16 Temmuz 2017 Pazar

E. TUĞA. TÜRKER ERTÜRK : BUNDAN KİM SORUMLU ?



E. TUĞA. TÜRKER ERTÜRK : BUNDAN KİM SORUMLU ?

15 Temmuz Darbesinin başat sorumlusu iktidardır.

Bunun hesabını vermeden sular dinmez, taşlar yerli yerine oturmaz.

Bakın 1996'da meslekten Cemaatçi diye ihraç ettiklerim 2003'den sonra kimisi geriye dönmüş , kimisine de iade-i itibar vermişler.

Geçen gün çıkardıkları 692 sayılı KHK'ya baktım bunları tekrar ihraç etmişler.

Soruyorum şimdi kim sorumlu?

Ben yanılmadım ama iktidar hep yanılıyor ve ülkemizi adım adım iç savaşa taşıyor!

 
a45UyF587661-170716221835 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz@neomailbox.net 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2017/07/17  02:33 2  65  alelma@yahoogroups.com


 
--

Insan dun bir tohumdu, yarin toprak olacak.

Hz.Ali

Rasulullah ( Sallallahu Aleyhi ve Sellem ) soyle buyuruyor :
Cehennem ehlinin cogu kadinlardir

( Nesei )

Politikacilari unutun.
Onlar onemsiz.
Politikacilar size secim hakki tanindigi fikrini surdurmek icin varlar.
Hakkiniz yok.
Secim hakkiniz yok.
Sahipleriniz var.
Size sahipler.
Her seye sahipler.
Butun onemli topraklara.
Kolektif sirketleri denetliyorlar ve sahipleriler.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder