24 Ocak 2011 Pazartesi

Devletin üniformasını giyen kişiler arasında Türk subayına pusu kuran sefiller var.

From: Ali Serdar Bolat <serdarbolat@superonline.com>

Telefonuma kayıt yüklendi
++++++++++++++++++++++
 
2. Ümraniye Davası’nın tutuklu sanıklarından Teğmen M.Ali Çelebi, Silivri'de yapılan 99. duruşmada açıkladı:
 
"Gözaltına alındığımda telefonumu tutanakla teslim ettim.
Vatan Caddesi’nde 1 dakikada 140 numara yüklenmiş. Yani 1 günde 140 kişiyle tanışmışım!
Türk subayına pusu kuran sefiller var!
Bu işlem toplam 1 dakika 1 saniye sürmüş."
 
Emniyet’ten sinyal veriyor
++++++++++++++++++++++

"Cep telefonum emanette bulunduğu sırada açılmış.
“Hizb-ut Tahrir” üyesi olduğu iddiasıyla gözaltına alınan Mahmut Oğuz Kazancı’nın telefon kayıtları benim telefonuma yüklenmiş.
 
15 Eylül 2008’de gözaltına alındım. Telefonumu polise tutanakla teslim ettim.
TİB Raporu’na göre, gözaltına olduğum tarihte 18 Eylül 2008’de  telefonum 23:52 ile 23:54 saatleri arasında 1 dakika 23 saniye açılıyor.
Baz istasyonu kayıtlarına göre telefonum İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nün olduğu Vatan Caddesi’ndeki baz istasyonundan sinyal veriyor.
Telefonuma 140 yeni kayıt girilmiş. Bu işlem toplam 1 dakika 01 saniye sürmüş.
 
Bir günde 140 kişiyle tanışmışım. Bunların tamamını bir dakika içinde telefon numaralarını telefonuma yüklemişim.
Telefonuna 140 kişiyi kaydedip bunların hiç birini aramayan bir sosyal kişilik olabilir mi?
Kaydettiği bu numaralar tarafından hiç aranmayan bir deli olabilir mi?
Ben halen bekarım. Telefonuma yüklenen bu kayıtlara göre kaynanam var.
 
Bir subayın telefonuna yasa dışı örgüt sempatizanının numarasını yüklemek kimin işi? Kim subayına böyle bir pusu kurar?
 
Devletin üniformasını giyen kişiler arasında Türk subayına pusu kuran sefiller var.
Teröristin kurşunu beni şehit yapar ama bunların kurşunu terörist yapıyor.
Yüce mahkemeye bu sefillerin inlerine adalet yağdırması için haklarında suç duyurusunda bulunuyorum.
Mahkemeden talebim, konuşun ve adalet yağdırın bunların mağaralarına”
 
(Yukarıdaki, haberin alındığı kaynak:
 
"Ergenekon adına Hizb-üt Tahrir örgütünü kullanıyor" suçlaması
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Teğmen Mehmet Ali Çelebi, "Ergenekon adına Hizb-üt Tahrir örgütünü kullanmak" ile suçlanıyor.
Teğmen Çelebi, cep telefonuna, Hizb-üt Tahrir operasyonunda gözaltına alınıp haklarında dava açılan Mahmut Oğuz, Rıfat Yıldırım ve Kurtça Bektaş ile gözaltına alınan Mahmut Oğuz Kazancı’ya ait numaraların yüklendiğini söyledi
Bu numaralar, kendisi gözaltında iken ve cep telefonu polis emanetinde iken yükleniyor.
Telefonu polise 15 Eylül'de tutanalka teslim ediyor.
Hizb-üt Tahrir örgütü üyelerinin telefon numaraları Teğmenin cep telefonuna 18 Eylül'de yükleniyor.
1 dakikada 140 numara yükleniyor.
Bu yükleme sırasında cep telefonu 1 dakika 23 saniye açık kalıyor ve Vatan Caddesi'ndeki Emniyet'ten sinyal veriyor.
Tertipçiler, hiç bir şeyden çekinmiyorlar.
 
Mahkeme Başkanı Köksal Şengün, Teğmenin bu açıklamasını alkışlayan dinleyicilere uyarıda bulunuyor.
Sahte kanıt düzenlemek serbest, sahteakrlığı açıklayanı alkışlamak yasak.
Kanun yoktur, hukuk yoktur, vicdan yoktur.
Sadece zulüm vardır.
Zulüm, "İleri Demokrasi" adı altında yutturulmaktadır.
 


--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ GİDİYORUM  Çölde bir yolcu gibi yalnızlığım içinde Kavrulup gidiyorum. Serseri bir rüzgar gibi hep ganimet peşinde Savrulup gidiyorum Serçe kadar pervasız, bir günden ötekine Atlayıp gidiyorum. Bütün kumaşlarını açtığım gibi yine Katlayıp gidiyorum. Bir kış güneşi gibi ben keyfimin esiri Görünüp gidiyorum. Ne belli yerim var, ne de sevdiğim biri Sürünüp gidiyorum.  Cahit Sıtkı TARANCI  oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder