11 Temmuz 2017 Salı

Avustralya'da yaşayan bir grup Müslüman ramazan süresince bir plajda bikini giyilmemesini talep etmiş.

 



Avustralya'da yaşayan bir grup Müslüman ramazan süresince bir plajda bikini giyilmemesini talep etmiş.

AUSTRALIAN MUSLIMS' REQUEST:  At Bondi beach, Australia, Muslims request BEACH BAN of  "BIKINIS" DURING RAMADAN: 
 
 
        
 
Avustralyalılar da böyle cevaplamış....
AUSSIES REPLY WITH............ 
  
        
 

There we go again ----
 
a45UyF587661-170711180715 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2017/07/11  20:26 2  65  alelma@yahoogroups.com


 
--

Hayat seri hareket, karar ve kararlilik gerektirir. Teredutte kalanlar geride kalir. hayatin ustune gitmezseniz, hayat sizin ustunuze gelir.
Yoda - Yildiz Savaslari

Enes bin Malik ( Radiyallahu Anh ) soyle dedi :
Bir adam :
−Ya Rasulullah ! Kafir kiyamet gunu yuzu uzerinde nasil hasrolunur diye sordu.
Rasulullah ( Sallallahu Aleyhi ve Sellem ) soyle cevap verdi :
−Dunyada onu iki ayagi uzerinde yuruten Allah kiyamet gununde yuzu uzerinde yurutmeye kudretli degil midir...buyurdu.

( Buhari - Muslim )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder