4 Ağustos 2018 Cumartesi

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DAN ABD KARARI: DÜN AKŞAMA KADAR SABRETTİK! BUGÜN TALİMAT VERDİM

ABD ilk defa Rahip Bronson olayında Türkiye ile çarpışma rotasına girmiş değildir.

En dayanılmaz, taviz verilmez olan Türkiye'nin Güney Doğusu, ona komşu Irak ve Suriye'de yürütülen ABD politikalarıdır.
Kesinlikle Türkiye'nin yüce menfaatleriyle bağdaşmamaktadır.
En taviz verilmez, en ağır sonuçları olan, en kabul edilemez olan budur.

Bu durum yeni değildir.
Üstelik bu alanlardan özellikle Türkiye'nin üniter yapısının bozulmasıyla sonuçlanma potansiyeli olanlarda Türkiy'enin taviz vermesi ve ABD'nin rotasından çekilmesi de mümkün değildir.
ABD bunu çok uzun zamandır bilmektedir, ve özellikle, bilerek, isteyerek Türkiye' ile çarpışma rotasında devam etmektedir.

Aslında ABD 1963 ve  1974 Kıbrıs olaylarında, Yunanistan ile aramızda bulunan on kadar derin ihtilafta, Ermenistan ile aramız da olan ihtilafta düşman tarafta yer almıştır.
Bu politik yaklaşımın Türk halkında büyük tepki yaratacağını görmüş ve umursamamıştır.
Eski hükumetler bu  sorunları genellikle halı altına süpürmüş, ya da top çevirerek zaman kazanmaya çalışmıştır.
Ancak, artık zaman çok azalmıştır.

Son olarak, bu günlerde basına yansıyan bir diyalogda da "Belki de Türkiye'yi gerçekten de kaybetmek istiyoruz" ifadesi çok şaşırtıcı değildir.

Süleymaniye'deki çuvallama olayı, Muavenet Firkateyninin bombalanmasıyla kesilen racon, hep belirli bir tırmanışın eseridir.

Aslında ABD ile bir yüzleşmeden kaçınamayacağımızı, küçük ayak oyunlarıyla, diplomatik cilveleşmelerle bu işi halledemiyeceğimizi, sorunun çok daha derinde olduğunu hep yazdım.

Peki ne yapmak lazım.
Bu kaçınılmaz yüzleşmeye hazırlanmak lazım.
Bunun için ittifaklar yapmamız lazım.
Bu yüzleşmeyi çabuklaştırmak değil, de geciktirerek zaman kazanmamız lazım.
Ekonomimiz, devlet aygıtımız, özellikle TSK'nın TOPYEKÜN esasına göre hazırlanması lazım.
Devletin ve milletin borçlanma tarzını değiştirmesi lazım.
Bu işlerin sıcak çatışma haline dönüşmemesi için olabildiğince caydırıcı olmak lazım.

Elbette bütün bu işleri akılla, çalışarak, yorularak yapmamız lazım.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  




CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DAN ABD KARARI: DÜN AKŞAMA KADAR SABRETTİK! BUGÜN TALİMAT VERDİM

04.08.2018

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan AK Parti Kadın Kolları 5. Olağan Kongresi'nde konuştu. ABD'nin İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Adalet Bakanı Abdulhamit Gül'e yaptırım kararının ardından atılacak adımı Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan "Dün akşama kadar sabrettim. Bugün arkadaşlarıma talimatı verdim Amerika'nın Adalet ve İçişleri Bakanlarının Türkiye'deki mal varlıklarını donduracağız" dedi.

--
Basimizdan gecenlere degil,
kafamizdan gecenlere icelim.

Anonim

--

Anlattigina gore kendisine bir adam gelip:
Ben ressamim, su resimleri yaptim.
Bana bu hususta fetva ver!
dedi.
Ibnu Abbas adama:
Bana yaklas!
emretti, adam yaklasinca:
Bana daha da yaklas!
dedi.
Adam yaklasti, Ibnu Abbas elini basinin uzerine koydu ve:
Ben Resulullah sav i dinledim.
Soyle diyordu:
Butun tasvirciler atestedir.
Allah ressamin yaptigi her bir resim icin bir nefis koyar ve bu ona cehennemde azab verir.
Ibnu Abbas devamla adama dedi ki:
Illa da resim yapacaksan agac yap, cani olmayan seyin resmini yap.

Kutubu Sitte 2167

--

Docendo disco,scribendo cogito
Ogreterek ogreniyorum, yazarak dusunuyorum.

Latince Atasozleri

--

Inter faces et urinam nascimur
Diski ve sidigin arasindan dogariz (Aziz Augustine)

Latin Atasozu

a45UyF587661
--


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder