24 Ocak 2011 Pazartesi

2.5 MİLYAR TL ULUFE DAĞITTI

Açıklama:           http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/resimler/1295727954.jpgErdoğan, sosyal yardım maskesiyle
Seçim öncesi devlet kesesinden harcanan para dudak uçuklattı.

CHP soru önergesi verdi
AKP’nin yerel seçim yılı olan 2009’da ‘sosyal yardım’ adı altında dağıttığı paranın miktarı, CHP’li A. İhsan Köktürk’ün soru önergesiyle ortaya çıktı: 2 milyar 379 milyon 375 bin lira!

‘Diğer’ yardımı 113 milyon
Bu rakam içinde 483.8 milyonluk ‘şartlı eğitim ve sağlık yardımları’ ile 100 milyonluk TOKİ projeleri öne çıkarken, 113.7 milyonluk ‘diğer’ başlıklı yardım kalemi de dikkat çekti.

Kömür devede kulak kaldı!
Devlet Bakanı Hayati Yazıcı’nın açıkladığı rakamlar, 2009 yerel seçimleri öncesi dağıtılan ‘yardım’ların Türkiye’ye çok pahalıya patladığını da resmen belgelemiş oldu. ‰ 10’da

Kesenin ağzını açtılar
CHP’li Köktürk’ün soru önergesini cevaplayan Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, hükümetin
1 yılda sosyal yardım adı altında 2 milyar 379 milyon 375 bin 367 TL harcadığını açıkladı.

Haber: Macit SOYDAN
AKP’nin seçim öncesi yaptığı yardımların tutarı verilen soru önergesiyle ortaya çıktı. CHP Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Köktürk’ün soru önergesine Devlet Bakanı Hayati Yazıcı’nın verdiği yanıt, 2009 yılında 2 milyar 379 milyon 375 bin 367 TL harcandığını ortaya koydu. Yardımlarda en büyük payı eğitim alırken, TOKİ sosyal konut projesine ise 100 milyar TL harcama yapıldı.

Bilgi notuyla yanıtladı
Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, CHP’li Köktürk’ün, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürlüğü aracılığıyla ne kadar harcama yapıldığına ilişkin soru önergesini Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Genel Müdürü Aziz Yıldırım’ın bilgi notu ile yanıtladı. Bakan Yazıcı’nın verdiği yanıt ile yapılan yardımlarda en büyük payın 647 milyon 854 bin 635 TL ile eğitim yardımlarına gittiği tespit edildi.

http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/habergoster.php?haber=44941


--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Türk milletinin istidatı ve kati kararı medeniyet yolunda durmadan, yılmadan ilerlemektir. 1924.   K.Atatürk  oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder