24 Nisan 2012 Salı

POLITIK - BANA ÇALINAN ONURUMU GERİ VERİN..!

Ben her zaman söylüyorum, bu üsteğmen beraat eder, TSK saflarına geri döner.
Bu askerin devre arkadaşları vardır. Onlar bu davayı izlerler. Yapılan haksızlıkları kendi aralarında konuşurlar.
Bu askerler yıllar geçtikçe çeşitli rütbelere gelirler.
Ve asla, asla yaşadıklarını unutmazlar.
Bunlar akıllı çocuklardır.
Öyle üç-beş kişi değil, yaşanan Ergenekon-Balyoz fırtınası her yaştan, her rütbeden kişiyi vurmuştur.
Sadece davaya konu olanlar değil, onların silah arkadaşları da etkilenmiştir.

Artık bu TSK Amerikanın işine yaramaz, batının işine yaramaz.
Milliyetçiliği koparık atacağım derken, uyuyan yılanı uyandırmışlardır.
Bu ordu da artık Amerikayla geçinemez, cemaatlerle hele hele Fitnebaz cemaatle hiç geçinemez.

Siz büyük komutanların ehlileştirilmiş olduğuna bakmayın.
Bu daha öncede olmuştu.
Menderesin Genel Kurmay Başkanının başına gelenleri hatırlayın.

ABD artık tek seçeneğe sahiptir, TSK'nın bütün subay kadrosunu tasfiye etmeli yoksa bu ülke batı ve ABD için kaybedilmiş olur.
Artık, NATO'da, Afganistan'da, Bosna-Hersek'de, Irak'da, İran'da, Suriye'de her yerde pürüz yaratır bu ordu.
Fitnebaz Cemaatin de başka seçeneği yoktur.
Gemileri kendileri yakmıştır.

Siz şu an bir resme bakıyorsunuz, ama bir de filim var.
Ve zaman akmaya, gelecek şekillenmeye devam ediyor.


CASUSLUK VE ŞANTAJ SUÇLAMASIYLA 14 AYDIR HASDAL'DA TUTULAN DZ. ÜSTEĞMEN DENİZ MEHMET IRAK'IN 16.12.2011 TARİHLİ MUHTEŞEM SAVUNMASI…

Sayın Heyet,

Vicdanını ihanet odaklarına satan hainler ve onlarla işbirliği yapanlar birgün bu koltuklara oturacaklar.
İşledikleri her günahın hesabını verecekler.
Sanmasınlar iktidarları sonsuza dek sürecek….
Şuan hava onlar için süt liman olabilir.
Ama unutmasınlar ki bu havanın lodosu da var, fırtınası da var.
Kararmış yürekleri ile Türk Subayını kadın satıcısı yaptılar…
Dijital satıcı…
Türk subayını şantajcı yaptılar…
Digital şantajcı..
Türk subayını casus yaptılar.
Dijital casus…

Sayın Heyet,
Büyüklerimle karşılaştırdığımda çok değil, sadece 12 sene üniforma giydim.
Bu süre içerisinde öğrendiğim, hatırımda kalan en önemli şeyse "DÜŞÜNMEYECEKSİN" kelimesidir.
Ananı düşünmeyeceksin, babanı düşünmeyeceksin, kardeşini düşünmeyeceksin, eşini düşünmeyeceksin, evladını düşünmeyeceksin…

"DÜŞÜNÜRSEN ÖLEMEZSİN..!"
Ben bu düstur ile görev yaptım.
Bana ibadet vecdi ile görev yapmayı öğrettiler.
Bayrağımı namusum bildim.
Ettiğim yemine sadık kaldım.
Onurumla görev yaptım.
Şimdi ise onurum çalındı…
Ben çalınan onurumu geri istiyorum.

BANA ÇALINAN ONURUMU GERİ VERİN..

İnsan ne için yaşar?
Onuru çalınan adam, bir asker özgür olsa neye yarar?
Sayın Heyet,
İddia makamı dijital kurgulara aldanarak bizleri casusluk ile suçluyor.
Oysa ben bu toprakları kanı ile sulamış bir ecdadın evladıyım.
Ve atalarımın ismine leke getirecek hiçbir oluşumun içinde olmadım.
Çünkü ben vatan demeyi Mustafa Kemal'den öğrendim.
Ve bu vatana asla ihanet etmedim.
Bu cümleyi kurarken bile zul duyuyorum.
Bana bu cümleyi kurdurtanları ise Allah'a havale ediyorum.
Beddua etmiyorum.
Çünkü benim vicdanım kinimden daha büyük…
Allah onları bildiği gibi yapsın.

Arz ederim.

 

Üsteğmen Deniz Mehmet IRAK
14 aydır Hasdal tutuklusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder