25 Nisan 2011 Pazartesi

Fwd: GATA'DA KOBAY ASKERLER / MEHMETCIKLER - REZALET - BUYUK SKANDAL!

İş buraya kadar vardı.
Hayırlısı hamdolsun, inşallah....

-------- Original Message --------
From:     zeki kentel <zkentel@hotmail.com>


GATA'daki skandallara bir yenisi daha eklendi.

Kobay olarak kullanıldığını belirten askerin iddiası şoke ediyor!

 
Gülhane Askerî Tıp Akademisi'nde askerlerin çeşitli tıbbi çalışmalarda onayları olmadan kobay olarak kullanıldıkları iddialarına bir yenisi eklendi. Yeni iddia resmen kan donduruyor.

GATA'da tedavi amaçla yattığı sırada kobay olarak kullanıldığını ve aldığı ilaçlardan dolayı vücudunun sağ tarafını kullanamadığını belirten Fevzi Alabay, GATA'dan gece yarısı cesetlerin çıkarıldığını iddia etti.

Şanlıurfalı Fevzi Alabay (21) tedavi için gittiği İstanbul GATA'da kendisinin onayı olmadan üzerinde ilaçlar denendiğini, elektrik verildiğini söyledi. Sağ tarafını kullanamayan Alabay'ın ailesi, askeri yetkililer hakkında suç duyurusunda bulunacak.

Şanlıurfa'da pazarcılık ve mevsimlik işçi olarak çalışan 21 yaşındaki Fevzi Alabay, 5 ay önce askerlik görevini yapmak üzere gittiği İstanbul'dan yatalak bir hasta olarak geri döndü.

Alabay kendisini yatağa mahkum bir kişiye dönüştüren o süreci şu sözlerle anlattı:

"Vatani görevimi yapmak üzere 5 ay önce memleketimden davul ve zurna eşliğinde halaylarla, İstanbul Metris'teki 47. Motorlu Piyade Alayı 2 Nolu Motorlu Piyade Taburu 6'ıncı Motorlu Piyade Bölük Komutanlığı'na uğurlandım.

Bir süre sonra ellerimdeki rahatsızlık nedeniyle revire çıktım, oradan da GATA Haydarpaşa Askerî Hastanesi'ne sevk edildim. GATA'da bana 4 çeşit hap ve iğne veriyorlardı. Okuma ve yazmam olmadığı için ne olduğunu bilemiyordum.

EL VE AYAKLARINI KULLANAMIYOR

Şimdi hiçbir yerim tutmuyor. 2 ay 8 gün GATA'da kaldım. Fizik tedavi için beni aşağıya indiriyorlardı, elektrik veriyorlardı. Dayanamıyordum artık o acıya. Zorla götürüp elektriğe bağlıyorlardı.

Elektrik verdikleri zaman bir iki dakika sonra başım çok ağrıyordu. Beni kapalı bir odaya kapatıp 4 gün orada bıraktılar. Gece, gündüz bana iğne vurdular.

Aklımda hiçbir şey yoktu. Hiçbir şey hatırlamıyordum, ayaklarım ve ellerim tutmuyordu.

Üst katımızda 6 arkadaşımız vardı. Onlar hepsi şehit oldu. Nereye götürdüler onları bilmiyorum. Akşamları cenazeler gizli çıkartılıp gönderiliyordu.

Benim ailem gelmeseydi belki benim de akıbetim onlar gibi olacaktı. Çünkü bizi kobay olarak kullanıyorlardı."

O sürecin ardından hava değişimi raporuyla memleketine gönderildiğini söyleyen Alabay, şu an sağ ayak, sağ el ve omzunu kullanamadığını söyledi.

AİLESİ DAVA AÇACAK

Oğlunun kobay olarak kullanıldığını öne süren baba Sinan Alabay ise oğlunun rahatsızlığı üzerine gittiği İstanbul'da komutanların kendisine görüş izni bile vermediğini söyledi.

Alabay, "Oğlumu kobay olarak kullananlar hakkında suç duyurusunda bulunacağım" dedi.
 ----------------------------------------------------
www.analizmerkezi.com/Sayfa.php?Git=Haber&id=21924

GATA'DA KOBAY ASKERLER / MEHMETCIKLER - REZALET - BUYUK SKANDAL!
__._,_.___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder