirsiniz.
Ancak, Muhammedin tarihte hiç olmadığını, yaşamadığını düşünen ve iddia edenler dahi vardır.
Üstelik bu insanların lafları boşlukta değildir.
İslamiyetin erken tarihiyle ilgili gerçek bilgi ve belgeler en erken yüz ila yüz elli yıl sonrasından itibarendir.
Büyük bölümü de birkaç kişinin bir kişinin dolaylı ifadelerine dayalı ikinci elden belgelerdir.
Bu dönem için İSLAMIN KANITSIZ DÖNEMİ denir.
Ayrıntılar ektedir.

Velev ki, Muhammed gerçekten yaşasaydı dahi, kimsenin onun soyundan geldiğini kanıtlaması imkanı yoktur.
Ve yine velev ki, birileri böyle bir şeyi kanıtlamış olsaydı dahi benim için itibarlı olmazdı.
Çünkü ben ve bir çok kişi peygamberlik iddialarının şimdi de zaman zaman bazı insanlarda görülen sanrılardan ibaret olduğunu düşünüyorum.

Unutmayın bu ülkede kimisi Muhammedin soyundan, kimisi İsanın soyundan, kimisi Musanın soyundan hatta hiçbir peygamberin soyundan gelmemekle övünenler vardır.
Doğrusu bana göre herhangi bir peygamberin soyundan gelenler de itibarı değildir.

Gerçekten de tarihte bazı insanların peygamberlik iddiaları geniş toplumlara inandırıcı gelmiş olabilir.
Ve bunlar tarihsel bir gerçeklik dahi taşıyor olabilir.
Ancak, günümüzde bu insanların soyunda gelme iddiası taşıyanlardan hiçbirisi bu iddialarını kanıtlama imkanına sahip değildir.

Şimdi ya da geçmişte ataları seyyitlik iddiasında bulunanlar bana göre küfretmek istemiyorum, yalancı, sahtekar, şarlatan, menfaatperest demek istemiyorum ama en iyimser ihtimalle zeka sorunu olan insanlardır.


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA



a45UyF587661-141124102554-03
^^^^^ - vvvvv

 
--
a45UyF587661
^^^^^ - vvvvv



Adalet Gelecek
. . . . . .
Yanibasimdaymis gibi
Toplanin bir bir
Kavgamiz surup gidecektir
Fabrikada tarlada yani
Sokakta ve guhercile madeninde
Kirmizi ve yesil bakirin agzinda,
Korkunc dehlizinde komurun
Kavgamiz her yerde surecektir kardesler!
Ve olulerimize adadigimiz,
Kanimizla islanmis bu bayraklar
Yuregimizde sonsuz bir ilkbahar yapragi gibi
Serpilip gelisecektir!

Pablo Neruda




Ya su kisi gibisini gormedin mi?
Catilari cokmus, duvarlari-damlari yere inmis bir kente ugramisti da soyle demisti:
Allah surayi olumunden sonra nasil hayata kavusturacak?
Bunun uzerine Allah, o kisiyi yuz yillik bir sure icin oldurmus, sonra diriltmisti.
Ne kadar bekledin? demisti.
Bir gun veya gunun bir kismi kadar bekledim. dedi.
Hayir, dedi, aksine sen, yuz yil kaldin.
Yiyecegine, icecegine bak!
Henuz bozulmamis.
Esegine bak!
Seni insanlara bir ibret yapalim diyedir bu.
Kemiklere bak, nasil yerli yerince duzenliyoruz onlari ve sonra et giydiriyoruz onlara.
Is kendisi icin aciklik kazaninca soyle dedi o:
Allah in her seye kadir oldugunu biliyorum.

BAKARA SURESI: 259

 
Allah Teala nin hayrini murad ettigi kul, belaya maruz kalir

(Taberani)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.


Kalem (Nun) Suresi nin 32.ayeti de Risale-i Nur a isaret ediyormus...
Ayetin anlami:
Belki Rabbimiz, daha hayirlisina cevirerek bundan daha iyisini bize verir
Said-i Nursi ye gore; Risale-i Nur un yazilmasi ve yayilmasi sirasinda cok olaganustu olaylar oldu.
Yazarina, yani Said-i Nursi ye buyuk $ikintilar verildi.
O sirada, Kucuk bir Mescidi ne de ilisildi! Iste o zaman Risale-i Nur sakirtleri Guclu bir rica ve yakarisla Allah a yalvardilar: Ya Rab!
Bu korkunc Ruyayi hayra cevir! dediler.
Herkes umutsuz bulunurken, Risale-i Nur sakirtleri, umud lu oldular ve Muslumanlarin morallerini guclendirdiler.
Onun icin de Allah dileklerine gore daha hayirlisini verdi.
Iste ayette, bu olaya isaret ediliyor
Buna gore ayetin anlami su oluyor:
Risale-i Nur sakirtleri dediler ki; Umariz ki Rabbimiz, bundan daha iyisi, hayirlisini bize verecek

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.


Anadolu'da bir patirti, bir gurultu, kongreler, beyannameler falan, sanki bir sey yapabilecekler.
Blof yapmanin sirasi mi?
Hangi teskilatin, hangi kuvvetin var?
Bu ne hayal.
Kuzum Mustafa, sen delimisin?

Yazar Refi Cevat Ulunay - 1919


Doguda Ermeniler Kizilarmaga kadar genisleme hazirliklarina ve simdiden sinirlarimiza kadar dayanan katliam siyasetine basladi.

(4 Eylul 1919)
K.ATATURK


Size cok onemli bir soru soracagim.
Dunyayi kontrol etmenin en etkili ve verimli yolu nedir?
Iki kelime : Akil Kontrolu!

George Carlin


Daha gun o gun degil, derlenip durulmesin bayraklar.
Dinleyin, duydugunuz cakallarin ulumasidir.
Saflari siklastirin cocuklar,
Bu kavga fasizme karsi, bu kavga hurriyet kavgasidir.

Nazim Hikmet Ran


Filistinliler, tipki cekirgeler gibi oldurulmelidir...
kafalari kayalara ve duvarlara carpilarak parcalanmalidir

Izhak Samir, Israil Basbakani
Yilmaz Dikbas-EFENDI TERORISTLER
0532 233 31 52


Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder