26 Aralık 2018 Çarşamba

HULUSİ PAŞA İLE ÇOK ÖZEL BİR ANI.

HULUSİ PAŞA İLE ÇOK ÖZEL BİR ANI.

1988 in Ekim ayı idi.

Gece ile gündüz arasında ısı farkı fazla rakım yüksek.

Diyarbakır Ergani ve Dicle ilçeleri ile Elazığ ın Arıcak ilçesi ara hattında Veşin dağı uzantısında Bükardi köyü kırsalında Teröristlerin geçiş güzergahında 2 5 aydır eve gelmeden tıkama ve oynak pusu faaliyeti icra ediyoruz.

Bir helikopter inişe geçti.

3 nöbetçi hariç 14 kişiyle karşılayıp tekmil verdim.

Ayaklarımızda kara lastikler mekaplar ve eskimiş botlar sırtımızda telermiş elbiseler.

Bir yağ tenekesinin içinde ıslatılmış makarnayı gördü.

Emir subayına döndü.

Siz gidin ben bu gece bu kahramanlarla kalacağım.

Emir subayı müsade edin ben de kalayım dediyse de hayır dedi.

Gidin.

Yarın saat 10.00 gibi gelin.

Eli boş gelmeyin.

Görüyorsunuz çocukların halini.

Gitti timin tam ortasını eliyle açtı.

Askerler çakı gibi.

Oraya girdi.

Ben 8 numaralı avcı eriyim.

Öyle farz et.

Her gün ne yapıyorsanız öyle yapın.

Öyle yaptık.

Akşam üzeri verdiğim Harekat emrini ciddiyetle dinledi.

Makinelı tüfeğin yanındaki mevzide beraberiz.

Battaniye ve panço nun altında fısıltılı bir gece geçirdik.

Sabaha karşı biraz uyudu.

Ertesi sabah helikopter geldi.

Postallar Bir tepsi baklava ve bolca erzak elbise.

Hepimizi gözlerimizden öperken ilk elini uzattığı minyon tipli ufak tefek asker elini öptü.

Karşı koymadı.

Tüm askerler elini öptü.

Tek tek gözlerinden öptü.

En son helikoptere binerken bana elini uzattı.

25 yaşındaydım.

Ben de elini öptüm.

Gözlerimden öptü.

Şehit Korgeneral Hulusi Sayın.

Öyle her paşayım diyen paşa değildir.

Biz ne paşalar gördük.

Nur içinde yat komutanım.

Elazığ lı Gakkoş yiğit kumandan.



--   a45UyF587661


-------------------------------------------------
ONLY AT VFEmail! - Use our Metadata Mitigator™ to keep your email out of the NSA's hands!
$24.95 ONETIME Lifetime accounts with Privacy Features!
No Bandwidth Quotas!   15GB disk space!
Commercial and Bulk Mail Options!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder