31 Temmuz 2017 Pazartesi

ÇEVRE BAKANI: İTİRAF EDİYORUM, 10’DAN FAZLA KAÇAK İMAM HATİP OKULU YAPTIRDIM

TÜRK CEZA KANUNU

KANUN NO. 5237 KABUL TARİHİ : 26.9.2004

. . . . . . . . . . .

Suçta ve cezada kanunîlik ilkesi

MADDE 2. - (1) Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. Kanunda yazılı cezalardan ve güvenlik tedbirlerinden başka bir ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunamaz.

(2) İdarenin düzenleyici işlemleriyle suç ve ceza konulamaz.

(3) Kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz.

Adalet ve kanun önünde eşitlik ilkesi

MADDE 3. - (1) Suç işleyen kişi hakkında işlenen fiilin ağırlığıyla orantılı ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunur.

(2) Ceza Kanununun uygulamasında kişiler arasında ırk, dil, din, mezhep, milliyet, renk, cinsiyet, siyasal veya diğer fikir yahut düşünceleri, felsefi inanç, millî veya sosyal köken, doğum, ekonomik ve diğer toplumsal konumları yönünden ayrım yapılamaz ve hiçbir kimseye ayrıcalık tanınamaz.

https://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5237.html


Abi itirafçı olmuş.
Yasa, anayasa falan diyoruz ya, işte tam da onun yeri gelmiş.
Savcı, hakim, mahkeme tam da onun sırası işte.
Suç var, suçun yasada suçun karşılığı var, suçun yasada karşılık cezası da var, yani hikaye değil.
İşte devlet olan devlet bu aşamada devreye girerdi.
Hatta yasa koyucu bir ayrıntıyı da düşünmüş, adalet ve kanun önünde eşitlik ilkesi.
Yani bakan bile olsan yargılanman lazım..
Boru değil ben yasa dışı iş yaptım, suç işledim diye böbürleniyorsun, itirafçı olmuşsun.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      


ÇEVRE BAKANI: İTİRAF EDİYORUM, 10'DAN FAZLA KAÇAK İMAM HATİP OKULU YAPTIRDIM

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, "21 yıl belediye başkanlığı yapmış birisi olarak itiraf ediyorum; 10´dan fazla kaçak İmam Hatip Okulu yaptırdım" dedi.

30 Temmuz 2017

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, memleketi Kayseri'de, İmam Hatip Mezunları Derneği tarafından düzenlenen piknik buluşmasına katıldı.

"KAÇAK İMAM HATİP YAPTIRDIM"

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, geçen yıllarda 10 yıl kadar İmam Hatip okulunun vakıf başkanlığını yaptığını hatırlatırken, şöyle dedi: "O dönemde bile hayırsever gelir, İmam Hatip okulu yaptırmak için başvuru yapardı. Valilerden izin çıkmazdı. 21 yıl belediye başkanlığı yapmış birisi olarak itiraf ediyorum; 10'dan fazla kaçak İmam Hatip Okulu yaptırdım. İmar planına işletemedik. Hayırseveri bulduk, okul yaptırmadılar. Aileler öncelikli olarak çocuklarının temelinin sağlam olması için İmam Hatip´e yazdırmak istiyorlardı. Aslında İmam hatip okulları Türkiye´de önemli vazife icra etti. Bizim bildiğimiz inandığımız İslam'ın dayanmış olduğu temeli İmam Hatip okulları ortaya koydu. Kuran ve sünnete dayanan islamı imam hatip okulları verdi. O yüzden sapkın ne kadar cemaat, cemiyet, dernek imam hatiplileri çok sevmediler." DHA

http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/cevre-bakani-itiraf-ediyorum-10dan-fazla-kacak-imam-hatip-okulu-yaptirdim-1953101/

 
a45UyF587661-170731180318 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2017/07/31  20:30 2  65  alelma@yahoogroups.com


 

Ogretmen, yillar sonra odulunu alir.

K.Ataturk

Kuzey Irak ta ozerk bir Kurdistan kuruldu.
Bassehri Erbil dir.
Kuzey Suriye de ozerk bir Kurdistan kuruldu.
Bassehri Kamisli dir.
Iran da da ozerk bir Kurdistan kurulacak.
Bassehri Mahabad olacak.
Turkiye de de bir ozerk Kurdistan kurulacak.
Diyarbakir in ismi degistirilerek Amed yapilacak.
Bassehir Amed olacak.
Bu 4 bassehir Avrupa Birligi nde oldugu gibi yanlarina Ermenistan ve Urdun u de alip, sinirlari da kaldirarak ortak para birimine gececek ve Buyuk Kurdistan Birligi hayat bulacak.

Eski Diyarbakir Belediye Baskani Osman Baydemir
http://odatv.com/n.php?n=cianin-izledigi-erdogan-cdsini-izledim-sanik-oldum-2705131200

Uzun zamandir senato, meclis, hukumet binalari ve belediyelerin sahipleriler.
Hakimler arka ceplerinde.
Butun buyuk medya ve haber sirketlerinin sahipleriler.
Her sene milyarlarca dolari lobilesmek icin kullaniyorlar.
Onlar tek birsey istemiyorlar.
Elestirel dusunen vatandas istemiyorlar.
Iyi derecede bilgilendirilmis ve egitim gormus insanlar istemiyorlar.
Cunku onlarin cikarlarina aykiri.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder