25 Temmuz 2017 Salı

KAN DONDURAN RAPOR... 300 BİNİ GEÇTİ!

25-07-2017

Ve bütün bunlar göya %99'u Müslüman olan Türkiye'de yaşandı.
Geçen on yıl içerisinde ülkemiz daha dindar, daha muhafazakar oldu.
Ve bunun net sonucu halkımız daha çok evladına, etrafındaki akraba çocuklara hallenir oldu.

Hayırlı olsun, inşallah, hamdolsun!...

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA       


KAN DONDURAN RAPOR... 300 BİNİ GEÇTİ!

25 Temmuz 2017

Şiddeti Önleme ve Rehabilitasyon Derneği'nin '2016 Çocuk İstismarı Raporu'na göre, son 10 yılda çocuk istismarı vakaları yüzde 700 arttı.

Raporda yer alan detaylar korkunç:

  • Çocuk tecavüzlerinin yüzde 5'i ortaya çıkıyor yüzde 95'i gizli kalıyor.

  • Son 1 yılda 400 çocuk istismara uğradı.

  • Çocuk istismarı vakaları 10 yılda 300 bini geçti.

  • İstismarcıların yüzde 66'sı akraba, komşu gibi çocuğun tanıdığı kişiler.

  • İstismarcıların yüzde 9'u çocukla aynı evde yaşıyor.



http://www.hurriyet.com.tr/kan-donduran-rapor-300-bini-gecti-40530003

 
a45UyF587661-170725174258 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2017/07/25  18:26 2  65  alelma@yahoogroups.com


 

Akilli bir komutan giderlerini dusmana yikmaya calisir. Dusmandan alinacak bir cuval hayvan yemi, kendi ulkenden alacagin 20 cuvala esittir.

Sun Tzu dan Savas Sanati

BAKARA - 256 dinde zorlama yoktur...
MUZEMMIL- 19 Suphe yok ki bu (Kur an) bir oguttur.
O halde dileyen Rabbine goturen yolu tutsun...
MUDESSIR - 54 - 55 Suphesiz ki, gercekten de Kuran bir oguttur.
Dileyen ondan ogut alir.

Merhaba...

Ben Kapitalizm! Kucuk kizlarinizi Barbie Bebeklerle buyuttum, bugun sizden estetik operasyon icin para istiyorlar diye neden sasiriyorsunuz!Cikarlarim ugruna kocaman bir moda endustrisi yarattim! Istedigimi de elde ettim, 17 yasindaki kizlarin cogu dis gorunuslerinden rahatsiz.
Ben Kapitalizmim, Bir kadinin bir moda dergisini 15 dakika karistirmasi kendi vucudunu begenmemesine yetiyor!
Ben Kapitalizmim ve bakis acinizi oyle bir degistirdim ki, hirsiz bir CEO nun hayat hikayesi sizin icin azim ve basari hikayesi olabiliyor.
Ben Kapitalizmim ve ortalama bir insanin gunde 5,5 saat TV izledigi, kitap okumadigi, tiyatro ve sinemaya cok az gittigi bir toplumda alasagi edilmek gibi bir kaygim yok!
Ben Kapitalizmim ve Steve Jobs tabii ki cok onemli biriydi, ancak%1 inizin ihtiyaci olan makineleri 3. Dunya Ulkelerinde, ucuz iscilerle uretmekte cok basariliydi... Elbette butun kapitalistler birer aziz gibi konusacaklar, tipki Bill Gates gibi, 150 milyon dolarlik 66 bin m2 bir evde yasayan bir aziz!
Ben Kapitalizmim ve benim yuzumden ortalik miras kavgalari yuzunden kanli bicakli olmus akrabalarla dolu. Her yil 20 milyon cocuk acliktan olurken siz bir kosu bandinin ustunde fazla yaglarinizi eritmek icin ter dokuyorsunuz!
Ben Kapitalizmim ve benim yuzumden Dunyada 600 milyon obez ve 1,4 milyar aclik ceken insan var!
Ben Kapitalizmim ve Starbucks icin kahve ureten bir ciftcinin oradan bir bardak kahve satin alabilmesi icin 3 gun calismasi gerek!
Ben Kapitalizmim ve Uzak Dogu da 9-12 yas arasi kizlar $200 a seks kolesi olarak satiliyorlar.
Ben Kapitalizmim ve serbest piyasa ekonomisi dunyanin en buyuk yalani.
Ben Kapitalizmim ve Amerikalilarin% 24 u eger milyarder olmalari icin butun ailelerini reddetmeleri gerekecekse, bunu yapabileceklerini soyluyor.
Ben Kapitalizmim ve kadinlara sesleniyorum! Lutfen birer obje haline geldiginizi akliniza getirmeden Victoria s Secret a kosun. Victoria s Secret ulkelerine Turkiye de eklendi, avuc ici kadar camasira 80 dolar verince cok mutlu olacaginizi garanti ediyorum!
Ben Kapitalizmim ve 15 yasindaki bir cocugun iPad alabilmek icin bobregini sattigini duyunca zevkten dort kose oldum!
Ben Kapitalizmim ve Madonna nin sadece Londra da 8 evi var, ortalama 600 evsize barinak olabilecek buyuklukte.
Ben Kapitalizmim ve Tayland da Disney fabrikasi icin calisan bir cocugun Disneyland e girecek parayi cikarmasi icin 55 gun calismasi gerek. Afrika kitasi dunyanin altin rezervlerinin% 90 ini elinde bulundurmasina ragmen, dunyada sadece 4 tane Afrikali milyarder var.
Ben Kapitalizmim ve Afrika Kit asindan her sene 8,5 milyar dolar degerinde pirlanta cikiyor, Kit anin aclik sorununu cozmeye yetecek miktar...
Ben Kapitalizmim ve siz pirlantalara bayilirsiniz, Hindistan da 1 milyon kisi gunde 1,2 dolar kazanarak o pirlantalari uretiyorlar. Dunyayi sarisin kadinlarin guzel olduguna inandirdim, bu yuzden Asya kitasinda 300 milyon kadin duzenli olarak beyazlatici sabun kullaniyor.
Ben Kapitalizmim ve sizin hayatlarina ozendiginiz Hollywood yildizlarinin% 64 u kokain bagimlisi.
Ben Kapitalizmim ve yilda 20 milyon cocuk acliktan olurken siz ayni tisortu haftada iki kez giymeye utaniyorsunuz.
Ben Kapitalizmim ve siz hangi Tanridan bahsediyorsunuz, artik farkina varin, taptiginiz tek Tanri benim!
Ben Kapitalizmim ve siz hangi Tanridan bahsediyorsunuz, Muslumanlar 5 yildizli Kabe manzarali otellerinde, ibadet ederlerken?
Ben Kapitalizmim ve siz hangi Tanridan bahsediyorsunuz, butun Dunya Hiristiyan bayrami Noel i sirf alisveris yapip eglenmek icin kutlarken? ABD de 7 milyon evsiz insanin oldugundan kimsenin haberi yok cunku TV de gordugunuz Amerikalilarin hepsi havuzlu villalarda yasiyorlar.
Ben Kapitalizmim ve yine basardim! Butun kadinlari dolaplari tika basa dolu oldugu halde giyecek hicbir seyleri olmadigina inandirdim. Dunya nufusunun% 50 si dunya kaynaklarinin ve zenginliklerinin% 1 ine sahip. Dunya nufusunun% 1 i dunya kaynaklarinin ve zenginliklerinin% 50 sine sahip.
Ben Kapitalizmim ve bankacilar benim evlatlarim. Amerikalilarin% 85 i eger ekonomik durumlarini iyilestirebilecekse fasist bir hukumeti secebileceklerini soyluyor; Iste bu kapitalin gucu! Sizi ozgur birakmayan, fikirlerinize sansur vuran, en sonunda polis kursunuyla olduren bir devleti kendi elinizle kurmaniz ne tuhaf? Sizin agzinizi burnunuzu kirip hapse tikmalari icin bir devlet kuracak parayi, kendi vergilerinizle saglamaniz ne kadar tuhaf? Amy Winehouse gibi bagimlilara acirken, hepinizin birer bagimli oldugunu unutmaniz ne kadar komik !
Zavalli tuketim bagimlilari...

The Price of Inequality W.H.Norton & Co. 2012, 2013.
Kapitalizmin Konfor duskunlerine mesaji Cogunlukla dogru olan ABD kokenli gorus.
Bu tehlikeli ve artan esitsizligin bilimsel ve kolay anlasilir aciklamasi ve ayni zamanda da bazi cozum onerileri gene ABD den geliyor: Columbia Universitesinin Nobel odullu ekonomist Joseph Stiglitz in kitabi .


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder