24 Aralık 2010 Cuma

Fwd: [desifre] Celiskili sozler



-------- Original Message --------
From: Pam <levbaba@yahoo.com>

Saygideger dostlar;

Internette buldugum ve cok begendigim bazi "celiskili" sozleri sizle paylasmak istedim.
Altlarina ufak tefek yorumlar kattim.


Dunyada ortalikta dolasan bir suru berbat yalan var. En kotusu de yarisinin dogru olmasi. Winston Churchill
Dogru soyluyor. Bizim gibi garibanlarin gorevi, hangi %50'ye girdigi belli olmayan bu yalanlar yuzunden
girtlak girtlaga gelmek

Tarihten aldigimiz ders, tarihten hic ders almadigimizdir. Hegel.
Tarihten ders alsak, tarihin bu kadar cekiciligi kalir miydi ?

Durust politikaci, bir kere satin alininca taraf degistirmeyen politikacidir. Simon Cameron.
Valla, ben ona coktan raziyim . Bizimkiler vantilator gibi. Para da ise yaramiyor.

Bu kadar ucuz gorunmenin bana ne kadar pahaliya mal olduguna inanamazsiniz. Doly Parton.
Yasa Doly Parton abla ! Hep derim, sen hem dolgun, hem de olgun bir hatunsun.

Hicbir zaman okulumun egitimimi engellemesine izin vermedim. Mark Twain.
Anlayana ...

Biz kiz ask icin evlenmeli ve onu bulana kadar evlenmeye devam etmelidir. Zsa Zsa Gabor
Gungormus kadinin hali baska oluyor ...

En sahici siir uydurma olandir. Shakespeare.
Hayat da oyle ...

Olmekten korktugumdan degil, sadece gerceklestiginde orda olmak istemiyorum. Woddy Allen
O duyguyu yasadim Woody abi. Merak etme, orda olmuyorsun.

Bir esiniz daha olmadigini asla unutmayin. Tipki diger herkes gibi. Margaret Mead.
Kimlik sorununu bu soz cozer, ama kim cesaret edecek kendini yakmaya ?

Cok sIkI bir sekilde denetlendigi surece, ozgur ifadeden yanayim.
Bunu bol keseden sallamayi ozgurluk zannedenlerin hazmetmesi lazim ...

Askta zafer kazanan erkek, kacip giden erkektir. Napoleon Bonaparte
Hoca verir talkini, kendi yutar salkimi. Nedir o Josephine meselesi ?

Tabii ki bir insani sevebilirsiniz. Eger onu yeterince tanimiyorsaniz. Charles Bukowski.
Adamim benim be ! Bir numarali ayyasim ! Iyi ki seni tanimadim.

Mukemmel ask, insanin kendisini mutsuz edecek kisiyi sevmesidir. Soren Kierkegaard.
Desene, o da vatan sevgisi gibi bir sey ...

Bir erkek hic neden yokken karisina cicek getirmisse, bir nedeni vardir elbette. Moly Mc Gee
Ulan bunu yazarken hatirladim. Cicekleri nereye koymustum ?

Devlet ne kadar cok yozlasmissa, o kadar cok kanun olur. Tacitus
Bu sozu baskalarina da malediyorlar. Kim soylemis olursa olsun, dogru bir soz.
Ama devletin yanina vatandaslari da katmak lazim.

Zayif bir hukumet kadar baskici ve adaletsiz olani yoktur. Edmund Burke
Yorum yok. Ben buyuklerime saygiliyimdir.

Siyasetci, efendi olabilmek icin usak gibi gorunur. Charles De Gaulle.
Ben de, bunlar bize hizmet etmeye niye bu kadar merakli, diye dusunuyordum ...

Adaletin asirisi, asiri adaletsizliktir. Cicero
Cicero bugun yasayip boyle ileri geri konussa, onu Silivri'de misafir ederdik.

Yoksulluk cok pahali bir luks. Maliyetini karsilayamayiz. Eleanor Roosevelt
Bu hatun, etnik sorunlarin puf noktasini anlamis. Darisi basimiza.

Kuantum fizigi kafanizi karistirmadiysa, onu tam olarak anlamamissiniz demektir. Niels Bohr
Aman be Bohr usta, bu devirde anlamak ne demek ? Dogrusunu Allah bilir deyip geceriz.

Terbiyeli yazip konusma ile, mizah birbirleriyle celisen kavramlardir. Tipki, erkek eli degmemis orospu gibi. Malcolm Muggeridge.
Kesinlikle dogru. Bu terbiyeli dunyada, kufur etmeden mizah yapmak imkansiz.

saygilar
levent

__________________________________
Faith: Not wanting to know what is true.
F.W.Nietzsche (1844-1900)
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder