10 Aralık 2018 Pazartesi

Bugün bir kitapçıda bir AKAPE'li Doç. Dr. ile karşılaştım.

Bugün bir kitapçıda bir AKAPE'li Doç. Dr. ile karşılaştım.

Kitapçı gülerek ona dedi ki "hocam Konya Büyükşehir Belediyesi köprü yaptığını söyleyip devletin 8 trilyon parasını 'iç etmiş' ne düşünüyorsunuz?" deyince bu doçent "vallahi ulusalcı ve Atatürkçüler yiyeceğine en azından bizim hırsızlarımız namaz abdest biliyor onlar yesin helâli hoş olsun benim adıma ben hakkımı helâl ediyorum" dedi.

Kitapçı dostum bana baktı ben de "hırsız bir şey mi cumhurbaşkanımız Konya'dan bir insan değil de ithal 450kg'lık bir angusu belediye başkan adayı seçtim dese Konya'lı bu angusu belediye başkanı seçmezse adam değilim" dedim doçent ortamı terk etti.



--   a45UyF587661


-------------------------------------------------
ONLY AT VFEmail! - Use our Metadata Mitigator™ to keep your email out of the NSA's hands!
$24.95 ONETIME Lifetime accounts with Privacy Features!
No Bandwidth Quotas!   15GB disk space!
Commercial and Bulk Mail Options!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder