24 Kasım 2014 Pazartesi

YALÇIN UYSAL-İŞÇİ : ZINDIK PAPA FRANCİS!

Akıllı bir abi, benim gibi yapmamış.
Ben düşüncelerimi milletin dosdoğru, cilve cümbüş yapmadan yazıyorum.

Bu abi daha iyi yapmış.
İma etmiş, dolaylı yazmış, benzetme yapmış, arif olan anlasın demiş.
Güzel olan da budur zaten.

Ben özellikle dosdoğru yazıyorum.
Çünkü biliyorum ki, arif olanlar gerçekten azınlıkta.


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


YALÇIN UYSAL-İŞÇİ : ZINDIK PAPA FRANCİS!

KIYAMET ALAMETİ Mİ?

Haber-lerrrr!..

"Ak Saray'ın ilk konuğu Papa olacak.

"Papa, Türkiye'ye 28 Kasım'da gelecek"

"Hıristiyan Katoliklerin ruhani lideri olan Papa Francis, aynı zamanda "Devlet Başkanı" sıfatı da taşıdığından, Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından ağırlanacak"

"PAPAZ ELBİSESİ DAHİ GİYERİM!"

Recep Tayyip Erdoğan'ın, henüz AKP Genel Başkanı iken söylediği, "Papaz elbisesi dahi giyerim" sözlerini sarfettiği zamanda…
Katolik Kilisesinin Papa'sı; Simdiki Papa Francis gibi, "
evrim teori" sini savunan bir "zındık" değildi, ve Recep Tayyip Erdoğan'ın o günlerde papaz cübbesi giymesi, pek sakıncalı sayılmazdı…

ŞİMDİ? AMAN HAAA!

Ama o Papa, bu Papa değil!..

Bu Papa, tersten hidayete ermiş, "evrimci" Papa…

Bu Papa, "zındık" Papa!

Bu Papa, "Cısss!" Papa…

Bu Papa'ya dokunan Müslüman'ın eli, "Uf!" olur!..

TÖVBE TÖVBE!..

Papa Francis'in dediğine bakarsak, insanlar, "maymunların torunlarıymış.", zaman içinde "evrim" geçirerek değişmiş, bugünkü görünümlerine kavuşmuşlar!..

EVRİMCİ, ZINDIK PAPA!

Katolik Hıristiyanların en büyük dinî lideri Papa Francis, diyo ki:

"Yaradılış (Kur'an) hikayelerini okuduğumuzda Tanrı'yı (Allah'ı), elinde sihirli değneği olan ve her şeyi yapabilen bir büyücü gibi hayal etme yanılgısına düşebiliyoruz.
Ama öyle değil.

Tanrı varlıkları yarattı ve onları kendisi tarafından her birine bahşedilen kurallar çerçevesinde gelişmeye açık halde bıraktı…
Bu varlıklar binlerce yıl içinde ilerledi (evrim geçirdi, dönüşüme uğradı) ve sonunda bizim bugün bildiğimiz haline (insana) ulaştı"

Papa'nın bu açıklaması, Darwin'in "Evrim Kuramı"nın tıpkısının aynısı!

"ŞİRK".. AFFEDİLMEZ GÜNAH!..

Yani, Papa Francis, dolayısıyla demeye getiriyor ki:

Vahiy meleği Cebrail Mikail tarafından, Hazreti Muhammet'e bildirilen:

"Şüphesiz ki Rabbiniz, gökleri ve yeri altı günde yarattı" diyen "Kuran'ın Araf Suresi" hikayedir…"

Papa'nın demek istediği odur ki: bugünkü insan, büyük-büyük-büyük dedesi olan "maymunun" şimdiki görüntüsünden başka bir şey değildir!…
ve zaman içinde de dönüşüp gelişmeye devam edecektir.

CAİZ Mİ?

Yüzde doksan dokuz virgül dokuzunun Müslüman olduğunun söylendiği ülkemizde…"Evrim" diyerek, "yaradılış"a karşı çıkarak "şirk koşan"..bu tersten hidayete ermiş Papaz'a…"
İlk resmi konuk" olarak, Sayın Cumhurbaşkanımızın Sarayı olan, "AK-SARAY" namlı Konutuna adım attırmak???!!!..

"Yaradılış"ı inkâr eden "Evrimci" Katolik Papa'sının, Müslüman Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın konuğu olmasına..
Diyanet İşleri Başkanlığı
ulemalarımız ne diyecekler?

Doğrusu ben, Diyanetin yanıtını; Şeyhülİslam Musa Kâzım'ın torunlarından biri ve de Müderris Rıza Hoca'nın torunu olarak, öğrenmek isterdim…

"KIZIM SANA SÖYLÜYORUM, GELİNİM SEN ANLA"

Bazılarınız, yani eskiden yazdıklarımı okumuş olanlar, benim "bir cin"le yaren olduğumu bilirler

Bu Cin, ünlü "Medyum Çeto"nun cinlerinden biridir…
Arasıra rüyama girer..

Birkaç gün önce gene girdi…
Damdan düşer gibi, patadanak:

"Senin kafanda beyin var ama akıl yok" dedi.

İpe-sapa gelmez işler yaptığımı söyleyenlerin var olduğunu bildiğimden, sordum:

"Bundan kurtulmanın çaresi var mı?" dedim,
"Var" dedi,
Rüya ya bu!!..
Hooop!
Bir de baktım, Yüce Allah'ın Huzurundayım..

SECMECE BUNLAR!

Yüce Allah:

"Kulum" dedi bana…
"
Ben bütün insanları kafasına beyin koyarım.Ama sıra akıla gelince…
kullarımın beyinlerine koyduğum akıllar birbirine benzemez..
Bazılarınızın beynine üstün akıl koyarım, bazılarına orta karar, bazılarına da hiç akıl koymam:
İşte sen böyle beyinlerine akıl koymadıklarımdansın.
Ama baktım ki sen, kendini çok dağıtıyor, olur olmaz işler yapıyorsun.
Bu haline acıdım…
Bak şurada, geçici dünyadan göçmüş en akıllı kullarımın beyinleri var.
Seç onlardan birini, senin beyninle değiştireyim"

Yüce Allah'ın bu sözleri beni çok sevindirdi.Beyinlere bakmaya başladım:

Hamurabi'nin beyni???..
Marx'ın beyni???
Bethoven'in beyni?..
Atatürk'ün beyni???...
Baktım…
baktım…
baktım…

Hiç birini beğenemedim…

Bu halimi gören Yüce Allah:

"Seçememekte haklısın, dedi"Ben senin taşıdığın beyne akıl koymamıştım ki!"


a45UyF587661-141124110034-03
^^^^^ - vvvvv

 

a45UyF587661
^^^^^ - vvvvv



SOFORUN KARISI
. . . . . .
Soforun karisi, kiyma bana;
El etme oyle pencereden,
Soyunup dokunup;
Senin, enistende gozun var;
Benimse gencligim var;
Mapuslarda curuyemem;
Basimi belaya sokma benim;
Kiyma bana.

Orhan Veli KANIK




Peygamberden mucize istegi
TAHA 133.onlar: (muhammed) bize rabbinden bir mucize getirmeli degil miydi?
Dediler.
Once gelen kitaplardakinin apacik delili (Kur an) onlara gelmedi mi?
YUNUS 20.ona (muhammed e) rabbinden bir mucize indirilse ya!
Diyorlar.De ki: gayb ancak Allah indir.
Bekleyin (bakalim) ben de sizinle beraber bekleyenlerdenim.
ENBIYA 5 hayir, dediler, (bunlar) sacma sapan ruyalardir; bilakis onu kendisi uydurmustur; belki de o, sairdir.(eger oyle degilse) bize hemen, oncekilere gonderilenin benzeri bir ayet getirsin
ENBIYA 6.bunlardan once helak ettigimiz hicbir belde iman etmemisti; simdi bunlar mi iman edecekler?
RA D 7.kafirler diyorlar ki: ona rabbinden bir mucize indirilseydi ya!
(halbuki) sen ancak bir uyaricisin ve her toplumun bir rehberi vardir.

 
Musibet, kavusulacak bir derece icin gelir

(Ebu Nuaym)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.


Ali Imran suresinin 7.ayeti de Risale-i Nur a ve Nurculara isaret edermis, bu ayetin Risale-i Nur ve Nurcularla ilgili kismi;
O nun yorumunu bir Allah, bir de ilimde ileri gitmis olanlar bilirler anlamindaki cumleymis.
Said-i Nursi ye gore: Ayetteki ilimde ileri gidenler sozuyle anlatilmak istenen: Risale-i Nur ve onun sakirtleri, yani Nurculardir
Buna gore ayetin anlami su oluyor:
O nun yorumunu bir Allah, bir de Risale-i Nur ve Nurcular bilir

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.


Amac Ankara hukumetine karsi, Yunanistan'in yardimiyla, Sultan'in ve Yunanistan'in himayesi altinda bir Bati Anadolu devletinin kurulmasidir... Kemalist kuvvetler bastirilacak; butun Anadolu Mustafa Kemal'in elinden kurtarilacak. Bunun icin kurulacak gonullu Anadolu ordusunun talim ve silahlarindan Yunan baskomutani sorumlu olacak, bir miktar yunan subayinin bu orduya katilmasi saglanacak... Yunanistan, masraflarini karsilamak uzere cemiyete 100.000 Lira verecek.

Anadolu Cemiyeti'nin Istanbul'daki Yunan Baskomlserligine onerisi - 9.12.1921
(Anadolu Cemiyeti Vahdettinci bir orgut olup o asamada Seyhulislam Mustafa Sabri baskanligi altinda idi)


Tarihte emsali gorulmemis olan bu vahsetin faili Ermeniler olup, Muslumanlar ancak namus ve hayatlarini muhafaza kaydiyla mukavemet ve mudafaada bulunmuslardir.
Yirmi gun devam eden Maras katliaminda Muslumanlarla birlikte sehirde kalan Amerikalilarin bu hadise hakkinda Amiral Bristol a cektikleri telgraf, facia sebeplerini, tekzip edilemez bir sekilde tayin etmektedir.
General Keret in geri cekilmesiyle neticelenen bu muharebelerden sonra Kuvayi Milliye ye teslimiyet arz eden muharip Ermeni kuvvetlerine karsi hicbir ceza tatbik etmeyip bilakis onlari sefkatli sinesine ve himayesine alan milletimizin alicenapligini Maras Ermenileri de minnet ve sukran ile teyit etmektedirler.
Su halde Ermenilerin intikam fikri ve tecavuzleri neticesi meydana gelmis bazi vakalar var ise, bunlarin mesuliyeti milletimize degil bizzat Ermeni milletine ve onun tahrikcilerine ait olmak lazim gelir.

(20 Subat 1920)
K.ATATURK


Din,insanligin asaletine edilmis bir kufurdur.
O olsun ya da olmasin,hayatinizda iyi seyler yapan iyi insanlar ve kotu seyler yapan kotu insanlar her zaman olacak.
Ama iyi insanlarin kotu seyler yapmasi icin din gerekiyor....

STEVEN WEINBERG


Bir ulus kendi icindeki aptal ve hatta muhteris olanlarla bas edebilir
Fakat icersindeki satilmis ve hainlerle yasayabilmesi olanaksizdir.
Sinirlari zorlayan dusman silah ve alemlerini acikta tasidigi icin daha az tehlikelidir.
Fakat bir hain, hain gibi gorunmez,
kurbanlari ile ayni aksanda konusur,onlarin cehresine burunur ve
onlarin argumanlarini kullanarak ulusun politik yapisina nufuz eder,
butun kapilardan serbestce gecer, sesi en ust duzey hukumet koridorlarinda duyulur,
ulusun ruhunu curutur
Politik yapiya her turlu hastalik bulastirarak yasam gucunu elinden alir
Bir katil daha az korkuludur.

Marcus Tullius Cicero
(M.O.106-M.O.43)


Yahudi dininin temel ilkesi, Hasmadat Goyim yani Yahudi olmayanlarin imhasidir

Haham Rav Leor
Yilmaz Dikbas-EFENDI TERORISTLER
0532 233 31 52


Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder